Antakaa lapsillenne

aikaa!!

Nyt jos koskaan vanhempien tulisi herätä ajattelemaan miten he lapsiaan kasvattavat, antavatko he lapsilleen riittävästi huomiota. Helsingin tapaus näytti ihan selkeästi, että nämä lapset eivät ole saaneet kotonaan riittävästi huomiota. Heidän piti kerjätä sitä muilta.

Elämän ei pidä olla kiireistä, varsinkaan kun on lapsia hankittu. Jos on vähäisintäkään epäilystä ettei aikaa ole muille jakaa, jättäkää lapset tekemättä. Viattomille ei kannata aiheuttaa niin suurta pahaa mieltä kuin mitä nykyajan lapset tuntevat.

4

525

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekivät

Mitäs ne lapset oikein tekivät? en ole edes kuullut moisesta.

• moisesta

mutta olen siltikin sitä mieltä,että kun kerran lapset on tehty,niin niille on annettava aikaa,niin kauan,kun ne ovat pieniä.Vappu tuntuu olevan aikuisten ryyppyjuhla.Hätäsesti ostetaan lapsille pallot ja tungetaan jonnekkin hoitoon,että vanhemmat pääsevät juomaan.Sitä mä en ymmärrä.Kai sitä kerkeää silloinkin menemään ja kännäämään,kun lapset on isompia ja niillä on omia menoja.

• ap.
      • kapinoivat

>>>>>Nuorisojoukon motiivina on poliisin mukaan ollut globalisaation ja kaupallisuuden vastustaminen.>>>>
        Niin, tämä on yhteiskunnan tulosta. Nuoret eivät saa työtä eikä rahaa mistään. Siksi ne kapinoivat, kaupallisuuden vastustamienn on selvä merkki, kun kaikilla pitäisi olla tuota ja tätä muuten olet paska. samoin globalisaatio= kaikille pitäisi jakaa samaa leipää, mitä Suomi tienaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen

Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.
      Maailman menoa
      179
      2675
    2. Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä

Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin
      Rovaniemi
      22
      2294
    3. kukaan ei pakota kasteeseen..

Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot
      Kaste
      400
      1075
    4. Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!

Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!
      Maailman menoa
      155
      999
    5. Kai odotan että

Juokset vielä perässäni
      Ikävä
      67
      898
    6. Anabaptismin kirous

Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä
      Kaste
      392
      891
    7. Mitä ikävöit eniten

kaivatussasi? 🫶
      Ikävä
      63
      878
    8. Kerrohan T miehelle yksi syy

Miksi hänen tulisi kaivata sinua?
      Ikävä
      102
      767
    9. Rakas, haluan sut niin hulluna kuin olet, tiedän jo sun pakkomielteet ja muut jutut, ihana naiseni

Kunhan et minun takia satuta itseäsi tai muita, minulla nyt ole niin väliä. Rakas mä ymmärrän ja näen kaiken, sun suure
      Ikävä
      48
      724
    10. Euroviisuhuitelua

En ole koko viisuista kiinnostunut enkä aio edes katsoa kisoja. Ihmetyttää tämä vouhkaaminen laulaja pariskunnasta joka
      80 plus
      34
      682
    Aihe