Vinkki: objektiiveja huuto.netissä.

kiinnostunut myös

Tähän ei ole lupa laittaa suoraa linkkiä, mutta huuto.netissä on muutama Minoltaan käyvä objektiivi myynnissä. Ihan vain vinkiksi.

Noita kun ei enää löydä mistään...

3

723

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minoltisti

Niitä saa uutenakin vielä niin paljon kun vaan lompakko kestää. Ja kohta samoja putkia suolletaan samojen tehtaiden samoilta hihnoilta ulos kuin ennenkin. Merkki vaan on Sony. Ne ei tule loppumaan, se on tasan varmaa. Lisäksi on Sigma, Tamron ja Tokina, jotka eivät ole hetkeksikään lopettaneet Minoltan A-bajonetilla olevien lasien valmistusta.

Mutta sä taidatkin olla Huuto.Netissä myyjänä, eikös vaan? Eikä oikein tahdo hinta nousta niin kuin ajattelit? Jos olisit ostaja ja oikeasti pelkäisit niiden loppuvan, tuskin sä siitä täällä huutelisit. Olisit tod. näk. ihan hiljaa ja ostaisit pois kaiken minkä irti saisit. Vai mitä?

• kiinnostunut myös

Olen jo kolunnut kirpputorit, huuto.netin, ebayn ja monet foorumien myyntipalstat läpi ja ostanut lähinnä itseäni kiinnostavat.

Ulkomaisilla foorumeilla homma oikeasti pelaa niin että toisille annetaan vinkkejä, jos jossain kiinnostavaa myytävää, katso esimerkiksi:
        http://www.dyxum.com/dforum/

Siellä annetaan ebay-linkkejä vinkiksi. Ajattelin että se toimisi täälläkin.

• Minoltisti
        kiinnostunut myös kirjoitti:

Olen jo kolunnut kirpputorit, huuto.netin, ebayn ja monet foorumien myyntipalstat läpi ja ostanut lähinnä itseäni kiinnostavat.

Ulkomaisilla foorumeilla homma oikeasti pelaa niin että toisille annetaan vinkkejä, jos jossain kiinnostavaa myytävää, katso esimerkiksi:
        http://www.dyxum.com/dforum/

Siellä annetaan ebay-linkkejä vinkiksi. Ajattelin että se toimisi täälläkin.

Ekassa viestissäsi kirjoitit näin:

"Noita kun ei enää löydä mistään..."

Joten sä olet myyjä. Huuto.Netissä niitä on ollut tasaisen vähän aina ja aina yhtä kovilla hinnoilla. eBayssa taasen niitä on niin paljon, että jokaiselle löytyy juuri se mitä haluaa. Sen voi jokainen itsekin helposti todeta. Pientä on siis sinun kiinnostuksesi, jos eBaystä ei enää mitään kiinnostavaa löydy.

Älä siis viitsi opettaa miten mikäkin homma "oikeasti" pelaa. Sinun hommasi on niin läpinäkyvää.

Dyxum on sinänsä kelpo sivusto, ei siinä mitään, joten sen "mainostaminen" taasen on enemmän kuin ok.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      198
      1935
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1696
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1401
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      74
      1078
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      944
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      911
    Aihe