Nyt kun tulppaanit nostavat jo päätään, kysyisin, miten hoidatte niitä kukinnan jälkeen.
Eli katkaisetteko kuivuneet varret poikki, vai pitäisikö ne jättää rumina rehottamaan talon viereen?
tulppaanit
3
612
Vastaukset
- vain
siemenkota pois eli jätä kukkavarsikin, jos haluat ensi vuonnakin kukkivan, minä en edes katkaise siemenkotaa nykyisin
- varsi
Toissa kesänä katkaisin koko varren ja viime kesänä ei tullut hirveesti kukkia. Saman tein sitten viime kesänä, mut nyt on ihan hirveesti nuppuja.
Mikä lie oikea resepti? - ellit
varsi kirjoitti:
Toissa kesänä katkaisin koko varren ja viime kesänä ei tullut hirveesti kukkia. Saman tein sitten viime kesänä, mut nyt on ihan hirveesti nuppuja.
Mikä lie oikea resepti?Niin siinäpä se,aina käsketään jättää varret kesäksi,olen AINA leikannut varret heti kun ovat kukkineet,samoin teen narsisseille ja joka kevät ne kukkii aivan hirveästi ja myös leviävät kukkamaassa.
Mikä sitten on oikein ja mikä väärin,näin minä teen ja hyvin on mennyt.
Tehkää te niinkuin kirjoissa sanotaan,en yllytä ketään ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802045
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1611758Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461716- 1231483
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1561258Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia551175Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen581010- 70939
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27922- 15909