Naapurin tarkkailu lämpökameralla

Pekka pervo

Alakerrassa asuu tosihemaisevan näköinen muija, ja ajattelin jos ostaisi lämpökameran ja alkaisi kuvaan sitä. Miten hyvin tommoinen lämpökamera erottaa muotoja lattian läpi.

12

3431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeera.T

Hyvin näkyy ainakin ne lämpimät paikat.

• Ota kuva

itsestäsi runkkaamassa ja sujauta sisään postilaatikosta. Epäkohteliasta tirkistellä ilman vastalahjaa. :(

• Katsoa saa mutta...

Lämpökameralla katselu on laillista mutta ykski tallennettu otos onkin sitten jo rikos.

• kiinni

kun kuvas naapuria semmoisella huippu kameralla johon piti saada lupa amerikasta. Törppö näytti kuvia kavereille naapurin emännästä,paha vaan että yksi niistä kavereista oli sukua sille muijalle. Käräjille meni, muistaakseni jotain kymmenen tuhatta euroa henkisistä kärsimyksistä,firma menetti luvan käyttää ko. kameraa jätkä sai potkut jne.. Eli en suosittele

• hyvin

näkee hirsiseinän läpikin kesämökillä naapuriin, vaikka matkaakin on sata metriä.

• Mökö

Oikein hyvin näkyy, ihan pillunkarvoja myöten! Ölen itse kokeillut ja hyväksi todennut. Kameran pitää kyllä olla yli 1.000 euron arvoinen, halvoilla kameroilla näkyy vain varjoja.

• voisi
    • vähän

olla säälittävä tyyppi kun tarvitsee turvautua
      kameraan että näkis vähän naista.
      Ei muuta kuin rohkeasti vain tutustumaan kyseiseen
      naiseen jos vaikka onnistuis jatkot.
      Sinun kohdalla se ei todennäköisesti tule
      onnistumaan koskaan.

• planetaarion

kaukoputkella kesäisin rantaa, pillukarvatkin näyttää ihan puilta tai puun oksilta

• Dooris Dorka

Joo mulla on lämpökamera asennettuna tuohon mun olohuoneeseen läppärin kautta. Voittaa TV:n kattelemisen! Pari DVD:tä jaellu kavereille. Suoraan alakertaan tähdättynä tuo wild piq, hyvin toimii, suosittelen!!!!!!!!

• TiiNa!!

karseeta!

• aikoja sitten

Halpis-kamerakin pystyy erottamaan pillukarvat seinän läpi (jos on karvoja), kun vaan hommaa kameraan lämpöaktiivibuusterin. Buustereita saa nettikaupoista 150-230 eurolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2371
    2. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      52
      2267
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2260
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1522
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1456
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1412
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1171
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1160
    10. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1136
    Aihe