Kukaan Ei tuolloin olisi väkivaltainen, eikä kuseksisi mihinkään. Kaikki vain hihittelisi ja hekottelisi kaikelle hauskalle ja vähemmän hauskalle.
Ei olisi kellään krapulaa aamulla.
Kukaan ei kuolisi yliannostukseen, ei joutuisi putkaan. Ei hakkaisi vaimoaan ja perhettään.
61 % vähemmän ihmisistä olisi päihderiippuvaisia.
Sillä alkoholin riippuvuuspotentiaali on 81% Kannabiksen vain 20 %.
Ihmisillä ei hajoaisi maksa eikä muutkaan sisäelimet kun hamppu ei ole edes myrkyllinen.
Tämä litania voisi olla loputon, vaan päihdepolitiikka on liian pielessä.
Jos ei juotas viinaa vaan
5
575
Vastaukset
- polttele
sinä sitä höpöheinää ihan rauhassa saatanan huumehihhuli..... Ootko ikinä tehny töitä? onko sulla huomenna työpäivä? Epäilen...Vittu että on suomella huono tulevaisuus. Lökäpöksyt ja huumehörhöt tappaa koko suomen. Vitun laiskat paskat....
- vai oletko
joku lapsi. Kun tuommoinen ihmenäkemys on asiasta.
Olen normaali työssäkäyvä 3-lapsen isä, perheellinen mies, jota vituttaa kaikki kännissä örveltäjät ja kuseksijat. - esa
vai oletko kirjoitti:
joku lapsi. Kun tuommoinen ihmenäkemys on asiasta.
Olen normaali työssäkäyvä 3-lapsen isä, perheellinen mies, jota vituttaa kaikki kännissä örveltäjät ja kuseksijat.Mitään huumehörhöjä kyllä suomeen kaivata, saunan taakse vaan kaikki..
- huumehörhö
Sinun kannattaisi varmaan hakea enemmän tietoa asiasta ennen kuin tulet tänne kertomaan "faktoja".
Rohkenisin väittää että paljon enemmän alkoholi työn tekoa haittaa kuin kannabis.
- Triply
Jooh, täytyy vaan oottaa sellanen 10v. vielä että asiasta aletaan keskustelemaan ihan oikeilla nimillä eikä suoraan bashata niinkuin tässä eräät nyt on tehneet. Kyllä se sieltä tulee kunhan tämä suurkaupunkien kannabissallivuus laajenee aina yhtä hupaisasti panikoiviin pikkukyliin.
Tässä esimerkkinä voisin mainita että henk.koht. oon poltellu aika rankastikin aikoinani mutta se jäi vahvemman aineen, viinan, tullessa mukaan kuvioihin. En tehnyt mitään tyhmää paukuissani tai mitään mutta pari duunipaikkaa oon onnistunut ryyppäämään ja viime viikolla pistin ihan kiinteetä omaisuutta päreiks (ekaa kertaa, enkä tajuu mix) kun olin niin naamat. Pakko vähän vierottaa ja päätinkin että nyt saa tämä kovilla huumeilla pelleily riittää, viina ja rööki saa jäädä ja palaan kannalinjalle. Sen verran rankkaa duunii tulossa kesällä että ei pysty alkaa urpoilee...
Eli karmaa sinne ja kärsivällisyyttä kyllä se tästä pikkuhiljaa lähtee kunhan nuo isommat nyt sen tekee ensin niin pikku Suomi-neito tulee kyllä perässä. On se sitten kyl hauskaa kateltavaa kun nämä nyt niin kiihkeästi vastustavat "perämetsien miehet" makaavat kadulla kaksikerroin hihitellen kuvitelluille kuolleille kilpikonnille joihin ovat juuri kompastuneet :)
BTW. Minun matematiikallani 20 on n.75% pienempi kuin 81. Eli siis 100-(20/81)*100=n.75.30 Eli siis noilla luvuilla Kannalandiassa on 75% vähemmän päihteiden väärinkäyttäjiä kuin Viinamaassa. Mutta tämä vaan yksityiskohtana antamasi luvut veivät kyllä oikeaan suuntaan.
Ja joo, päihdepolitiikka on perseestä mutta minkäs teet kun edes laillisen päihteen jakoa kansalaisille ei osata järkevästi säädellä tai siitä ollaan koko ajan eri mieltä. Kun edes viinasta ei osata tässä kaksinaismoralismin luvatussa maassa puhua niin miten sitten pilvestä voitaisiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926396Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652019- 1801780
- 1191241
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141235Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681143Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j50991Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962