Kysyisin tuosta oliko se (en muista) "meteriitti" uusimmasta kirjasta. Oletteko lukeneet sen jo? Oliko se hyvä? Sivuja 500, joten siinä riittää lukemista.
Dan Brownin uusin
9
2014
Vastaukset
- Päivi
pidin siitä enemmän kuin Da Vinci-koodista.
- Päivi
on Meteoriitti.
- toukka
Jäljellä vielä n. 60 sivua. Yleisarvosana tähän asti 8,5 eli ihan mainiota kuettavaa.
Parempi mielestäni kuin Tavinssi tai Enkelit&demonit- Mörri
Ei, kyllä itse pidin Enkeleistä ja demoneista eniten. Brownin kirjoja kun muutaman lukee, niin kyllä arvaa rikollisen jo heti kirjan alussa. Liian ennalta-arvattavaa. Joo, joo, Meteoriitti 2. kirjoitettu kirja, mutta lukujärjestyksessäni kolmas.
Ihan hyvä kyllä, pakko oli lukea yhdeltä istumalta. Sohvassa istuin 5-11.
- tuntia
noin,kun yhteen putkeen luin.Paras Brown tähän
mennessä,sousittelen. Meteoriitti (Deception Point) ei ole Brownin uusin, onpahan vaan viimeisin suomennettu tekele. Ihan kohtuullinen jännäri mielestäni. Melko samanlainen kuin muutkin lukemani Brownit, massiivisia salaliittoja, romanssia, jännitystä ja murhailua. Tällä kertaa mukana myös kosolti poliittista juonittelua.
- MetriMaria
Minäkin luin kirjan hyvin tiiviiseen tahtiin, mikä mielestäni käy hyvin kirjankin tahtiin. (Eihän siinä kovin montaa päivää seikkailtu...)
Minustakin tämä oli paras Brownin tuotoksista.
Minkähän takia kirjoja ei julkaistu Suomessa kirjoitusjärjestyksessä? Eikö uskottu enkelien & demonien ja meteoriitin iskevän suomalaisiin?Melko yleistähän tuommoinen on, että bestsellerin myötä huomataan kirjailijan olemassaolo ja vasta sitten, kirjan mahdollisesti menestyttyä, aletaan kääntää vanhempaakin tuotantoa. Tässä kohtaa olisi hyvä mainita esimerkkejä, mutta vain Erlend Loe tulee mieleen. (Ennen Supernaiivia mies kirjoitti Naisen talloman, Maria & Josén ja kaksi ensimmäistä Kurt-kirjaa.)
- TohtoriHyväkäs
Olen lukenut, ihan kohtuullinen jännäri, mutta siinä ei mitenkään viitata niihin aiheisiin mitä Da Vinci -koodissa käsitellään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483