Hei!
Barcelonaan lennetään (kaksi aikuista), mutta vuokraamme auton ja olisi ihana nähdä myös rauhallisempia seutuja ja yöpyä Barcelonan ulkopuolella ja olla Barcelonassa vain yö tai kaksi. Mihin kannattaisi suunnata? Mistä rauhallisia pikkukaupunkeja? Ihanaa olisi myös yöpyä jossakin maa-/viinitilan kartanossa. Vinkkejä?
Kiitos jo etukäteen!
Barcelonan ympäristö autolla
6
1532
Vastaukset
- Cammie
Kannattaa ajaa Figuerasiin (siellä on myös Dali-museo) ja Gironaan. Mukavia pienempiä kaupunkeja, erityisesti Girona.
- Salvador
Figuerasin Dali-museo on aivan fantastinen!
- alkup.
Kuulostaa kivalta, etenkin Dalin museossa voisi poiketa. Ison kaupungin kiivas rytmi ei niin kovin innosta koko lomaksi, etenkin kun matkan tarkoitus on rentoutuminen. Hiljaisuuttakin ja merenkohinaakin voisi matkaan kuulua.
Tulisko lisää vinkkejä?- Reissaaja
ovat Barcelonasta n. 90-100 km etelään. Olen menossa kesällä kirjekaverilleni Tarragonaan ja hän on kehunut kyseisiä paikkoja ja lähetellyt esitteitä ym. ja niidenkin lähistöllä kuulemma on joitain pikkukyliä. Mutta noissa mainitsemissani ainakin pääsee merenrannalle.
- Liilanen
koko Costa Brava eli Barcelonan pohjoinen rannikko on upea, tuossa joku mainitsi Figuerasin ja Gironan, suosittelen myös ainut että, molemmat on sisämaata. Tässä pari nimeltä mainitsemisen arvoista paikkaa (muuten Costa Brava on n. 140 km pituinen eli lyhyt matka joka paikkaan):
Tossa de Mar, Begur, S'Agaro, Palamos, L'Escala, Rosas, Quadaques ja Ranskan puolella Colluire (rannikkoa) tai Ceret (sisämaata). - quom
Kyllähän siellä riittää vaikka mitä nähtävää! Itse olin Saloussa, josta reissasin muun muassa Tarragonaan, Barcelonaan ja Andorraankin. Hankkikaa vain kunnon kartta ja katselkaa siitä. Mukavaa reissua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077706
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075888- 835147
- 1394516
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552947
- 582898
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562036