Turpaan tulee

Ylioppilasmiäs

Uskaltaako ylioppilaslakin kanssa edes liikkua? Meinasin vuonna 2000 ylioppilaaksi tultuani saada turpaan kateellisilta luusereilta.

13

1554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fewfe

      Kyl pitää olle heikko itsetunto et tarvii 30 ikäisenä pitää jotain lakkia mikä saatu ala-aste ikäisenä.

    • ylioppilas

      Mitä sviddua! Eikö valkolakki tarjoakkaan elitististä turvaa? Eikö kynä olekkaan miekkaa voimakkaampi? Miten tähän ollaan tultu ja miten täältä pääsee pois?

    • ylioppilas larvanto

      Liiku ainoastaan vappuna se valkolakki päässä äläkä jatkuvasti ympäri vuoden. Se voi herättää kateutta.

      • Symbolinen eriarvoisuuden i...

        Valkolakki saa turpaansa multakin, olipa nainen tai mies, nainen saa lisäksi muutakin.


      • ottaa
        Symbolinen eriarvoisuuden i... kirjoitti:

        Valkolakki saa turpaansa multakin, olipa nainen tai mies, nainen saa lisäksi muutakin.

        aamun lääke ? On tainnut sulta juhlinnan tiimellyksessä unohtua.


      • Pavel
        Symbolinen eriarvoisuuden i... kirjoitti:

        Valkolakki saa turpaansa multakin, olipa nainen tai mies, nainen saa lisäksi muutakin.

        Ai mitä muuta? Sun säälittävän pientä piliäsikö?


      • kuulemma
        Pavel kirjoitti:

        Ai mitä muuta? Sun säälittävän pientä piliäsikö?

        on onneton sentin mittainen lerssi, jolle kaikki naapurisikin nauravat :)


    • Menestyjä

      Raukkamaista pelkuruutta olla pitämättä ylioppilaslakkia vappuna.
      Antaa luusereiden kadehtia ja irviä. Mä olen ainakin lakkini ansainnut ja ylpeänä sitä kannan enkä piittaa luusereiden mäkätyksistä.
      Ne ei aikoinaan koulussa pärjänneet ja nyt ovat työttöminä tai hanttihommissa, minä kovalla työllä ja ponnistuksillani olen elämässä menestynyt ja sen kyllä näytän myös ympäristölleni.
      Enkä anna laiskojen ja lahjattomien luusereiden hyppiä nenilleni, jos hyppivät, turpaansa saavat.

      • Menestynyt, mutta salaan sen

        Jospa kerrot kuka olet? Olen miettinyt jonkin aikaa kenet.......tiedät kyllä.....olisipa mukava tavata sut elvistelijä.


      • Menestyjä
        Menestynyt, mutta salaan sen kirjoitti:

        Jospa kerrot kuka olet? Olen miettinyt jonkin aikaa kenet.......tiedät kyllä.....olisipa mukava tavata sut elvistelijä.

        Sitäpaitsi, teitä luusereita vituttaa myös se että me menestyneet miehet saamme kauniita naisia, ne ei tommosista luusereista välitä pätkääkään, te ette pysty antamaan niille mitään, vituttaako, no, vitutukseen ei sentään kuole, se on sulle helpottava tieto.


      • make
        Menestyjä kirjoitti:

        Sitäpaitsi, teitä luusereita vituttaa myös se että me menestyneet miehet saamme kauniita naisia, ne ei tommosista luusereista välitä pätkääkään, te ette pysty antamaan niille mitään, vituttaako, no, vitutukseen ei sentään kuole, se on sulle helpottava tieto.

        saa sitä menestystä ja naisia ilman sitä typerännäköistä kusenkeltaista hattuakin.oma koulunkäynti loppui ylä-asteen jälkeen ja hyvin näyttää menestyvän,valitsin urheilian uran, taas kun entiset koulukaverit "hikurit" ovat joko kuolleet huumeisiin ja viinaan tai tulevat kuolemaan...että silleen.Hauskaa vappua kaikille


      • Ilkiö
        make kirjoitti:

        saa sitä menestystä ja naisia ilman sitä typerännäköistä kusenkeltaista hattuakin.oma koulunkäynti loppui ylä-asteen jälkeen ja hyvin näyttää menestyvän,valitsin urheilian uran, taas kun entiset koulukaverit "hikurit" ovat joko kuolleet huumeisiin ja viinaan tai tulevat kuolemaan...että silleen.Hauskaa vappua kaikille

        Kyllä huomaa, ettei kouluja ole käyty. Vai että oikein
        urheilia ja ylä-aste :)


      • veerrtti
        Menestyjä kirjoitti:

        Sitäpaitsi, teitä luusereita vituttaa myös se että me menestyneet miehet saamme kauniita naisia, ne ei tommosista luusereista välitä pätkääkään, te ette pysty antamaan niille mitään, vituttaako, no, vitutukseen ei sentään kuole, se on sulle helpottava tieto.

        nulikka ei sulla oo jalakojes välissä kun 2 cm kurttusta nahkaa.toista se on työttömällä 22cm jämäkätä lihhaa avot kun sillä survassoo niin juppi likalta taju menee puahahahahahahahahaha..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      208
      1685
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      81
      1110
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      927
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      885
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      817
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      733
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      628
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      607
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      19
      586
    Aihe