kuka tietää

mellakoinnin syyn?

vappu taas oli osoitus suomalaisten nuorten ääliö-asenteesta ja käytöksestä! rähinä ja mellakointi peitti taas alleen sen takana olleen sanoman... joka oli? vittuun poliisit?
osalla aktivisteista taitaa mennä riehuminen kaiken muun edelle ja itse "taisteltava asia" taitaa unohtua kokonaan????
vai nuoko oli ne otsikot johon pyrittiin? ei kukaan puhu julkisuudessa makasiinien suojelusta tai globalisaatiosta. millaista keskustelua siis haluttiin synnyttää?
olen ollut paikalla mm. kuokkavierasjuhlissa ja näillä "suoran toiminnan -aktivisteilla" tuntuu usein mopo karkaavan käsistä. silmiin syttyy hullun kiilto ja pointtina tuntuu olevan vain hakata ja riehua, ilman mitään järkeä...
tekopyhää ja lapsellista ja tekee hallaa niile asioille joiden puolesta "ottavat kantaa".

6

415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seuraa asioita

      Et taida tietää miten nuorilla menee, ei töitä, ei koulutuspaikkaa, ei rahaa!
      Joka ainoassa paikassa alkavat rähinät, jos poliitikot eivät ota kuuleviin korviinsa mitään, eivätkä hoida muiden kuin rikkaiden asioita.
      350e/kk, kun muutaman vuoden on tuolla rahalla, niin alkaa joko vituttamaan ja se purkautuu tai sitten VAIETUISSA tapauksissa ja vääristellyissä
      tilastoissa näkyy ITSEMURHINA!

      • sama

        Sinähän nyt ei tietysti voikkaan ymmärtää asioita, näkyy olevan aikaa kirjoitella tänne skeidaa ja korot ja bonukset juoksee ihan mukavasti?


      • oon opiskelija
        sama kirjoitti:

        Sinähän nyt ei tietysti voikkaan ymmärtää asioita, näkyy olevan aikaa kirjoitella tänne skeidaa ja korot ja bonukset juoksee ihan mukavasti?

        ja ikää 25 ja vielä nainen! =) et siitä sun teoriasta =) ja elän opintotuella ja omalla työlläni.


      • edellinen
        oon opiskelija kirjoitti:

        ja ikää 25 ja vielä nainen! =) et siitä sun teoriasta =) ja elän opintotuella ja omalla työlläni.

        ...et jos täää seuraava oli mellakan aihe:
        "Et taida tietää miten nuorilla menee, ei töitä, ei koulutuspaikkaa, ei rahaa!
        Joka ainoassa paikassa alkavat rähinät, jos poliitikot eivät ota kuuleviin korviinsa mitään, eivätkä hoida muiden kuin rikkaiden asioita. "
        aika huonosti mellakka oli suunniteltu ku kaikille taisi jäädä aihe vähän epäselväksi...? eipä mediassa tai muualla nyt keskustella nuorten huonosta tilasta.
        rettelöintiä vain rettelöinnin takia? eli taisi epäonnistua koko homma.


      • asialla
        edellinen kirjoitti:

        ...et jos täää seuraava oli mellakan aihe:
        "Et taida tietää miten nuorilla menee, ei töitä, ei koulutuspaikkaa, ei rahaa!
        Joka ainoassa paikassa alkavat rähinät, jos poliitikot eivät ota kuuleviin korviinsa mitään, eivätkä hoida muiden kuin rikkaiden asioita. "
        aika huonosti mellakka oli suunniteltu ku kaikille taisi jäädä aihe vähän epäselväksi...? eipä mediassa tai muualla nyt keskustella nuorten huonosta tilasta.
        rettelöintiä vain rettelöinnin takia? eli taisi epäonnistua koko homma.

        Fiksut saa mielipiteensä kuuluviin.
        Luuserit pääsee otsikoihin väärällä tavalla,
        ja sitten vielä valittavat kun poliisi tekee työnsä.


      • humanrespect

        suurin osa nuorista ja vanhoista lähimmäisistämme kuitenkin yrittää, vaikka vituttaa.
        poliitikot ja myös monet muut ihmiset ajavat pääsääntöisesti omaa etuaan.
        se on fakta, jolle yksittäinen ihminen ei voi juuri mitään.

        life is a bitch (then you die)...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2087
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1600
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1226
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      488
      1145
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1135
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      932
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      876
    Aihe