TomTom One ei käynnisty?

jamppa

Onko muilla ollut vastaavia ongelmia TomTom Onen kanssa kuin minulla että se ei käynnisty ollenkaan?

Eli eka laitteen kanssa tammikuussa oli sellaisia ongelmia viikon kuluttua ostamisesta ja liike antoikin tilalle uuden laitteen kuten hyvä jälleenmyyjä tekee ja nyt neljän kuukauden kuluttua laite (siis se täysin uusi laite) tekee sitten saman tempun.

11

10572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • makke

      oletko kokeillut resettiä?

      • jamppa

        Se tuli ekana mieleen ja sitä tuli siis kokeiltua.


      • Make
        jamppa kirjoitti:

        Se tuli ekana mieleen ja sitä tuli siis kokeiltua.

        Itselläni on käynyt vastaavasti muutaman kerran. Homma on hoitunut kuitekin esim. suoristetulla paperiliittimellä. Paina sillä laitteen pohjassa olevaan pieneen reikään. Reikä on ehkä vaikea havaita mutta kyllä se sieltä löytyy. Luulen että laitteesi lähtee tällä keinolla toimimaan.


      • myös tomtom
        Make kirjoitti:

        Itselläni on käynyt vastaavasti muutaman kerran. Homma on hoitunut kuitekin esim. suoristetulla paperiliittimellä. Paina sillä laitteen pohjassa olevaan pieneen reikään. Reikä on ehkä vaikea havaita mutta kyllä se sieltä löytyy. Luulen että laitteesi lähtee tällä keinolla toimimaan.

        kun resetoit niin lataa samaan aikaan.


      • ettäainut
        myös tomtom kirjoitti:

        kun resetoit niin lataa samaan aikaan.

        kehtaisinko väittää, että ainut keino saada laite toimimaan on asentaa sen ohjelmisto, eil firmware uusiksi. Itselläni oli go 500:sa ihmeellisiä lastentauteja, ja yhtäkkiä koko vehje ei enää toiminut (tyssäsi siis slash-screeniin). Pistin uusimman firmwaren siihen uusiksi, ja johan alko toimimaan.


      • jamppa
        ettäainut kirjoitti:

        kehtaisinko väittää, että ainut keino saada laite toimimaan on asentaa sen ohjelmisto, eil firmware uusiksi. Itselläni oli go 500:sa ihmeellisiä lastentauteja, ja yhtäkkiä koko vehje ei enää toiminut (tyssäsi siis slash-screeniin). Pistin uusimman firmwaren siihen uusiksi, ja johan alko toimimaan.

        Oli se sittenkin resetoinnista kyse, kokeilin kyllä jo aiemmin mutta ei uskaltanut työntää tikkua sitten riittävän syvälle. Nyt pelaa taas normaalisti.


      • Markok____
        ettäainut kirjoitti:

        kehtaisinko väittää, että ainut keino saada laite toimimaan on asentaa sen ohjelmisto, eil firmware uusiksi. Itselläni oli go 500:sa ihmeellisiä lastentauteja, ja yhtäkkiä koko vehje ei enää toiminut (tyssäsi siis slash-screeniin). Pistin uusimman firmwaren siihen uusiksi, ja johan alko toimimaan.

        Miten sait softan ladattua jos TomTomi ei käynnistynyt? Itselläni ei ainakaan HOME löydä laitetta jos ei ole käynnistynyt.


    • Mistä tämä vika johtuu,ettei tomi välillä käynnisty? Itselläni on go 730 malli. Resetoimalla alko toimimaan.

    • -JK-

      Nostetaas vähän ylös tätä aihetta. Jos vaikka joku osaisi auttaa..
      Mallin on TomTom one. Pelannut aivan normaalisti tähän asti. Nyt tulee vain ruutuun teksti "kartaa ei löydy". Resetointi ei auta ja muistikortin lukupäät ovat puhtaat.
      Eli menee päälle ja saan yhteyden tietokoneella koneeseen. Myöskään varmuuskopiointi ei onnistu, eikä niinkään tuo backupin lataus Tomiin. Ohjelma ilmoittaa että ei ole backuppia vaikka puuceeltä kyllä löytyy.

      • oisko kortti jotenkin epäkelvollinen? eli uutta korttia hakemaan ja uus softa sisään.


      • wahnhis
        Rstuning kirjoitti:

        oisko kortti jotenkin epäkelvollinen? eli uutta korttia hakemaan ja uus softa sisään.

        vastailla puoli vuotta vanhaan juttuun?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe