Vitun Sekopäät Makasiineilla

Nimetön

Uskomatonta touhua. Palohenkilökunnan päälle käytiin mm.kivittämällä.Reilu meininki. Vitun soijamakkarapellet. Fight fire with fire.

6

1125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulat jumissa

Olipa tosiaan vähä-älyistä jengiä liikenteessä. Ensin
      riuhutaan ja näytellään kovaa poikaa. Jälkeenpäin
      itketään ja kitistään kuin mitkäkin mammanpojat.

Typeristä teoista joutuu vastuuseen (toivottavasti).
      Eikö äiti edes sitä opettanut?

• gezi

Viranomaisia ruotuun vaan!

• . . .

Kyllä poliisit pistää sutkin pakettiin.

• porukassa tyhmyys tiivistyy

Olen sen aina todennut ja totean taas,että
      porukassa tyhmyys tiivistyy,kuten makasiinin
      mellakka taas osoitti,mutta eihän tuollaiset
      kusipäät osaa edes järkevästi ajatella sitä
      asiaa,että heidän vanhempansa maksavat kiltis-
      ti nuokin vahingot,jotka makasiineilla aiheu-
      tettiin

• TuulessaKulkijat

Mikä on oikein ja mikä on kohtuulista. Kummatkin asiat heittivät härän pyllyä, valitettavasti.

Söin ensimmäisen kerran sanani! Räikkös ja Nykäs irvaamisen yhteydessä päätin, etten tue iltapäivälehtien räävitöntä ja moraalitonta uutisointi. Tänään näin otsikot, ostin iltapäivälehden, sillä se oli pakko, oli pakko saada tietää onko todella kyse Suomessa tapahtuneesta asiasta vai puhutaanko taas Ranskan mellakoista...Suomalaiset, olen pahoillani, en ollut mukana ja onneksi en. Kuinka voisin edes olla ylpeä tapahtuneista järjettömyyksistä. Hävetkää! Minua nolottaa myös puolestanne, riehua nyt tuolleen kuin mielettömät pöhelöt!!!

• Voimankäyttö
        TuulessaKulkijat kirjoitti:

Mikä on oikein ja mikä on kohtuulista. Kummatkin asiat heittivät härän pyllyä, valitettavasti.

Söin ensimmäisen kerran sanani! Räikkös ja Nykäs irvaamisen yhteydessä päätin, etten tue iltapäivälehtien räävitöntä ja moraalitonta uutisointi. Tänään näin otsikot, ostin iltapäivälehden, sillä se oli pakko, oli pakko saada tietää onko todella kyse Suomessa tapahtuneesta asiasta vai puhutaanko taas Ranskan mellakoista...Suomalaiset, olen pahoillani, en ollut mukana ja onneksi en. Kuinka voisin edes olla ylpeä tapahtuneista järjettömyyksistä. Hävetkää! Minua nolottaa myös puolestanne, riehua nyt tuolleen kuin mielettömät pöhelöt!!!

Jokasta pullon- ja kivenheittäjää kohtaan olis tarvinnu tarpeellisia voimakeinoja, kuitenkin välttämällä ylilyöntejä. Eli poliisi olisi voinut pamputtaa ihan rauhassa, ja olisi voinut ''vahingossa'' lyödä polvilumpioon, ni ei tarvitse tulla toiste mekkaloimaan ja kekkaloimaan noin edesvastuuttomasti. Jokin roti täytyy noihin hippiäisiin saada!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      179
      5012
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      20
      4418
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3117
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2962
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2902
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27