Miksi meidän pitää analysoida vappukin niin helkutin tarkasti? Eikö me suomalaiset osata viettää hauskaa kun saa? Muissa maissa on vaikkapa rion karnevaalit eikä ne mieti et onks tää nyt sopivaa. Mikä hitin alemmuuskompleksi meitä vaivaa? Älkää analysoiko, juhlikaa! Peace!
vastauksia kiitos
2
526
Vastaukset
- Pastorin Nelli ja Ruskaa Pa...
Täytyyhän etanolinkatkuisten alisuorittajien idiotismille löytyä jokin rationaalinen syy. Riittävän huolellinen ja objektiivinen analysointi kertoo meille vastauksen mieliämme askarruttavaan kysymykseen; mikä vetää näitä känniääliöitä vappu vapun jälkeen turuille ja toreille oksentamaan, tappelemaan ja vandalisoimaan.
- Viinan merkeissä
Vanha vitsi:
Mieheltä kysyttiin, että milloinka juot viinaa?
Hän vastasi; silloin kun mulla on aihetta juhlaan,
No milloin sulla on aihetta juhlaan?
Hän vastasi;silloin kun mulla on viinaa.
Suomalaisten juhliminen on totta tosiaan samaa kuin kännien veto, Juhannus, joulu, uusivuosi, vappu, tyypillistä on se ett
ä vedetään känni, se alkoholi tuntuu kuuluvan olennaisesti siihen juhlimiseen, tai se on itseasiassa se pääasia, kaikki muu on vain rekvisiittaa, kun joku sanoo juhlivansa em. juhlia, se on sama kuin että hän sanoisi vetävänsä kännit., koko juhlimista ei olisi ilman viinaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683228Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91871- 1131772
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936- 84879
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875