Suomalaiset hiukka tyhmii/ vappu

janne0407

Ollaan me suomalaiset hiukka tyhmää kansaa, kaikki ryyppää 3 päivää kun on vappu :( tai heti kun on vapaata niin juomaan, ettekö todellakaan keksi parempaa tekemistä kun juominen? Ja mitä idea vapussa eikö se ole työväen juhla ja tässä maassa ei paljon töitä ole enää 10 vuoden päästä kun vain kaikki työ siiretään ulkomaille, kuin halvempaa on, ja omat pojat ja tytöt kortistoon..kunhan isot kihot saa lisää voittoo..Ehkä se vappu juominen loppu siihen kun työt loppuu tässä pienessä suomen maassa.....

12

1037

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anukka

mä ainaki meen lenkille tänää... illman darra.... raitis nuori :)

• Pavel

Mä meen lenkille.... darrassa.... 40 kilsaa..... juopahtanut nuori kun olen :))

• raitis täälläkin

Ei me kaikki örvelletä pitkin ojanpohjia pullo kourassa, mutta on sääli että valitettavan moni tekee niin. Ryypätään pää täyteen, sekoillaan kännissä, kontataan ties missä polvet verillä ja sammutaan ojaan ja odotetaan että poliisi tulee korjaamaan talteen. aamulla herätään kaameassa krapulassa ja kun päästään poliisin säilöstä mennään kaverinluo ja sanotaan että "tosi rutainen meininki" ja "ensvuonna uusiksi"

Hyvää vappua!

• jonna

Oppis juomaan kohtuudella, eikä örveltäis.... onhan se noloo muille suomalaisille että maine menee..

• make

Ja ravintoloitsiat hieroo käsiään.. rahantuloa ei voi estää... kaikki rahat viinaan..vappuna.. tyhmää touhua..

• Järkevä kutta kärkevä mies

En ole kertaakaan dokannut ainoanakaan ns. juhlapäivänä vaikken absolutisti olekaan. Juon kerran kahdessa-6 kuukauden jaksoissa.

Kaikille useammin juoville: HAISTAKAA JUPPOPELLET JA KAPAKKAVITTUREIÄT LÖYSÄ HAISEVA PASKAPÖKÄLE

• nisse

Eiköhän oikea vapun merkitys ole jo kadonnut? harva nuori enään tietää että se on joku työväen päivä, merkitys on vaihtunut, vaan juoma tarkoitukseen...Mutta sitä on turha kitistä täällä jos ihmiset haluavat pitää hauskaa...nimim.koemus sanoo*hauskaa oli eilen* MUTTA
        HYVÄÄ VAPPUA!!

• Stadissa

Joo oltiin eilen tos 4 aikaa yöllä kaverin autolla stadis vetämäs pimppa rallii... noh tiädättehän naiset vappuna 4 aikaa, helppoo oli pimpendaaloksen saaminen ei tarvinnu ku pysähtyy ja kysästä! (3 eri naista saman illan aikana lopettelimme "ajelun" 6 aikaa

• juhlija

Ei mul ainakaan selvinpäin oo koskaan hauskaa.

• make

no koita hankkia Elämä

• iloton

En mäkään tajua noita juhlijoita että kolme päivää putkeen pitää ryypätä. Ite sellasta kun ei tuu harrastettua. Meille ei-iloisille juhlijoille pitäs olla omat vappumenot. Mulla kun ei oo kavereita juuri ole niin tylsistyn joka tapauksessa kämpille. Vappuna en viittis vaivautua edes mihinkään baariin kun kaikki on tillin tallin siellä.

• elettävä

niinpä!
        sellaista se on täällä suomen maassa että kun suurin osa ryyppää ni on vaikee löytää kunnon seuralaisia..
        se on vaa kestettävä..
        mut ite ne on sen rapasentien valinneet..

tsemppii sulle ku oot fiksumpi!
        meitä ei omia enää oo :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      315
      1273
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      73
      886
    3. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      61
      813
    4. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      120
      683
    5. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      43
      670
    6. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      38
      662
    7. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      606
    8. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      47
      600
    9. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      52
      578
    10. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      542
    11. 45
      537
    12. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      515
    13. 32
      511
    14. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      84
      485
    15. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      9
      476
    16. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      22
      470
    17. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      79
      447
    18. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      29
      438
    19. Onko kahvila Retro samalla pub???

Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm
      Kuhmo
      8
      437
    20. Iivari esittää poliisin tutkintaa

Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj
      Kemijärvi
      21
      411
    Aihe