Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

jousimies(mies) ja kalat (nainen) sopiikko

minkälainen on jouskari mie...

Antakaahan vinkkejä jouskari asiantuntijat! Mitä on kalat naisen hyvää tietää jouskarista? Millasia olette jouskari mihet (muut)? Ovatko kaikki jouskari pojat samlaisia kuin poikaystäväni?

Tässä omia,kokemuksiani jouskaripoikaystävästäni juuri kolikymmppisestä verrattuna tälläseen matemaattisen ja ahkeraan (ei perinteinen kalat) päälle parikymmppiseen kalat vipeltäjään joka haluaa pelastaa maailman...(perinteistä haihattelua ja yritystä on kyllä myös ollut...)

Äärimmäisen luotettava on tuo jouskarimies, uskollinen, yleensä kärsivällinen, hyvin kätevä ja aika kiltti. Mökötttää vaikka kuinka kauan pikkujutuista ja jos sille suuttuu, minä puolestani leimahdan ja lepyn minuutissa, ja ohitan arvostelevat kommentit usein niitä huomaatta. Tai häpen puoli minsaa ja pyydän anteeksi ja korjaan asian jos osaan/muistan...siippani ei kyllä arvostella... ja olen melkein aina hymyssä suin ja spontaani, vaikka olisin pahasti sairaskin, siippani pitää siitä mutta välistä tuntuu kyllä että hän oikea kivi reki, koska jos häntä jokin harmittaa ei sitä kyllä peittele. Miten jousimiehen vakavuutta ja pessimismiä saisi vähän hälvennettyä? Tuntuu olevan niin jäyhä tuo poikaystävä. Tunnollinen on ja huolellinen hän on, osaan sitä arvostaa, itse aina unohtelen ja hukkaan kaiken, mutta olen tunnolinen työssäni ja vastuu tehtävissäni, muuta poikaystäväni tuskin katselisikaan. Jouskarimies väsyy helposti ja silloin ei kyllä hymy irtoa jos yöunista puuttuu puolituntia tai ruoka on myöhässä..vai olisiko tuo sitä että on ainoa lapsi ja meikäläinen isosta perheestä omatoiminen keskimmäinen jossa kyllä sai kiukutella mutta ei siitä apua ollut... Ja seksi on ihanaa jos hänen tekee sitä mieli, minun tekee (melkein) aina ja hänen vain jos KAIKKI On hyvin, muuten ei hurvitella.... mutta annan hänen tehdä aloitteet koska hän haluaa ollase joka ne tekee vaikka ei suoraan sanokaan. Ja yleensä kaiken kyllä tosi suoraan sanoo ja sitä osaan kannsa arvostaa mikään konstailija ei jouskari ole.Mutta suora olen minäkin, mutta en kyllä tiedä arvostaako hän sitä...;) Ja silloin, jos kaikki menee pieleen, ja toivoa ei näy,kun lopulta olen itse äärimmäisen väsynyt ja alan huutaa niin se vain ottaa syliin ja lohduttaa, niin ei ole koskaan kukaan tehnyt mulle silloin kun hätä on suurin. JOuskari on sisimissää henkisesti rautaa, vaikka ei sitä itse tajua! Lapsi ja eläinrakas hän on, vaikka joskus aika vaativa, lapsen voi olla tosi vaikea miellytttää häntä ja usein hän saa heidät yrittämään. Kurin pidämme molemmat ja rajat melkein yhtä tiukalla, mutta minä asetan ne paikallaan sopimalla ja liutan säännöt kohdalleen ne paikalleen ystävyydellä, esimerkillä, persoonallani ja selittämällä mikä on oikein ja hän vain käskee. Molempia totellaan. (järjestö toimintaa lasten kanssa.) Takertua ei mielestäni jouskarimieheen kannata vaan hänen täytyy saada tuntea olevansa vapaa ja naisen olla niin itsenäinen kuin pystyy, jonka hän saa ansaita, sillä jos hänelle on liian kiltti ja hyllyllä odottaa, hän kadottaa mielenkiinnon. Onneksi en ole takertuja luonne ja minulla on paljon ystäviä, naisia ja miehiä, mutta olen niin paljon intohimoisempi ja palvelualtis että joskus on vaikea pidellä suitsia, mutta kokemus on opettti viisaksi tämän nuoren tytön tarpeeksi nopeasti, niin ettei poika ehtinyt menettää alku innostusta. (rakastamastaan miehestä on joskus taisteltava hassuin tavoin....) Haluaisiko joku avautua jouskarimies kokemuksistaan??? Ja onko muita kala tytsysjä jotka ovat napanneet jouskarin. Olen joskus aiemmin kysynyt, mutta kukaan ei ole ikinä myöntänyt! JOuskaria ei kyllä yleensä toisaankaan tarjota ensimmäiseksi merkiksi jonka kanssa fisu tulee toimeen, ja mulla on hirveesti skorppari ystäviä! joka on niin perinteistä! ja on siellä pari kaurista mutta ne on kyllä vähän itse riitosia, jouskari on helpompi. ehkä.

10

6353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jouskarinainen

      oli kalatmies. Oltiin 15 rakkaudentäyteistä vuotta yhdessä ja meillä kolme ihanaa lasta. Erottiin pari vuotta sitten, ero oli raastavan tuskallinen, ja turha. Molemmat nuollaan vielä haavojamme...

    • jousimiehen

      Kamalaa luettavaa.

      Olen seurustellut kalamiehen kanssa (olen siis jouskarinainen), enkä ole koskaan ollut niin onneton. Me ei ymmärretty alkuunkaan toisiamme, mies oli aina arvostelemassa ja vaatimassa. Lisäksi miehen ajatusmaailma oli tosi yksinkertainen. Muiden merkkien kanssa elämä on ollut huomattavasti helpompaa. Henkinen yhteys on jousimiehelle tärkeää.

      Jousimies on hetkessä eläjä, ei hän ymmärrä mahdotonta suunnitelmallisuutta. Jos jousimiestä väsyttää, niin hän nukkuu. Jos on nälkä, niin hän syö. Ei siinä mitään ihmeellistä ole, eikä ihmettelyä tarvita. Jos olosuhteet ovat otolliset, niin kukaan ei ole yhtä iloinen ja optimistinen kumppani kuin jousimies. Jos taas toinen on kuin kivireki, niin kyllä jousimies jossain vaiheessa huomaa raollaan olevan oven...

      Tsemppiä, koeta vähän löysätä liekaa.

      • Soopaa

        Kalako muka kivireki
        ei ikinä
        ja vaikea uskoa että nuo ongelmanne mitenkään voisivat liittyä, siihen jotta olette kala ja jouskari.
        Eivätköhän samat ongelmat olisi esiintyneet, vaikka olisitte olleet vaikkapa härkä ja neitsyt?
        Tyhmää selitellä että henkinen yhteys on jousimiehelle tärkeää, ehkä se on ennemminkin naiselle tärkeää.
        Kalamiehen ajatusmaailma yksinkertainen... no, monen miehen on.
        Miksi ihmeessä kaikki pitäisi aina perustella horoskoopilla? Sairasta menoa...


      • kysymyksiin
        Soopaa kirjoitti:

        Kalako muka kivireki
        ei ikinä
        ja vaikea uskoa että nuo ongelmanne mitenkään voisivat liittyä, siihen jotta olette kala ja jouskari.
        Eivätköhän samat ongelmat olisi esiintyneet, vaikka olisitte olleet vaikkapa härkä ja neitsyt?
        Tyhmää selitellä että henkinen yhteys on jousimiehelle tärkeää, ehkä se on ennemminkin naiselle tärkeää.
        Kalamiehen ajatusmaailma yksinkertainen... no, monen miehen on.
        Miksi ihmeessä kaikki pitäisi aina perustella horoskoopilla? Sairasta menoa...

        Jollei vastaus miellytä, sille ei voi mitään. Palstan aiheena ovat horoskoopit.


    • Kalaskorppari

      Täytyy sanoa, että on siinä ihmeellinen mies, siis Jousimies!
      On tuonut minulle suunnilleen kuun taivaalta. opettanut rakastamaan, avautumaan.. jne jne tehnyt eteeni asioita, joita en ole edes pyytänyt. Minusta en kykene tukahduttamaan tuota Jousimiestä.. en kykene vaatimaan häneltä niin paljon, mitä hän ei itse minulle jo antaisi.
      Me molemmat arvostamme rehellisyyttä! Puhumme kaikki asiat läpi, salailematta!
      Hieno suhde minusta! Seksi on ihanaa :)))
      Varmasti teettää ihania asioita tulevaan...

      Eli no hätä, yllättävän hyvin sopii!! :)

    • täyttäkultaa

      Meiän suhteessa se oon mä joka yleensä arvostelee. (olen itse siis kalat ja mieheni jousimies) Luonteeltamme olemme aika samanlaisia ja elämänarvomme ovat samankaltaisia. Heti tavattuamme huomasimme, että olemme luotuja toisillemme. Hän on viisas ja miettii yleensä ennen kuin toimii. Minä taas olen sellainen, että menen vain elämän mukana enkä paljoa järkeile. Mieheni on hienotunteinen, hän harvoin sanoo mitään pahaa. Minä taas saatan olla välillä vähän "piikikäs" hänelle. Olemme molemmat rauhallisia ja tykkäämme viettää iltoja paljon kahdestaan. Mieheni ei näytä tunteitaan kovin helposti ja nytkin minusta tuntuu, ettei hän ole kovin innoissaan tulevasta lapsestamme.

      • Ei todellakaan!

        Täysin erilaisia.. ei mitään mahdollisuuksia. Kokemusta on ja jouskari ei pidä kalan läheisyyden tarpeesta (kokee että yritetään aituuttaa).
        Jouskarille sopii vesimies ja haasteellisempi merkki..esim neitsyt.


      • pyh ja pah
        Ei todellakaan! kirjoitti:

        Täysin erilaisia.. ei mitään mahdollisuuksia. Kokemusta on ja jouskari ei pidä kalan läheisyyden tarpeesta (kokee että yritetään aituuttaa).
        Jouskarille sopii vesimies ja haasteellisempi merkki..esim neitsyt.

        Humpuukkia!!

        Kalat nainen ja Jouskari mies ovat täällä edelleen pitkän ajan jälkeen erittäin rakastuneita ja naurua riittä! Lapsi on tuloillaan. Paras suhde ikinä ja ymmärrys on todella vahvaa. Seksi on todella hyvää.

        Kannattaa joskus kurkkia horoskooppien ulkopuolelle.. tolla tyylillä ajaa itse suhteensa kiville..


      • ---ull.see
        pyh ja pah kirjoitti:

        Humpuukkia!!

        Kalat nainen ja Jouskari mies ovat täällä edelleen pitkän ajan jälkeen erittäin rakastuneita ja naurua riittä! Lapsi on tuloillaan. Paras suhde ikinä ja ymmärrys on todella vahvaa. Seksi on todella hyvää.

        Kannattaa joskus kurkkia horoskooppien ulkopuolelle.. tolla tyylillä ajaa itse suhteensa kiville..

        miks ees päädyit tänne sivuille? jos et kerta usko.. VOIN kertoo vituiks menee ja erootte.. oota vaa pari vuotta;) sellasii se JOUSIMIEHET on!


      • kalattar30+
        ---ull.see kirjoitti:

        miks ees päädyit tänne sivuille? jos et kerta usko.. VOIN kertoo vituiks menee ja erootte.. oota vaa pari vuotta;) sellasii se JOUSIMIEHET on!

        jouskari miehen kanssa minä kalat N, emme koskaan ollu missään asiassa sama mieltä aina erimielisyys joka asiassa, mutta pakko sanoo sexi oli mitä taivaalista jouskarin kanssa, siinä hän on paras kaloille.
        olemme jo eronneet 10 vuotta sitten, mut ei silti ihan kokonaan, koska jousimies aina välillä janoa vanhasuolaa... ei päästä mut kokonaan ja loppullisesti irti eikä osaa olla mun kaa saman katon alla:(
        minä ainakaan en koskaan ymmärtäny jousimiestäni enkä saanu selvä mitä oikein hän hakee elämältään!!!!!!!!! sen on sanonu ja tehnyt selkoa mulle ettei koskaan haluu sitoutua eikä hankkia lasta kenekään kanssa... muuten hän on maailman rehellisin ja mukavin mies, mut ei aviomiehenä vaan ystävänä..........


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      92
      2412
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2164
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      1993
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1702
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1476
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      74
      1419
    10. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    Aihe