En ole moneen vuoteen ostanut vappuna heliumilla täytettyä foliopalloa. Nyt kaveri väittää, että ne maksavat muka 20 euroa. Sikahinta!
Voiko tämä olla totta? Kuinka paljon maksoit omasta foliopallostasi?
Vappupallojen hinta
4
547
Vastaukset
- Palloton
Sovittiin tänä vuonna lasten kanssa että he ovat jo "liian isoja" palloilemaan. En siis tiedä tarkkaa hintaa, mutta kaupassa pienet oli vajaan vitosen ja isommat 7-8 €. Voi olla hyvinkin että toreilla ja turuilla myytävät pallot kipuaisivatkin jo 20 euroon. Olen ennenkin kauhistellut Lionsien ym myymiä palloja sillä niiden hinnoissa on todella ilmaa, vai sanottaisiinko heliumia. Pelkkä hyväntekeväisyys ei kamalia hintoja selitä.
- toreilla,
marketeista sai vastaavia alle 10 eurolla.
Foliopallon voi muuten säilyttää ja täyttää itse uudelleen niin tekevät kauppiaatkin. - Stockalta ostin
...sellasen keskikokoisen Muumipallon. Maksoi
3.90€! - Wappupalloilija
Teesissä ainakin möivät isoja foliopalloja 4,95€ ja torilla olivat vastaavat 12-20€.
On kovat katteet ainakin toripalloissa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902288
- 392050
- 1331889
- 791826
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231688- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451210- 351136