mikten teillä muilla siitepöly vaikuttaa ihoon? mulla tulee iho täyteen kutisevaa näppyä, johon ei oikein auta mikään. ei kai auta muu kuin kärsiä. aurinki toisaalta parantaa, mutta sitten iho taas lehahtaa oikein kunnolla...
itselläni antihistamiinilääkitys tällä hetkellä, iholle kortisonia tai protopicia. noita voiteita ei kyllä oikein voi käyttää jos on auringossa.
pitäskö mun hakee antibiootit vai mikä avuksi?
iho-oireet
3
842
Vastaukset
- Ronatic
Omasta kokemuksesta saan eniten näppyjä ja vesikelloja kun syön jotain jolle olen allerginen esim. raaka tomaatti on ihan kamala. Jopa on seuraavana päivänä kädet vesikelloilla.
Tarvitsin todella monta vuotta tajutakseni yhteyden. Eikä sitä älynnyt ihotautilääkäritkään :D. - homeopatia
Älä pelästy, en tyrkytä sinulle homeopatiaa muuten kuin kertomalla että itse pääsin eroon myös siitepölyallergiasta homeopaattisten lääkkeiden avulla. Oireina oli nenän ja silmien kutina ja vuotaminen sekä iho-ongelmat.
- tätä
Hei,
Viljaton ja vähäsokerinen ruokavalio auttoi minulla. Enkä ole ainoa. Perustuu siihen että suolisto tulee parempaan kuntoon. Jos on allergiaa niin se kertoo siitä että suolistossa on häikkää. Minulla meni 15 vuotta tämän asian tajuamiseen (huokaus). Ja homeopatia auttaa ehdottomasti - kannattaa kokeilla. Uskomisella ei ole asian kanssa mitään tekemistä, koska myös pieni lapseni parani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu463516- 1362525
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti172494Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151973- 161436
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731337- 1061324
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1531043- 931027
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21969