ennen muinoin Vappua on vietetty työläisten juhlana. Sitä minä vaan ihmettelen että (nyt mie saan kaikkien vihat kuiteski niskaan)ku tänä päivänä menee kattomaan ihmisten vappua niin kas kummaa siellähän heiluupi muutama sata ylioppinutta ylioppilasta. Ja osa niistäki on kirjottanu joskus ennen maailmansotia. että silleen. Miksi ei meitä ammattikoulun käyneitä arvosteta samanlailla ja perusteta meillekki oma liputuspäivä ku vappu jo meni teekkareille ja ylioppilaille. Mie oon "vaan" amiksen käyny mutta so what... eipä mulla muuta. Kiitos ja kumarrus. Kahden ammatin ylpeä amis.
työläisten juhla????
namukilli
1
403
Vastaukset
- ammatintaitaja
Mitäs pahaa ammattikoulussa on?no ei mitään kerrassaan.
Mitä jos arvostaisit itseäsi ja ammattiasi vähän enemmän.
Antaa ylioppilaiden juhlia se kuuluu heille, niin kuin myös meille (PS. omat lapseni on myös yo-laita eikä he ole koskaan ajtellun noin.)
Mielestäni vappu on myös kevään juhla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.703287Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291068
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6895- 84879
- 34810