Onko kellään muulla vatsa arka, siis tuntuu aralta, ei sillai koskettaessa välttämättä mut sellanen arkuuden tunne? Menossa rv 16 ja vatsa tuntuu hellältä ja painavalta vai onko se vaan että se kasvaa kuten arvelen? Selkä on tosi kipeä, että se varmaan vaikuttaa tuntemuksiin myös.
Arka vatsa
3
3177
Vastaukset
- viikoilla
ollaan..Minulla samanlaista vaivaa ja just satuin neuvolasta tulemaan..epäili terveydenhoitaja että kohtu taas kasvaa. Itsellä selässä tuntuu kuin paino rupeaisi siirtymään etuvoittoiseksi..ostinkin jo tukivyön ja ainakin pitkillä kävelymatkoilla tosi hyvä.
- Miwi
on nyt viikkoja 16-17 eivät oikeen tienneet ultrassa kummalla viikolla ollaan! mulla on ollut ihan samaa vaivaa! Välillä kun makailen niin saattaa oikeen vihlasta tai sitten tuntuu outoja kipuja navankohdilla! Silti kokoajan on vatsan/kohdun seutu arka ja kun sitä painaa niin se sattuu! Mulle neuvolassa sanoivat että kohtu siellä kasvaa, joten luulempa et sulla ihansamaa vaivaa! Voit silti vielä kysästä neuvolasta niin helpottaa! onnea odotukselle!!!
- siipiorava
...että muillakin on samanlaisia tuntoja. Ku ekaa oottelee ni kaikki on niin uutta. Kai se sitten toisen ja useemman kohdalla tuntuu jo tutulta hommalta. :) En oo huolissaan ku ei oo mitään vakavaa kipua, sellasta just arkuutta vain. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445795
- 455305
- 483698
- 133653
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise903211- 313126
- 592874
- 572720
- 532370
- 381834