Turpaan tulee

Ylioppilasmiäs

Uskaltaako ylioppilaslakin kanssa edes liikkua? Meinasin vuonna 2000 ylioppilaaksi tultuani saada turpaan kateellisilta luusereilta.

13

1476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fewfe

      Kyl pitää olle heikko itsetunto et tarvii 30 ikäisenä pitää jotain lakkia mikä saatu ala-aste ikäisenä.

    • ylioppilas

      Mitä sviddua! Eikö valkolakki tarjoakkaan elitististä turvaa? Eikö kynä olekkaan miekkaa voimakkaampi? Miten tähän ollaan tultu ja miten täältä pääsee pois?

    • ylioppilas larvanto

      Liiku ainoastaan vappuna se valkolakki päässä äläkä jatkuvasti ympäri vuoden. Se voi herättää kateutta.

      • Symbolinen eriarvoisuuden i...

        Valkolakki saa turpaansa multakin, olipa nainen tai mies, nainen saa lisäksi muutakin.


      • ottaa
        Symbolinen eriarvoisuuden i... kirjoitti:

        Valkolakki saa turpaansa multakin, olipa nainen tai mies, nainen saa lisäksi muutakin.

        aamun lääke ? On tainnut sulta juhlinnan tiimellyksessä unohtua.


      • Pavel
        Symbolinen eriarvoisuuden i... kirjoitti:

        Valkolakki saa turpaansa multakin, olipa nainen tai mies, nainen saa lisäksi muutakin.

        Ai mitä muuta? Sun säälittävän pientä piliäsikö?


      • kuulemma
        Pavel kirjoitti:

        Ai mitä muuta? Sun säälittävän pientä piliäsikö?

        on onneton sentin mittainen lerssi, jolle kaikki naapurisikin nauravat :)


    • Menestyjä

      Raukkamaista pelkuruutta olla pitämättä ylioppilaslakkia vappuna.
      Antaa luusereiden kadehtia ja irviä. Mä olen ainakin lakkini ansainnut ja ylpeänä sitä kannan enkä piittaa luusereiden mäkätyksistä.
      Ne ei aikoinaan koulussa pärjänneet ja nyt ovat työttöminä tai hanttihommissa, minä kovalla työllä ja ponnistuksillani olen elämässä menestynyt ja sen kyllä näytän myös ympäristölleni.
      Enkä anna laiskojen ja lahjattomien luusereiden hyppiä nenilleni, jos hyppivät, turpaansa saavat.

      • Menestynyt, mutta salaan sen

        Jospa kerrot kuka olet? Olen miettinyt jonkin aikaa kenet.......tiedät kyllä.....olisipa mukava tavata sut elvistelijä.


      • Menestyjä
        Menestynyt, mutta salaan sen kirjoitti:

        Jospa kerrot kuka olet? Olen miettinyt jonkin aikaa kenet.......tiedät kyllä.....olisipa mukava tavata sut elvistelijä.

        Sitäpaitsi, teitä luusereita vituttaa myös se että me menestyneet miehet saamme kauniita naisia, ne ei tommosista luusereista välitä pätkääkään, te ette pysty antamaan niille mitään, vituttaako, no, vitutukseen ei sentään kuole, se on sulle helpottava tieto.


      • make
        Menestyjä kirjoitti:

        Sitäpaitsi, teitä luusereita vituttaa myös se että me menestyneet miehet saamme kauniita naisia, ne ei tommosista luusereista välitä pätkääkään, te ette pysty antamaan niille mitään, vituttaako, no, vitutukseen ei sentään kuole, se on sulle helpottava tieto.

        saa sitä menestystä ja naisia ilman sitä typerännäköistä kusenkeltaista hattuakin.oma koulunkäynti loppui ylä-asteen jälkeen ja hyvin näyttää menestyvän,valitsin urheilian uran, taas kun entiset koulukaverit "hikurit" ovat joko kuolleet huumeisiin ja viinaan tai tulevat kuolemaan...että silleen.Hauskaa vappua kaikille


      • Ilkiö
        make kirjoitti:

        saa sitä menestystä ja naisia ilman sitä typerännäköistä kusenkeltaista hattuakin.oma koulunkäynti loppui ylä-asteen jälkeen ja hyvin näyttää menestyvän,valitsin urheilian uran, taas kun entiset koulukaverit "hikurit" ovat joko kuolleet huumeisiin ja viinaan tai tulevat kuolemaan...että silleen.Hauskaa vappua kaikille

        Kyllä huomaa, ettei kouluja ole käyty. Vai että oikein
        urheilia ja ylä-aste :)


      • veerrtti
        Menestyjä kirjoitti:

        Sitäpaitsi, teitä luusereita vituttaa myös se että me menestyneet miehet saamme kauniita naisia, ne ei tommosista luusereista välitä pätkääkään, te ette pysty antamaan niille mitään, vituttaako, no, vitutukseen ei sentään kuole, se on sulle helpottava tieto.

        nulikka ei sulla oo jalakojes välissä kun 2 cm kurttusta nahkaa.toista se on työttömällä 22cm jämäkätä lihhaa avot kun sillä survassoo niin juppi likalta taju menee puahahahahahahahahaha..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      93
      1955
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      417
      1532
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1293
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1079
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      72
      1021
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      986
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      969
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      949
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      247
      906
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe