Mitä voisi antaa synttärilahjaksi 15-vuotiaalle tytölle?
15v
8
4388
Vastaukset
- jättäre
Vaikea sanoa kun ei tiedä mistä tämä teini tykkää. Onko jotain rakasta harrastusta ja voisit ostaa siihen liittyvää? Tykkääkö käydä kampaajalla? jnejne.
Ehkä hieman paremmin varmaan tytön vanhemmat osaisivat kuvailla mitä hän haluaa.. Jos on esim. pyytänyt jotain porukoilta mitä ei ole vielä saanut tms. :) - jotain....
Rahaahan ne nuoret on aina vailla....tai lahjakortti johonki muotivaateliikkeeseen....
- eräs vaan
15-vuotias ei enää leiki joten lelut on poissuljettu vaihtoehto.
Vaatteista sukat on varmasti ainoa minkä uskaltaa ostaa ilman "varmaa vinkkiä".
Mukavia lahjaideoita on lahjakortti johonkin nuorten suosimaan vaatekauppaan tai kampaajalle tai kosmetologille, levy (kannatta kysyä nuorelta minkä bändin levyn tahtoo), harrastukseen liittyvä juttu (taas kannattaa kysyä nuorelta tai vanhemmalta mitä tarvitsee).
Yksi lahjaidea voisi olla "kapiokirstun kerääminen" eli alat ostaa nuorelle tavaroita, joita hän tarvitsee, kun muuttaa omilleen. Suositeltavinta on ostaa vaikka kotimaisia viinilaseja tai astioita, jostakin tietystä sarjasta. Voit ostaa vaikka kaksi lasia synttärilahjaksi ja neljä rippilahjaksi. Ja sitten taas seuraavina synttäreinä eri kokoa samasta sarjasta, kunnes lapsella on punaviini, valkkari ja juomalasit. Vinkiksi 18 vuotislahjaksi voi ostaa lasien lisäksi laadukkaan viinipullon.- minäkin ajattelin
Juuri samaa ajattelin minäkin. Ehkä kaikki tuon ikäiset eivät osaa arvostaa astia/pyyhe/liinavaate-lahjoja vielä, mutta poismuuttaessaan ehkä kuitenkin.
Loistava idea kerätä jotakin sarjaa. Ja sama lahjaidea käy pojillekin, etenkin kummilapsille.
Kotimainen lasi on kaunista ja arvokasta, ja taatusti astioille on joskus käyttöä. - banana split
Hm. Täydellinen viinilasisarjako on kotoa muuttavan ensimmäisiä tarpeita?
Eikö ennemmin kannattaisi kerätä vaikka astiasarjaa - ruokalautaset, syvät lautaset, kahvikupit ja asetit, ruokailuvälineet, tavalliset juomalasit...
- kungia
Kysy kerääkö jo jotain sarjaa kapioiksi. Korut on aina kivoja. Tai tilaa Nuotta-lehti (kristillinen nuortenlehti). Tietty voi antaa pari elokualippua tai viedä tytön teatteriin. Mahdollisesti myös runokirjat voivat kiinnostaa tuon ikäistä. Itse sain tuon ikäisenä kummitädiltäni valokuva-albumin johon hän oli ekalle sivulle liimannut minun kuvani ja kirjoittanut "Kuvia nuoren naisen elämästä". On vielä kandenkymmenen vuoden jälkeenkin meidän kirjahyllyssä täynnä nuoruusmuistoja.
- Sussu89
Itse sain lahjaksi astioita, liinavaatteita jne. ja olin oikein tyytyväinen, sukulaiset tiesivät muuton olevan ajankohtainen, kun omalta paikkakunnalta ei sitä sopivaa jatko-opintopaikkaa löytynyt. On ollu paljon hyötyä kummin ja mummojen antamista kipoista ja kupeista :D Ja osasin minä niitä jo 15-vuotiaanakin arvostaa.
Vielä kun äiti oli ystävällisesti vinkannut, että sinistä tulee tulevassa kämpässä luultavasti olemaan, niin sattuivat yllättävästi tavaratkin sävy sävyyn :) - Anonyymi
Hei!💞
Mulla on hyviä ideoita sillä mä täytin just noin 2viikkoo sit 15 ja sain paljon lahjoja joten laitan ne mitä sain ja jne. Oon sii btw tyttö:
-uggit (nuorison talvikengät)
- SOL de janeiro 59 ja 48 (hajuvesi)
- Kosmetiikkaa esim meikkei
- pandoraan 3 helaa (koruun helmiä)
- nomination palan (rannekorun palan)
- rahaa ja lahjakortteja
- meikkipussi
- reppu
- laukku
( tos oli kaikki mitä sain en keksiny muuta mut)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3222954Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä582689- 1201722
- 1181450
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301293PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741089
- 701030