Uskomatonta touhua. Palohenkilökunnan päälle käytiin mm.kivittämällä.Reilu meininki. Vitun soijamakkarapellet. Fight fire with fire.
Vitun Sekopäät Makasiineilla
6
1079
Vastaukset
- Kuulat jumissa
Olipa tosiaan vähä-älyistä jengiä liikenteessä. Ensin
riuhutaan ja näytellään kovaa poikaa. Jälkeenpäin
itketään ja kitistään kuin mitkäkin mammanpojat.
Typeristä teoista joutuu vastuuseen (toivottavasti).
Eikö äiti edes sitä opettanut? - gezi
Viranomaisia ruotuun vaan!
- . . .
Kyllä poliisit pistää sutkin pakettiin.
- porukassa tyhmyys tiivistyy
Olen sen aina todennut ja totean taas,että
porukassa tyhmyys tiivistyy,kuten makasiinin
mellakka taas osoitti,mutta eihän tuollaiset
kusipäät osaa edes järkevästi ajatella sitä
asiaa,että heidän vanhempansa maksavat kiltis-
ti nuokin vahingot,jotka makasiineilla aiheu-
tettiin- TuulessaKulkijat
Mikä on oikein ja mikä on kohtuulista. Kummatkin asiat heittivät härän pyllyä, valitettavasti.
Söin ensimmäisen kerran sanani! Räikkös ja Nykäs irvaamisen yhteydessä päätin, etten tue iltapäivälehtien räävitöntä ja moraalitonta uutisointi. Tänään näin otsikot, ostin iltapäivälehden, sillä se oli pakko, oli pakko saada tietää onko todella kyse Suomessa tapahtuneesta asiasta vai puhutaanko taas Ranskan mellakoista...Suomalaiset, olen pahoillani, en ollut mukana ja onneksi en. Kuinka voisin edes olla ylpeä tapahtuneista järjettömyyksistä. Hävetkää! Minua nolottaa myös puolestanne, riehua nyt tuolleen kuin mielettömät pöhelöt!!! - Voimankäyttö
TuulessaKulkijat kirjoitti:
Mikä on oikein ja mikä on kohtuulista. Kummatkin asiat heittivät härän pyllyä, valitettavasti.
Söin ensimmäisen kerran sanani! Räikkös ja Nykäs irvaamisen yhteydessä päätin, etten tue iltapäivälehtien räävitöntä ja moraalitonta uutisointi. Tänään näin otsikot, ostin iltapäivälehden, sillä se oli pakko, oli pakko saada tietää onko todella kyse Suomessa tapahtuneesta asiasta vai puhutaanko taas Ranskan mellakoista...Suomalaiset, olen pahoillani, en ollut mukana ja onneksi en. Kuinka voisin edes olla ylpeä tapahtuneista järjettömyyksistä. Hävetkää! Minua nolottaa myös puolestanne, riehua nyt tuolleen kuin mielettömät pöhelöt!!!Jokasta pullon- ja kivenheittäjää kohtaan olis tarvinnu tarpeellisia voimakeinoja, kuitenkin välttämällä ylilyöntejä. Eli poliisi olisi voinut pamputtaa ihan rauhassa, ja olisi voinut ''vahingossa'' lyödä polvilumpioon, ni ei tarvitse tulla toiste mekkaloimaan ja kekkaloimaan noin edesvastuuttomasti. Jokin roti täytyy noihin hippiäisiin saada!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863567Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921919Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871743- 1441601
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621453
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961406Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671371Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861267