Vitun Sekopäät Makasiineilla

Nimetön

Uskomatonta touhua. Palohenkilökunnan päälle käytiin mm.kivittämällä.Reilu meininki. Vitun soijamakkarapellet. Fight fire with fire.

6

1049

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulat jumissa

      Olipa tosiaan vähä-älyistä jengiä liikenteessä. Ensin
      riuhutaan ja näytellään kovaa poikaa. Jälkeenpäin
      itketään ja kitistään kuin mitkäkin mammanpojat.

      Typeristä teoista joutuu vastuuseen (toivottavasti).
      Eikö äiti edes sitä opettanut?

    • gezi

      Viranomaisia ruotuun vaan!

      • . . .

        Kyllä poliisit pistää sutkin pakettiin.


    • porukassa tyhmyys tiivistyy

      Olen sen aina todennut ja totean taas,että
      porukassa tyhmyys tiivistyy,kuten makasiinin
      mellakka taas osoitti,mutta eihän tuollaiset
      kusipäät osaa edes järkevästi ajatella sitä
      asiaa,että heidän vanhempansa maksavat kiltis-
      ti nuokin vahingot,jotka makasiineilla aiheu-
      tettiin

      • TuulessaKulkijat

        Mikä on oikein ja mikä on kohtuulista. Kummatkin asiat heittivät härän pyllyä, valitettavasti.

        Söin ensimmäisen kerran sanani! Räikkös ja Nykäs irvaamisen yhteydessä päätin, etten tue iltapäivälehtien räävitöntä ja moraalitonta uutisointi. Tänään näin otsikot, ostin iltapäivälehden, sillä se oli pakko, oli pakko saada tietää onko todella kyse Suomessa tapahtuneesta asiasta vai puhutaanko taas Ranskan mellakoista...Suomalaiset, olen pahoillani, en ollut mukana ja onneksi en. Kuinka voisin edes olla ylpeä tapahtuneista järjettömyyksistä. Hävetkää! Minua nolottaa myös puolestanne, riehua nyt tuolleen kuin mielettömät pöhelöt!!!


      • Voimankäyttö
        TuulessaKulkijat kirjoitti:

        Mikä on oikein ja mikä on kohtuulista. Kummatkin asiat heittivät härän pyllyä, valitettavasti.

        Söin ensimmäisen kerran sanani! Räikkös ja Nykäs irvaamisen yhteydessä päätin, etten tue iltapäivälehtien räävitöntä ja moraalitonta uutisointi. Tänään näin otsikot, ostin iltapäivälehden, sillä se oli pakko, oli pakko saada tietää onko todella kyse Suomessa tapahtuneesta asiasta vai puhutaanko taas Ranskan mellakoista...Suomalaiset, olen pahoillani, en ollut mukana ja onneksi en. Kuinka voisin edes olla ylpeä tapahtuneista järjettömyyksistä. Hävetkää! Minua nolottaa myös puolestanne, riehua nyt tuolleen kuin mielettömät pöhelöt!!!

        Jokasta pullon- ja kivenheittäjää kohtaan olis tarvinnu tarpeellisia voimakeinoja, kuitenkin välttämällä ylilyöntejä. Eli poliisi olisi voinut pamputtaa ihan rauhassa, ja olisi voinut ''vahingossa'' lyödä polvilumpioon, ni ei tarvitse tulla toiste mekkaloimaan ja kekkaloimaan noin edesvastuuttomasti. Jokin roti täytyy noihin hippiäisiin saada!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1250
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      50
      894
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      51
      824
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      96
      779
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      760
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      82
      727
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      671
    8. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      625
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      52
      623
    10. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      28
      621
    Aihe