Juoppojen ja hullujen pakanajuhla

Kunnollinen ihminen

Juopot ja hullut pitäneet taas hauskaa, joten hauskaa Vappua.....idiootteja täysiä kaheleita suoraan sanottuna.

Valkolakki, eriasrvoisuuden ilmentymä ja snobinelekisinä patsastelevat ullanlinnalla. Keskustaan valkolakit haluavat esittämään symboliaan valkilakkia.

Akateeminen nainen etsii akateemista miestä ja puhuu olevansa älykäs ja ettei kukaan muu kuin akateeminen mies voi olla tarpeeksi älykäs akateemiselle naiselle joka sanoo olevansa älykäs. Ylimielinen, ei älykäs on akateeminen nainen usein.

8

559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -keinänen-

      Joo...Olen ihan samaa mieltä sun kans. Ensin yritetään olla parempia kuin muut ja lopputuloksena esim. VR:n makasiini yritetään polttaa ja vieläpä nämä muita "fiksummat älyköt" estävät sen ettei nuotiota saa sammuttaa. Eikö näillä ns.viisailla ole mitään muuta tekemistä, kuin tuhota toisten omaisuutta ja sillä perusteella pitää itseään parempina kuin muut?? Tällainen toiminta tulee kalliiksi veronmaksajille, kun poliisejakin on pahoinpidelty näiden ns."viisaiden" Helsinkiläisten ansiosta...Niin ja huomattava osa näistä ns.viisaista älyköistä on just valkolakin omistavia ja akatemisesti koulutettuja ihmisiä. Luulisi, ettei tarvitse olla paljonkaan lukenut, niin osaa tehdä (tai olla tekemättä) tuhoja selvänä tai humalassa...

      • liuska

        ne pahimmat örveltäjät ovat kylläkin niitä 13-17 vuotiaita nuoria, jotka luulevat että vappu on heille tarkoitettu ryyppy juhla.

        Vappu on ylioppilaiden juhla, te kateelliset laiskat jotka ette ole valkolakkia jaksaneet hankkia, voitte viettää vappua vaikka missä asuttekin ja viettää mukavaa iltaa pohdiskellen tätä, että voi voi kun muut ovat rikkaampia ja ahkerampia kuin te. mahtaa vituttaa


      • Valkolakki=paskasakki
        liuska kirjoitti:

        ne pahimmat örveltäjät ovat kylläkin niitä 13-17 vuotiaita nuoria, jotka luulevat että vappu on heille tarkoitettu ryyppy juhla.

        Vappu on ylioppilaiden juhla, te kateelliset laiskat jotka ette ole valkolakkia jaksaneet hankkia, voitte viettää vappua vaikka missä asuttekin ja viettää mukavaa iltaa pohdiskellen tätä, että voi voi kun muut ovat rikkaampia ja ahkerampia kuin te. mahtaa vituttaa

        Mene sä pullasorsa vaan raapimaan ahkerasti persettäs töihin jos vaikka älyisit sen persees pyyhkiä niin loppuisi kutinakin.


      • -keinänen-
        liuska kirjoitti:

        ne pahimmat örveltäjät ovat kylläkin niitä 13-17 vuotiaita nuoria, jotka luulevat että vappu on heille tarkoitettu ryyppy juhla.

        Vappu on ylioppilaiden juhla, te kateelliset laiskat jotka ette ole valkolakkia jaksaneet hankkia, voitte viettää vappua vaikka missä asuttekin ja viettää mukavaa iltaa pohdiskellen tätä, että voi voi kun muut ovat rikkaampia ja ahkerampia kuin te. mahtaa vituttaa

        Pahimpia örveltäjiä ovat yli 20-vuotiaat ja mistäs sinä tiedät minun taloudellisen tilanteen, kun väität toisia rikkaammaksi kuin minua..?? Lisäksi olen ollut viimeisen kymmenen vuoden aikana kuuden eri työnantajan palveluksessa ja kaikki ovat kehuneet minua yhdeksi firmansa parhaista työntekijöistä eli se siitä ahkeruudesta...Minä tunnen erään Helsinkiläisen rakennuspuolen yrittäjän, niin hän sanoi suoraan sen, ettei ota koskaan Helsingistä työntekijöitä jos ei ole pakko, koska hänen mielestä parhaat työntekijät ovat ihan jossain muualla kuin Helsingissä!!!


      • Laiska 34
        liuska kirjoitti:

        ne pahimmat örveltäjät ovat kylläkin niitä 13-17 vuotiaita nuoria, jotka luulevat että vappu on heille tarkoitettu ryyppy juhla.

        Vappu on ylioppilaiden juhla, te kateelliset laiskat jotka ette ole valkolakkia jaksaneet hankkia, voitte viettää vappua vaikka missä asuttekin ja viettää mukavaa iltaa pohdiskellen tätä, että voi voi kun muut ovat rikkaampia ja ahkerampia kuin te. mahtaa vituttaa

        Eikös valkolakit lue just sen takia kun ovat laiskoja tekemään töitä? No en muista tiedä, mutta sen takia itse opiskelin ja onhan tuota saanut arvostustakin kun on opiskellut, ainakin naiset ovat lääpällään kun kerron ammattini ja akateemisuuteni. Se on parasta akateemisuudessa. Naiset kohtelevat paremmin kuin amist, arvostus on tärkeää.


      • -----------------------
        liuska kirjoitti:

        ne pahimmat örveltäjät ovat kylläkin niitä 13-17 vuotiaita nuoria, jotka luulevat että vappu on heille tarkoitettu ryyppy juhla.

        Vappu on ylioppilaiden juhla, te kateelliset laiskat jotka ette ole valkolakkia jaksaneet hankkia, voitte viettää vappua vaikka missä asuttekin ja viettää mukavaa iltaa pohdiskellen tätä, että voi voi kun muut ovat rikkaampia ja ahkerampia kuin te. mahtaa vituttaa

        On sun elämäs onnetonta jos se johonkin ylihintaseen kipparilakkiin nojaa. Ite en aikonani hankkinut lakkia, vaikka lukion kävinkin. En myöskään sukulaistätien kauhuksi pitänyt typeriä lakkiaisjuhliakaan. Todistuksen hain vähäeleisesti kansliasta. Koko lukio oli typerää yliarvostettua ja hukkaan heitettyä aikaa.


    • Akateeminen nainen

      Minulla on ylempi korkeakoulututkinto ja älykkyysosamääräni on 143. Nämä ovat faktoja, joita en häpeä. En vertaile itseäni muihin.
      Olen ollut aviossa akateemisen miehen kanssa, jonka ÄO oli vielä hiukan suurempi. Avioeron syy ei ollut ainakaan eriarvoisuus.
      Olen seurustellut muutaman ei-akateemisen kanssa. Miehet ovat aluksi vaikuttaneet mukavilta, mutta aina suhde on ruvennut takkuilemaan heidän alemmuudentuntonsa takia. Katkeruus ja kateus tunkentuivat lähes kaikkiin keskusteluihin. Akateemisesti koulutetut tuttavani olivat jatkuvasti näiden "mukavien" miesten hampaissa.
      Akateemisten on paljon helpompi seurustella keskenään kuin käyttää aikaansa ja energiaansa tasapainotteluun arvostelijoiden kanssa.
      Eivät kaikki valkolakin saavuttaneet ole rikkaita tai älykkäitä (paitsi ehkä teekkarit!) Turha koko joukkoa on kadehtia.

      • ei amiksellakaan tai 92 äo:...

        Voisiko tulkitsemasi kadehtiminen ollakin ylimielisyyden inhoamista. Aika paljon kun kirjoituksestasi kuitenkin säteilee tuo ylimielisyys kaiken älyn ja akateemisuuden lisäksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      100
      2101
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      432
      1609
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1323
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      15
      1143
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      74
      1102
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1065
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      180
      1013
    8. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      275
      1004
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      979
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      847
    Aihe