Eivät "fanaattisimmat" kommarit löydy valkolakkien joukosta?
VIHAAN KOMMUNISTEJÄ!
Valkolakit kommunistisia?
5
575
Vastaukset
- Kiihkostasi huvittunut
Veikkaan että olet amis. Ja jos NIIN kovasti vihaat kommunisteja, yritä edes kirjoittaa se oikein.
- Blythe
Ainakin olen töissä. Entä sin? kuppailet varmasti rahaa ja polttelet samalla "porvareiden" liikkeitä. Taisit olla eilen riehumassa makasiineillä.
- Kiihkostasi huvittunut
Blythe kirjoitti:
Ainakin olen töissä. Entä sin? kuppailet varmasti rahaa ja polttelet samalla "porvareiden" liikkeitä. Taisit olla eilen riehumassa makasiineillä.
En itsekään sympatisoi kommunisteja, mutta en keuhkoa aiheesta, koska tiedän miten merkityksetön liike on Suomessa tänä päivänä. Ja kysymykseesi vastaus; opiskelen valmistuakseni kiinnostavaan, yleishyödylliseen ja hyväpalkkaiseen ammattiin. Makasiineille minua ei saisi riehumaan, lapsellista puuhaa.
- Blythe
Kiihkostasi huvittunut kirjoitti:
En itsekään sympatisoi kommunisteja, mutta en keuhkoa aiheesta, koska tiedän miten merkityksetön liike on Suomessa tänä päivänä. Ja kysymykseesi vastaus; opiskelen valmistuakseni kiinnostavaan, yleishyödylliseen ja hyväpalkkaiseen ammattiin. Makasiineille minua ei saisi riehumaan, lapsellista puuhaa.
"mutta en keuhkoa aiheesta, koska tiedän miten merkityksetön liike on Suomessa tänä päivänä."
jos ruvetaan hakkaamaan poliiseja, niin voidaan sanoa että ovat vaarallisia. Minusta tuollainen roskasakki pitäisi taltuttaa kovemmilla otteilla. - jeahs
Blythe kirjoitti:
"mutta en keuhkoa aiheesta, koska tiedän miten merkityksetön liike on Suomessa tänä päivänä."
jos ruvetaan hakkaamaan poliiseja, niin voidaan sanoa että ovat vaarallisia. Minusta tuollainen roskasakki pitäisi taltuttaa kovemmilla otteilla.Entä sen jälkeen kun poliisit rupee käyttää vahvempia otteita? Riehuva mellakkajoukko kasvaa ja mellakat yleistyvät ja pahenevat, onko sitten mukavaa kun suomessa tulee olemaan samanlaisia mellakoita kuin ranskassa. Ei, tähän ongelmaan auttaisi varmaan eniten jos saataisiin nuorison paha olo pois ettei sitä tarvitsisi purkaa tuolla tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6811644Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221294- 431258
- 251195
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142