POLIISIT HYÖKKÄSIVÄT

gille

uutiskuvat kertoivat enemmän kuin tuhat uutisoitua sanaa. Nuoret poltti kokkoa ja yrittivät siivota pois romuja ja POLIISI HYÖKKÄSI rauhallisten nuorten kimppuun.

Nuoret yritti puolustautua!!

SAIRASTA!!

Miten suomi eroaa filippiineistä??

Halonen vaan nostaa palkkiotaan ei maksa veroja ja ruokajonot kasvaa!!

11

1721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinhän se menee

      Ja poliisit teloivat toisensa tahalleen ja kivittivät myös autonsa rikki. Myös ambulanssikuskit olivat itse syypäitä tapahtuneeseen.

      No aloitusviesti oli selvä provo, joten se siitä....

      • noppa

        Voitaisiin suomessakin ottaa vaan ne kumiluodit ja kyynelkaasu käyttöön niin ei tarvis kattella mitään wannabe aktivisteja ym. kettutyttöjä


      • Lerppala
        noppa kirjoitti:

        Voitaisiin suomessakin ottaa vaan ne kumiluodit ja kyynelkaasu käyttöön niin ei tarvis kattella mitään wannabe aktivisteja ym. kettutyttöjä

        Me mitään kumiluoteja haluta, kovat vaan piippuun niin päästään roskasakista eroon.


    • Kokemusta on

      Itsekkin olen syytön nuori, jouduin rikoksen uhriksi ja sen jälkeen kun ilmoitin siitä poliiseille, niillä meni paskat housuun ja rikollisten jahtaamisen sijaan ne alkoi jahdata minua. Jotenkin meni usko poliisiin, täst edes hoidan kaiken itse virkavaltaa, poliisi alas, palkka kansan käyttöön

      • . . .

        Mitäs menitte tuhoamaan toisten omaisuutta.


    • hässäkän

      Vai yrittivät siivota!! :D :D Nyt repes! Poliisit ei sitä paitsi hyökkää ensimmäisenä, lapset itse hyökkäsivät ja estivät, eivätkä kuunnelleet mitä heille sanottiin. Ei silloin voi muuta kuin ottaa vahvemmat tavat käyttöön. Kärsi nahoissasi merkintä rekisterissäsi :)

    • oli varmastikin

      grillinuotioiden sytytysnesteiksi siltä varalta, että vappuna olisi satanut vettä....

      Hyvin käyttäytyvä nuorisojoukko oli kokoontunut täysin spontaanisti pitämään grillijuhlia makasiineille.

      Törkeään hyökkäykseen rauhallisesti käyttäytyviä nuoria vastaan osallistui lisäksi palolaitos ja aiemmin ambulanssi.

      Jos joku nuori nyt sattuikin epähuomiossa nojaamaan ambulanssin kylkeen, niin hyvin suurella varmuudella tarkoitus oli vain opastaa zirra potilaan luo.

      Paloautojen letkuista vetely oli yhtä harmitonta leikkiä kuin taannoin rauhallisessa itsenäisyyspäivän nuorisokulkueessa poliisin vyötä leikkisästi tavoitelleella nuorella miehellä...

      Poliisin sikamainen väkivalta rauhallisesti käyttäytyviä kansalaisia kohtaan on jo Suomessa tunnettua, mutta nyt myös pelastuslaitos on ryhtynyt porvarien kätyriksi...

      gille jatka! juttusi ovat mainioita! ;-)

      • hmmm

        mukava vastata itselles? :D Voi lapsiraukkaa xD


      • dsasda
        hmmm kirjoitti:

        mukava vastata itselles? :D Voi lapsiraukkaa xD

        ambulanssi oli kaivopuistossa eikä sillä ollut mitään tekemistä makasiineilla riehuvien nuorten kanssa.


      • ihmiset
        dsasda kirjoitti:

        ambulanssi oli kaivopuistossa eikä sillä ollut mitään tekemistä makasiineilla riehuvien nuorten kanssa.

        kuitenkin yhdistää tapahtumat. Muualta Suomesta katsottuna on yks lysti tapahtuuko jotain Makasiineilla vai Ullanlinnan mäellä.
        Onhan Helsingistäkin päin katsottuna Oulukin täyttä Lappia.


    • humanrespect

      kerro mikä oikeus sinulla tai kellään muulla ON hyökätä pelastushenkilöstöä vastaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2117
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1630
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1520
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1256
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1165
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      932
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe