3 parhainta musiikkivideota Depeche Modelta?

Tanja

Mielestäni Depeche Modella on erittäin hyviä musiikkivideoita, niitä voisi katsella vaikka koko päivän putkeen. Siksi kysynkin teidän suosikkianne. En ole nähnyt uusimpia (playing the angel levyn) musiikkivideoita. Tässä on minun suosikkini:

1. Useless - kun näin ensimmäisen kerran videon, ihmettelin mitä varten Dave vääntelee komeita kasvojaan ja on niin nyrpeä. Mutta kun lopussa käy ilmi, että hän puhuu kameran takana olevalle naiselle, olin ällistynyt. Aivan loistava. Davesta olisi myös näyttelijäksi.

2. Enjoy the silence - kaunis. Upeita maisemia. Ajaton, vieläkin sykähdyttää.

3. It`s no good - hauska. Äijillä on huumorintajua. Ja edelleen olen sitä mieltä, että Davesta tulisi hyvä näyttelijä...

9

640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • negaatio

      jos kolmeen rajataan, niin itseäni on kovasti miellyttänyt only when i lose myselfin video jossa on kovasti sellaista cronenberg/crash-tunnelmaa. strippedin kasari-industrial video on myös erinomainen. voiton minulla vie kuitenkin in your roomin luoma yksinäisyyden tunne. ja jos gahan on ok näyttelijä, niin sitä ei ainakaan ole fletch. andy-andy näyttää tuomas ja juuso-henkiseltä koomikolta barrel of a gunissa. tuossa angstin määrittelevässä videossa

    • (sisterofnight)

      Nämä Top-listat on aina yhtä vaikeita. Näistä silti olen tykännyt eniten.

      1) Little 15 - Martyn Atkinsin ohjaama vähän toisenlainen ja biisin tunnelmaan hyvin sopiva raina
      2) Clean - aivan käsittämättömän tiheätunnelmainen Anton Corbijnin video hienoon biisiin, joka värähtelee monella tasolla
      3) Dream On - Dave, Route66 ja aavikko hetkellä juuri ennen auringonnousua mahtava biisi = loistava yhdistelmä

      Barrel Of A Gun on mainittava myös, sekä Enjoy The Silence, kumpikin laatutyötä ja varmasti kestävät aikaa paremmin kuin muut. Silti, nuo ensinmainitut ovat lähempänä sydäntä.

      • VeryOldFan

        * Halo
        * Everything Counts
        * It's No Good.
        Perustelut: ei tarvinne esittää?


    • marDM

      1. Stripped

      2. Clean

      3. Shake the Disease

      No, People are People, Blasphemous Rumours, Behind The Wheel, Enjoy The Silence, In Your Room, Precious ovat myös hienoja videoita.

    • DMgirl

      On todella vaikeaa laittaa videoita paremmuusjärjestykseen, koska kaikista löytyy jotain hyvää, mutta kun kysytään niin vastataan vaikka näin

      1. USELESS
      Rakastan videota biisin, ihanan Daven kasvo-zoomauksien ja auton (joku Modettaja ehkä saattaa tietää syynkin ;) takia

      2. HALO
      Sirkus-teema puree tähän hyvin...

      3. BLASPHEMOUS RUMOURS
      Aih, DM:n pojat ovat tällä videolla siloposkisia komistuksia.. Tykkään videon tunnelmasta.. Vanhaa hyvää Depparia

      • marDM

        Davehan on tosi kyr....tyny siihen muijjaan ja autohan on Fordin "tuhnus" Taunus ja Corbinin huhuilut videossa on jo klassikko. Siis onko sulla tollane taunus ajossa viäki????????


      • (DMgirl)
        marDM kirjoitti:

        Davehan on tosi kyr....tyny siihen muijjaan ja autohan on Fordin "tuhnus" Taunus ja Corbinin huhuilut videossa on jo klassikko. Siis onko sulla tollane taunus ajossa viäki????????

        mutta eräällä muulla Modettajalla oli tossa 80-luvun lopulla tollanen ajossa ;)


    • marDM

      Löydät ne sinkkujen DVD versioista.
      Voin lainata ne sulle kuhan nähään...

      Precious on sellanen teknik henkinen Titanic digi versio.
      A Pain that I'm Used to taasen ihmeellinen feministi rallicross video.
      Suffer Well taasen aikas mitään sanomaton hengailu video.

      Kiitti muuten siitä singlet DVD lainasta. Home videoo en ollut ennen nähnytkään ja But Not Tonight toi vanhat muistot taasen esiin!
      Strangelove '88 versio oli sellanen pakko lisä tohon pakettiin. Haastattelut ihan jees kamaa... katellaan!

    • on paras

      En osaa muuta sanoa tähän kuin Strengelove: Pitkät sääret, korkeat korot, ranskalainen tunnelma. Upea video. Muita en oikein osaa listata. Freelove toimii myös telkkarissa. No good on hauska, mutta ei Davesta näyttelijäksi silti ole... ;)

      Miksi DM videoissa on muuten aina niin usein autoja? PTAn videot ovat mielestäni aika surkeita. Tiesittekö muuten, että Daven vaimo esiintyy Suffer Well -videolla? No, ei se sitä videota silti pelasta.

      terkuin,
      bottom line

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe