Vitun Sekopäät Makasiineilla

Nimetön

Uskomatonta touhua. Palohenkilökunnan päälle käytiin mm.kivittämällä.Reilu meininki. Vitun soijamakkarapellet. Fight fire with fire.

6

1155

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulat jumissa

Olipa tosiaan vähä-älyistä jengiä liikenteessä. Ensin
      riuhutaan ja näytellään kovaa poikaa. Jälkeenpäin
      itketään ja kitistään kuin mitkäkin mammanpojat.

Typeristä teoista joutuu vastuuseen (toivottavasti).
      Eikö äiti edes sitä opettanut?

• gezi

Viranomaisia ruotuun vaan!

• . . .

Kyllä poliisit pistää sutkin pakettiin.

• porukassa tyhmyys tiivistyy

Olen sen aina todennut ja totean taas,että
      porukassa tyhmyys tiivistyy,kuten makasiinin
      mellakka taas osoitti,mutta eihän tuollaiset
      kusipäät osaa edes järkevästi ajatella sitä
      asiaa,että heidän vanhempansa maksavat kiltis-
      ti nuokin vahingot,jotka makasiineilla aiheu-
      tettiin

• TuulessaKulkijat

Mikä on oikein ja mikä on kohtuulista. Kummatkin asiat heittivät härän pyllyä, valitettavasti.

Söin ensimmäisen kerran sanani! Räikkös ja Nykäs irvaamisen yhteydessä päätin, etten tue iltapäivälehtien räävitöntä ja moraalitonta uutisointi. Tänään näin otsikot, ostin iltapäivälehden, sillä se oli pakko, oli pakko saada tietää onko todella kyse Suomessa tapahtuneesta asiasta vai puhutaanko taas Ranskan mellakoista...Suomalaiset, olen pahoillani, en ollut mukana ja onneksi en. Kuinka voisin edes olla ylpeä tapahtuneista järjettömyyksistä. Hävetkää! Minua nolottaa myös puolestanne, riehua nyt tuolleen kuin mielettömät pöhelöt!!!

• Voimankäyttö
        TuulessaKulkijat kirjoitti:

Mikä on oikein ja mikä on kohtuulista. Kummatkin asiat heittivät härän pyllyä, valitettavasti.

Söin ensimmäisen kerran sanani! Räikkös ja Nykäs irvaamisen yhteydessä päätin, etten tue iltapäivälehtien räävitöntä ja moraalitonta uutisointi. Tänään näin otsikot, ostin iltapäivälehden, sillä se oli pakko, oli pakko saada tietää onko todella kyse Suomessa tapahtuneesta asiasta vai puhutaanko taas Ranskan mellakoista...Suomalaiset, olen pahoillani, en ollut mukana ja onneksi en. Kuinka voisin edes olla ylpeä tapahtuneista järjettömyyksistä. Hävetkää! Minua nolottaa myös puolestanne, riehua nyt tuolleen kuin mielettömät pöhelöt!!!

Jokasta pullon- ja kivenheittäjää kohtaan olis tarvinnu tarpeellisia voimakeinoja, kuitenkin välttämällä ylilyöntejä. Eli poliisi olisi voinut pamputtaa ihan rauhassa, ja olisi voinut ''vahingossa'' lyödä polvilumpioon, ni ei tarvitse tulla toiste mekkaloimaan ja kekkaloimaan noin edesvastuuttomasti. Jokin roti täytyy noihin hippiäisiin saada!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      328
      1311
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      74
      909
    3. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      61
      813
    4. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      120
      683
    5. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      43
      680
    6. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      38
      672
    7. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      54
      640
    8. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      49
      638
    9. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      606
    10. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      552
    11. 45
      537
    12. 32
      521
    13. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      515
    14. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      9
      506
    15. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      23
      490
    16. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      84
      485
    17. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      31
      460
    18. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      79
      447
    19. Onko kahvila Retro samalla pub???

Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm
      Kuhmo
      8
      447
    20. Iivari esittää poliisin tutkintaa

Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj
      Kemijärvi
      21
      421
    Aihe