ennen muinoin Vappua on vietetty työläisten juhlana. Sitä minä vaan ihmettelen että (nyt mie saan kaikkien vihat kuiteski niskaan)ku tänä päivänä menee kattomaan ihmisten vappua niin kas kummaa siellähän heiluupi muutama sata ylioppinutta ylioppilasta. Ja osa niistäki on kirjottanu joskus ennen maailmansotia. että silleen. Miksi ei meitä ammattikoulun käyneitä arvosteta samanlailla ja perusteta meillekki oma liputuspäivä ku vappu jo meni teekkareille ja ylioppilaille. Mie oon "vaan" amiksen käyny mutta so what... eipä mulla muuta. Kiitos ja kumarrus. Kahden ammatin ylpeä amis.
työläisten juhla????
namukilli
1
385
Vastaukset
- ammatintaitaja
Mitäs pahaa ammattikoulussa on?no ei mitään kerrassaan.
Mitä jos arvostaisit itseäsi ja ammattiasi vähän enemmän.
Antaa ylioppilaiden juhlia se kuuluu heille, niin kuin myös meille (PS. omat lapseni on myös yo-laita eikä he ole koskaan ajtellun noin.)
Mielestäni vappu on myös kevään juhla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418