mikten teillä muilla siitepöly vaikuttaa ihoon? mulla tulee iho täyteen kutisevaa näppyä, johon ei oikein auta mikään. ei kai auta muu kuin kärsiä. aurinki toisaalta parantaa, mutta sitten iho taas lehahtaa oikein kunnolla...
itselläni antihistamiinilääkitys tällä hetkellä, iholle kortisonia tai protopicia. noita voiteita ei kyllä oikein voi käyttää jos on auringossa.
pitäskö mun hakee antibiootit vai mikä avuksi?
iho-oireet
3
822
Vastaukset
- Ronatic
Omasta kokemuksesta saan eniten näppyjä ja vesikelloja kun syön jotain jolle olen allerginen esim. raaka tomaatti on ihan kamala. Jopa on seuraavana päivänä kädet vesikelloilla.
Tarvitsin todella monta vuotta tajutakseni yhteyden. Eikä sitä älynnyt ihotautilääkäritkään :D. - homeopatia
Älä pelästy, en tyrkytä sinulle homeopatiaa muuten kuin kertomalla että itse pääsin eroon myös siitepölyallergiasta homeopaattisten lääkkeiden avulla. Oireina oli nenän ja silmien kutina ja vuotaminen sekä iho-ongelmat.
- tätä
Hei,
Viljaton ja vähäsokerinen ruokavalio auttoi minulla. Enkä ole ainoa. Perustuu siihen että suolisto tulee parempaan kuntoon. Jos on allergiaa niin se kertoo siitä että suolistossa on häikkää. Minulla meni 15 vuotta tämän asian tajuamiseen (huokaus). Ja homeopatia auttaa ehdottomasti - kannattaa kokeilla. Uskomisella ei ole asian kanssa mitään tekemistä, koska myös pieni lapseni parani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663105
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262183Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681749Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251627Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161361- 281321
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61236Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281200Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101157Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621051