TYÖVÄEN JUHLA! SITÄ EI PORVARIT MEILTÄ VIE KIINAANKAAN VAIKKA YRITTÄVÄT PITÄÄ JOTAIN VAPPUPUHEITA. LISÄÄ OPTIOITA VAAN JA DUUNARIT KIINAAN.KOHTA KYLLÄ TARVIIVAT SUOMALAISTA TYÖVOIMAA ENTÄS SITTEN? JA HYVÄÄ VAPPUA TARJALLE, OIKEALLE TYÖVÄEN PRESIDENTILLE!!!!
VAPPU
6
514
Vastaukset
- tero
näin se on
- ja erittäin...
HYVÄÄ VAPPUA JA KEVÄÄN JATKOA SINULLE! T. PÄIVI
- Lex Luthor
Sitä ei todellakaan rikkaat porvarit juhli,
meillä kun jokainen päivä on yhtä juhlaa!!- myytte simojanne ym
joka helkkarin torilla Suomenmaassa ruiskukkininenne? Ettekö keksi mitään muuta?
- ostaa niitä
myytte simojanne ym kirjoitti:
joka helkkarin torilla Suomenmaassa ruiskukkininenne? Ettekö keksi mitään muuta?
ja kartuttaa jo entisiä rahakkaita tilejä.
Mietippä sitä, kun marssit nöyränä. Saa taas Lipponenkin lisää voita leipänsä päälle... - ostan
ostaa niitä kirjoitti:
ja kartuttaa jo entisiä rahakkaita tilejä.
Mietippä sitä, kun marssit nöyränä. Saa taas Lipponenkin lisää voita leipänsä päälle...Olen aina tehnyt simani itse eikä maistu porvarille. En edes ole köyhä. MUTTA VAPPUJUHLANI VIETÄN KUIN TEITÄ VERENIMIJÖITÄ EI OLISI OLEMASSAKAAN.MIETI SÄKIN TYHMÄ VÄHÄN MIHIN SUOMI ON MENOSSA?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764