Miksi Vappu=Viinaa koneeseen???

mies24

Tässä monen ihmisen vappusaldo:

Pääkipu, pahoinvointi, oksentelu, itsensä nolaaminen, likaantuneet vaatteet, ihmissuhdesotkut, morkkis, häpeä.. ym. ym.

Ja tästä kaikesta ihmiset vielä maksavat!!! Uskomatonta, sanon minä.

Miksi juotte niin paljon että muututte eri ihmisiksi? Mitä vaatii, että me suomalaiset vihdoin ymmärtäisimme mitä kaikkea viina tuo tullessaan? Alkoholista aiheutuvat kuolemat, riippuvuudet, murhat, tapot, avioerot, perheiden hajoamiset ja huimat sosiaalikulut eivät näytä opettavan meille mitään.

Iloista ja selvää vappua kaikille!

11

777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Intiaani Stadista

      Vappu on roskaväen ja nousukkaiden juhla, valkolakit haluavat päteä valkolakki päässä ns. parempiarvoisuuttaan.

      Otselläni on valkolakki ja kerran olen sitä päässäni käyttänyt vaikka kannustusta on riittänyt varsinkin naisilta sen käyttämiseen, onpa kerran eräs nainen kysynyt,e ttä mitä järkeä käydä lukio kun ei kerran vuodessa pidä valkolakkia sitten päässä. Ihmetteli vakavissaan. Vastasin ettei ole tarvetta viestittää muille mitään valkolakillani. Ei mun olo muutu siitä mihinkään suuntaan jos valkolakki on päässä, toki muhun suhtaudutaan säälivästi kadulla kun kuljen joskus jopa ilkeitä katseita, mutta hymyni silloin vain levenee kasvoillani.

    • Pepsa

      Tässäpä tällanen ikäisesi tyttö joka oli kyllä vappua viettämässä diskossa, mutta meikäpä joi vain kokista ja vettä. Ja siitäkös jupakka syntyi: kuulemma lähes laitonta ainakin vappuna... Höh. Itseasiassa oli hyvä olla selkeä ja ihmetellä kun muut örvelsi, eivät tietenkään kaikki mutta iso osa koko populasta! Kukin toki tyylillään ja olen itsekin huppelissa joskus. Muttamutta, tänä vappuna näytti hyvin monelta karkaavan mopo hallinnasta, ainakin täällä meillä päin.

      • Hienostunut mies

        roskaväki ei osaa juhlia sivistyneesti, sitäkö sinä roskaväen edustajatar yrität sanoa tuolla mopovertauksella? Kuitenkin samassa paikassa olet kuin muukin paskasakki, joten siihen kuulut ainakin nilmaisutapasi samankaltaisuus on tuttua roskaväkeläisyyttä.

        Suomalaisissa on roskaväkeä paljon, valkoinen lakki ei ketään tee roskaväkeen kuulumattomaksi. Ullanlinnassa näitä valkolakkisia roskaväkeen kuuluvia näki eilenkin, jotka luulevat kuuluvansa eliittiin saatuaan akatemisen loppututkinnon. Minä olen ja kuulun eliittiin, mutta siihen ei vaadita loppututkintoa tai valkolakkia vaan sydämensivistystä ja riittävää älykkyyttä, näiden kahden myötäsyntyistä yhdistymistä ihmisessä. Valitettavasti olen suomalainen, en ole suomalaisuudstani ylpeä, mutten häpeäkään. Käytöstavoistaan eliittiin kuuluva tunnetaan kuin myös roskaväkikin hyvien käytöstapojen puuttumisesta.


      • Valkolakki kaapissa
        Hienostunut mies kirjoitti:

        roskaväki ei osaa juhlia sivistyneesti, sitäkö sinä roskaväen edustajatar yrität sanoa tuolla mopovertauksella? Kuitenkin samassa paikassa olet kuin muukin paskasakki, joten siihen kuulut ainakin nilmaisutapasi samankaltaisuus on tuttua roskaväkeläisyyttä.

        Suomalaisissa on roskaväkeä paljon, valkoinen lakki ei ketään tee roskaväkeen kuulumattomaksi. Ullanlinnassa näitä valkolakkisia roskaväkeen kuuluvia näki eilenkin, jotka luulevat kuuluvansa eliittiin saatuaan akatemisen loppututkinnon. Minä olen ja kuulun eliittiin, mutta siihen ei vaadita loppututkintoa tai valkolakkia vaan sydämensivistystä ja riittävää älykkyyttä, näiden kahden myötäsyntyistä yhdistymistä ihmisessä. Valitettavasti olen suomalainen, en ole suomalaisuudstani ylpeä, mutten häpeäkään. Käytöstavoistaan eliittiin kuuluva tunnetaan kuin myös roskaväkikin hyvien käytöstapojen puuttumisesta.

        Kirjoitusvirheinen tekstisi ei anna kuvaa älykkyydestä, eikä sen sisältä kerro minkäälaisesta sydämensivustyksestä!

        -P


      • Älykkö, aito ja harvinaisla...
        Valkolakki kaapissa kirjoitti:

        Kirjoitusvirheinen tekstisi ei anna kuvaa älykkyydestä, eikä sen sisältä kerro minkäälaisesta sydämensivustyksestä!

        -P

        Näinpä juuri, mutta eipä se kerro sen puuttumisestakaan, älyn tai sydämensivistyksen. Sitähän sinä niin kovin toin toivoisit, että valkolakki vain ja ainoastaan sen takaisi ja toisi aivoihisi ja sydämeesi nuo kummatkin mainitut seikat.


      • ??????
        Älykkö, aito ja harvinaisla... kirjoitti:

        Näinpä juuri, mutta eipä se kerro sen puuttumisestakaan, älyn tai sydämensivistyksen. Sitähän sinä niin kovin toin toivoisit, että valkolakki vain ja ainoastaan sen takaisi ja toisi aivoihisi ja sydämeesi nuo kummatkin mainitut seikat.

        En minä omasta viisaudestani tai sivistyksestäni mitään puhunut. Eikä lukion käynti mitään sivistystä tuo - kyllä se lähtee ihan muualta.
        Lakkia en ole päässä pitänyt vuosiin, onkohan tallellakaan...

        -P


      • punanen pipo
        Hienostunut mies kirjoitti:

        roskaväki ei osaa juhlia sivistyneesti, sitäkö sinä roskaväen edustajatar yrität sanoa tuolla mopovertauksella? Kuitenkin samassa paikassa olet kuin muukin paskasakki, joten siihen kuulut ainakin nilmaisutapasi samankaltaisuus on tuttua roskaväkeläisyyttä.

        Suomalaisissa on roskaväkeä paljon, valkoinen lakki ei ketään tee roskaväkeen kuulumattomaksi. Ullanlinnassa näitä valkolakkisia roskaväkeen kuuluvia näki eilenkin, jotka luulevat kuuluvansa eliittiin saatuaan akatemisen loppututkinnon. Minä olen ja kuulun eliittiin, mutta siihen ei vaadita loppututkintoa tai valkolakkia vaan sydämensivistystä ja riittävää älykkyyttä, näiden kahden myötäsyntyistä yhdistymistä ihmisessä. Valitettavasti olen suomalainen, en ole suomalaisuudstani ylpeä, mutten häpeäkään. Käytöstavoistaan eliittiin kuuluva tunnetaan kuin myös roskaväkikin hyvien käytöstapojen puuttumisesta.

        Kuvaat suurta osaa suomalaisista roskaväeksi sillä perusteella että he haluavat pitää hauskaa, OMALLA TAVALLAAN. Häpeäisit sillä väitteesi: "jos kulkee valkolakki päässä yrittää päteä ja olla parempi kuin muut" on siinä mielessä omaan nilkkaasi sattuva. Mitä sinä täällä suomi24.fi chatissa teet yrität olla parempi kuin muut olemalla muka eliittiä. Jos olisit oikeasti elitistinen käytöstavoiltasi et olisi täällä mollaamassa muita sillä sinullahan olisi sydämensivistystä... Taas esimerkki raksaduunarin ajattelutavasta: "Miksi minulla ei ole lakkia ja nuo muut sitä käyttää". En tietenkään väitä että olisit rakennusmies. Ja se mopo vertaus tarkoittanee sitä että joltakin on päässyt vähän juominen liian pitkälle ja he eivät ole enää ihan "selviä" ei enempää ei vähempää. Se että syntyy kultalusikka "siellä" ei tarkoita että olisit elitistinen ja en edelleenkään väitä mitään.


      • Masse Majava
        punanen pipo kirjoitti:

        Kuvaat suurta osaa suomalaisista roskaväeksi sillä perusteella että he haluavat pitää hauskaa, OMALLA TAVALLAAN. Häpeäisit sillä väitteesi: "jos kulkee valkolakki päässä yrittää päteä ja olla parempi kuin muut" on siinä mielessä omaan nilkkaasi sattuva. Mitä sinä täällä suomi24.fi chatissa teet yrität olla parempi kuin muut olemalla muka eliittiä. Jos olisit oikeasti elitistinen käytöstavoiltasi et olisi täällä mollaamassa muita sillä sinullahan olisi sydämensivistystä... Taas esimerkki raksaduunarin ajattelutavasta: "Miksi minulla ei ole lakkia ja nuo muut sitä käyttää". En tietenkään väitä että olisit rakennusmies. Ja se mopo vertaus tarkoittanee sitä että joltakin on päässyt vähän juominen liian pitkälle ja he eivät ole enää ihan "selviä" ei enempää ei vähempää. Se että syntyy kultalusikka "siellä" ei tarkoita että olisit elitistinen ja en edelleenkään väitä mitään.

        Koita silti arvailla, oletpa utelias, toivot selvästikin salaa vastauksia. Susta oikein huokuu valkolakkisuus, älä vaivaudu valehtelemaan ettet olisi sitä pitänyt vappuna päässä, itse en pitänyt omaani. Sinä olet sitä tyyppiä, jolle se on must....pakko pitää vappuna valkolakkia...heh, no joistakin se vaan huokuu, eikä ne itse edes tajua sitä, vai mitä....arvaas mikä huokuu...hahahaha, joo-o, no enpä sano, mutta hyvää Vappua sulle örkki...


      • minä olen kuule peruskoulussa
        Masse Majava kirjoitti:

        Koita silti arvailla, oletpa utelias, toivot selvästikin salaa vastauksia. Susta oikein huokuu valkolakkisuus, älä vaivaudu valehtelemaan ettet olisi sitä pitänyt vappuna päässä, itse en pitänyt omaani. Sinä olet sitä tyyppiä, jolle se on must....pakko pitää vappuna valkolakkia...heh, no joistakin se vaan huokuu, eikä ne itse edes tajua sitä, vai mitä....arvaas mikä huokuu...hahahaha, joo-o, no enpä sano, mutta hyvää Vappua sulle örkki...

        Nii olen peruskoulussa vielä että siltä pohjalta lähdetään. Joten arvauksesi meni metsään. Harmittaakos majavaa????

        Arvostan kyllä niitä jotka ovat jaksaneet opiskella siinä osut oikeaan.


      • Pepsa
        Hienostunut mies kirjoitti:

        roskaväki ei osaa juhlia sivistyneesti, sitäkö sinä roskaväen edustajatar yrität sanoa tuolla mopovertauksella? Kuitenkin samassa paikassa olet kuin muukin paskasakki, joten siihen kuulut ainakin nilmaisutapasi samankaltaisuus on tuttua roskaväkeläisyyttä.

        Suomalaisissa on roskaväkeä paljon, valkoinen lakki ei ketään tee roskaväkeen kuulumattomaksi. Ullanlinnassa näitä valkolakkisia roskaväkeen kuuluvia näki eilenkin, jotka luulevat kuuluvansa eliittiin saatuaan akatemisen loppututkinnon. Minä olen ja kuulun eliittiin, mutta siihen ei vaadita loppututkintoa tai valkolakkia vaan sydämensivistystä ja riittävää älykkyyttä, näiden kahden myötäsyntyistä yhdistymistä ihmisessä. Valitettavasti olen suomalainen, en ole suomalaisuudstani ylpeä, mutten häpeäkään. Käytöstavoistaan eliittiin kuuluva tunnetaan kuin myös roskaväkikin hyvien käytöstapojen puuttumisesta.

        "roskaväki ei osaa juhlia sivistyneesti, sitäkö sinä roskaväen edustajatar yrität sanoa tuolla mopovertauksella? Kuitenkin samassa paikassa olet kuin muukin paskasakki, joten siihen kuulut ainakin nilmaisutapasi samankaltaisuus on tuttua roskaväkeläisyyttä."

        Enpä nyt aatellut että ketään noin alkaisi kommenttini kismittää. :) Puhuinko jotain roskaväestä? Kiitoskiitos, it's an honour. Itse moitit minua juuri paskasakkiin kuuluvaksi ja kaikkia baarissa käyviä roskaväeksi siitä huolimatta vaikka mopo olisi iisisti parkissa. Usko tai älä, kaltaistasi eliittiä (?) löytynee samoista paikoista kuin roskaväen edustajattaria.

        Ja enkö maininnut itsekin olevani huppelissa joskus? Se tekee minusta varmaankin täysivaltaisen paskasakin jäsenen, eikä pelkästään feikki-sellaista. :b Mopo karkailee joillakin ihmisillä useinkin, joillakin ei ehkä koskaan. Itseni kohdalla se ei riipu siitä onko juhlapäivä vaiko ei, ja tänä vappuna halusin edustaa sitä mainitsemaasi roskapoppoota juomalla vettä.

        Ota hiukan vakavammin tekstini, et ehkä vielä saanut siitä päänsärkyä. ;)

        terkuin, ilkeämielinen roskaväen edustajatar


    • tytteli

      siis sä olet niiin oikeessa. noin nuorelta kundilta fiksuja sanoja. tänäkin vappuna törmäsin taas oksenteleviin, öriseviin haiseviin äijiin jotka yrittävät lääppiä heti tilaisuuden tullen. selvinpäinkin voi olla hauskaa, ja vielä ilman huonoa oloa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      92
      1948
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      415
      1514
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1283
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1069
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      70
      1008
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      976
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      953
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      939
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      247
      906
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe