Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

SHOKKI - TODISTE - ELVIS EI KUOLLUT

U-T CACHE

SE YKSI KUVA MITÄ EI KOSKAAN OLLA SUOMEN HISTORIASSA NÄHTY (KAAPELISSA JOSKUS VILAUS)!!

HANNU NYBERG EI MYÖSKÄÄN SAANUT KUVAA HALTUUNSA "ELVIS ELÄÄ" KIRJAANSA TEHDESSÄÄN!!

NYT MINÄ LÖYSIN SEN INTERNETIN SYÖVEREISTÄ YLI 6 VUODEN ETSINNÄN JÄLKEEN!!

KYSEESSÄ ON TIETENKIN KAIKKIEN AIKOJEN TODISTE KYSYMYKSESSÄ LAVASTIKO ELVIS KUOLEMANSA!!

KYSEESSÄ ON SIIS MIKE JOSEPHIN KUVA, JONKA MIES NÄPSÄISI ALKUPUOLELLA TAMMIKUUTA 1978 GRACELANDIN MEDITAATIOPUUTARHASSA!!
-ELI SIIS AIVAN JOULUN JÄLKEEN (ELVISHÄN VIETTI JOULUNSA AINA GRACELANDISSA) VIERAILULLAAN N. 4-5KUUKAUTTA "KUOLEMAN" JÄLKEEN

MEMPHISIN HOVI ON VÄITTÄNYT KUVASSA OLEVAN JOKO KIERTUEMANAGERI J. ESPOSITON TAHI PUVUSTAJA AL STRADAN!!

ESPOSITO= http://www.geocities.com/Hollywood/Bungalow/4660/joenep.jpg & http://www.tcb-world.com/images/customavatars/avatar464_5.gif

STRADA= (KUVAA EI LÖYDY, MUTTA ON KUIN ELVIKSEN VASTAKOHTA, HOIKKA JA VAALEAHKOT HIUKSET)

----

TÄMÄN KUVAN JOHDOSTA MM. MIKE JOSEPHIA UHKAILTIIN (J. ESPOSITO JA MAFIA TUTUT)... LOPULTA KUVA JÄI KUITENKIN JULKISUUTEEN, JOTA VIIMEAIKOINA ON MYÖS SIVUTTU... ESIM. CNN LARRY KING LIVE SHOWSSA!!

NÄIN ITSE TÄMÄN KUVAN NYT EKAA KERTAA ELÄMÄSSÄNI JA NYT OLEN 100% VAKUUTTUNUT, ETTÄ ELVIS EI KUOLLUT VUONNA 1977, SILLÄ KUVA ON VUODELTA 1978!!

KUVAN NEGATIIVISTA ON KODAK-COMPANYN MYÖNTÄMÄ 100% AITOUSTODISTUS!!

TÄSSÄ KUVA, JOKAINEN TEKEE OMAT JOHTOPÄÄTÖKSENSÄ!!

http://members.fortunecity.com/sivlenoramoran/doorway.jpg

17

2317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • U-T -> CACHE

      KERTOKAA, NIIN LINKITÄN POMMINVARMAN!!

    • U-T -> CACHE

      SELVÄ ELVIS!!

      ESPOSITO TÄYSIN ERINÄKÖINEN!!

      TUO "JALKA" -ASENTO TAVANOMAINEN ELVIKSELLE!!

      • ISO

        KIVA KESKUSTELLA KESKENÄÄN?


    • Näy kuvaa...

      ????????

      • U-T CACHE

      • Nyt näkyy :-)

      • Elkku-fani

      • pablo83

    • Elvis elää!

      Siis näenkö oikein vai valehtelevatko silmäni,mutta hahmon käsi on kuin olisi kitara kädessä?Ja jalan asento sopii siihen,että kitara olisi sylissä?Siis tämähän mullistaa kaiken!Jos olisit alkuperäinen kirjoittaja tässä,niin antaisin sinulle kunnon pusun ja ison halauksen!

      • jepjep.

        ...tsiisus. Ei voi olla totta. Ihanko oikeasti kiihkoatte tuollaisesta epäselvästä kuvasta joka voi esittää suunnilleen ihan ketä tahansa.


      • pössi
        jepjep. kirjoitti:

        ...tsiisus. Ei voi olla totta. Ihanko oikeasti kiihkoatte tuollaisesta epäselvästä kuvasta joka voi esittää suunnilleen ihan ketä tahansa.

        miten voitte nähdä tuosta jotain jalan tai käden asentoa? :D


      • selvis...
        pössi kirjoitti:

        miten voitte nähdä tuosta jotain jalan tai käden asentoa? :D

        hörhöt näkee Elviksiä joka puolella..:D


    • asdfghjhgfdsa

      miettikääpä väähän, siinä voi olla AITOUS todistus, muntta minkä se todistaa aidoksi... Sen että joku random-tyyppi on Elvis puvussa imitoimassa elvistä.....

      • ei salkkareille

        kannata mitään yrittää selittää..hukkaan heitettyä aikaa...

        Vielä vuonna 2177 joku uskoo Elviksen elävän...


    • onko vai ei olla

      Nyt faktat pöytään puolesta puhujat, muuten tämä kuoli tai ei kuollut aihe nousee esiin joka käänteessä.
      Missä on se shokki dokumentti elviksesta joka sai ensi-iltansa jenkeissä parivuotta sitten, miksei sitä saatu myyntiin suomeen jos siinä oli niin uutta faktaa ?
      Itse olen nähnyt trailerin kyseisestä leffasta, olikohan siinä ex cia vai fbl tutkija joka oli kerännyt shokki todisteet taas, eli taisi koko dokumentti olla liirum laata kun ei siitä ole julkisuuteen pompannut mitään, mutta olisihan se kiva nähdä ihan viihteenä vaan.

    • Elvis ON kuollut

      Hei pelle, sulla jäi caps lock päälle ja lääkkeet ottamatta!

      Siksikö kesti kuusi vuotta etsiä jotain turhaa kuvaa kun siellä teidän hoitokodissa pääsette vain kerran viikossa koneen ääreen?

    • Elviksen "musiikki"

      on kuollut jo syntyessään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe