Alakerrassa asuu tosihemaisevan näköinen muija, ja ajattelin jos ostaisi lämpökameran ja alkaisi kuvaan sitä. Miten hyvin tommoinen lämpökamera erottaa muotoja lattian läpi.
Naapurin tarkkailu lämpökameralla
12
3425
Vastaukset
- Jeera.T
Hyvin näkyy ainakin ne lämpimät paikat.
- Ota kuva
itsestäsi runkkaamassa ja sujauta sisään postilaatikosta. Epäkohteliasta tirkistellä ilman vastalahjaa. :(
- Katsoa saa mutta...
Lämpökameralla katselu on laillista mutta ykski tallennettu otos onkin sitten jo rikos.
- kiinni
kun kuvas naapuria semmoisella huippu kameralla johon piti saada lupa amerikasta. Törppö näytti kuvia kavereille naapurin emännästä,paha vaan että yksi niistä kavereista oli sukua sille muijalle. Käräjille meni, muistaakseni jotain kymmenen tuhatta euroa henkisistä kärsimyksistä,firma menetti luvan käyttää ko. kameraa jätkä sai potkut jne.. Eli en suosittele
- hyvin
näkee hirsiseinän läpikin kesämökillä naapuriin, vaikka matkaakin on sata metriä.
- Mökö
Oikein hyvin näkyy, ihan pillunkarvoja myöten! Ölen itse kokeillut ja hyväksi todennut. Kameran pitää kyllä olla yli 1.000 euron arvoinen, halvoilla kameroilla näkyy vain varjoja.
- voisi
olla lämpökamera. Niin kuin tuossa linkissä näkyy niin sillä pystytään mm. katsomaan vuotaako talon katto.
http://www.edu.fi/oppimateriaalit/kunnossapito/mekaniikka_k5_lampokamera.html - vähän
olla säälittävä tyyppi kun tarvitsee turvautua
kameraan että näkis vähän naista.
Ei muuta kuin rohkeasti vain tutustumaan kyseiseen
naiseen jos vaikka onnistuis jatkot.
Sinun kohdalla se ei todennäköisesti tule
onnistumaan koskaan. - planetaarion
kaukoputkella kesäisin rantaa, pillukarvatkin näyttää ihan puilta tai puun oksilta
- Dooris Dorka
Joo mulla on lämpökamera asennettuna tuohon mun olohuoneeseen läppärin kautta. Voittaa TV:n kattelemisen! Pari DVD:tä jaellu kavereille. Suoraan alakertaan tähdättynä tuo wild piq, hyvin toimii, suosittelen!!!!!!!!
- TiiNa!!
karseeta!
- aikoja sitten
Halpis-kamerakin pystyy erottamaan pillukarvat seinän läpi (jos on karvoja), kun vaan hommaa kameraan lämpöaktiivibuusterin. Buustereita saa nettikaupoista 150-230 eurolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867