Jos ei juotas viinaa vaan

käytettäs kannabista

Kukaan Ei tuolloin olisi väkivaltainen, eikä kuseksisi mihinkään. Kaikki vain hihittelisi ja hekottelisi kaikelle hauskalle ja vähemmän hauskalle.
Ei olisi kellään krapulaa aamulla.
Kukaan ei kuolisi yliannostukseen, ei joutuisi putkaan. Ei hakkaisi vaimoaan ja perhettään.

61 % vähemmän ihmisistä olisi päihderiippuvaisia.
Sillä alkoholin riippuvuuspotentiaali on 81% Kannabiksen vain 20 %.
Ihmisillä ei hajoaisi maksa eikä muutkaan sisäelimet kun hamppu ei ole edes myrkyllinen.
Tämä litania voisi olla loputon, vaan päihdepolitiikka on liian pielessä.

5

548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • polttele

      sinä sitä höpöheinää ihan rauhassa saatanan huumehihhuli..... Ootko ikinä tehny töitä? onko sulla huomenna työpäivä? Epäilen...Vittu että on suomella huono tulevaisuus. Lökäpöksyt ja huumehörhöt tappaa koko suomen. Vitun laiskat paskat....

      • vai oletko

        joku lapsi. Kun tuommoinen ihmenäkemys on asiasta.
        Olen normaali työssäkäyvä 3-lapsen isä, perheellinen mies, jota vituttaa kaikki kännissä örveltäjät ja kuseksijat.


      • esa
        vai oletko kirjoitti:

        joku lapsi. Kun tuommoinen ihmenäkemys on asiasta.
        Olen normaali työssäkäyvä 3-lapsen isä, perheellinen mies, jota vituttaa kaikki kännissä örveltäjät ja kuseksijat.

        Mitään huumehörhöjä kyllä suomeen kaivata, saunan taakse vaan kaikki..


      • huumehörhö

        Sinun kannattaisi varmaan hakea enemmän tietoa asiasta ennen kuin tulet tänne kertomaan "faktoja".
        Rohkenisin väittää että paljon enemmän alkoholi työn tekoa haittaa kuin kannabis.


    • Triply

      Jooh, täytyy vaan oottaa sellanen 10v. vielä että asiasta aletaan keskustelemaan ihan oikeilla nimillä eikä suoraan bashata niinkuin tässä eräät nyt on tehneet. Kyllä se sieltä tulee kunhan tämä suurkaupunkien kannabissallivuus laajenee aina yhtä hupaisasti panikoiviin pikkukyliin.

      Tässä esimerkkinä voisin mainita että henk.koht. oon poltellu aika rankastikin aikoinani mutta se jäi vahvemman aineen, viinan, tullessa mukaan kuvioihin. En tehnyt mitään tyhmää paukuissani tai mitään mutta pari duunipaikkaa oon onnistunut ryyppäämään ja viime viikolla pistin ihan kiinteetä omaisuutta päreiks (ekaa kertaa, enkä tajuu mix) kun olin niin naamat. Pakko vähän vierottaa ja päätinkin että nyt saa tämä kovilla huumeilla pelleily riittää, viina ja rööki saa jäädä ja palaan kannalinjalle. Sen verran rankkaa duunii tulossa kesällä että ei pysty alkaa urpoilee...

      Eli karmaa sinne ja kärsivällisyyttä kyllä se tästä pikkuhiljaa lähtee kunhan nuo isommat nyt sen tekee ensin niin pikku Suomi-neito tulee kyllä perässä. On se sitten kyl hauskaa kateltavaa kun nämä nyt niin kiihkeästi vastustavat "perämetsien miehet" makaavat kadulla kaksikerroin hihitellen kuvitelluille kuolleille kilpikonnille joihin ovat juuri kompastuneet :)

      BTW. Minun matematiikallani 20 on n.75% pienempi kuin 81. Eli siis 100-(20/81)*100=n.75.30 Eli siis noilla luvuilla Kannalandiassa on 75% vähemmän päihteiden väärinkäyttäjiä kuin Viinamaassa. Mutta tämä vaan yksityiskohtana antamasi luvut veivät kyllä oikeaan suuntaan.

      Ja joo, päihdepolitiikka on perseestä mutta minkäs teet kun edes laillisen päihteen jakoa kansalaisille ei osata järkevästi säädellä tai siitä ollaan koko ajan eri mieltä. Kun edes viinasta ei osata tässä kaksinaismoralismin luvatussa maassa puhua niin miten sitten pilvestä voitaisiin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe