sanya hotellit

....

Olisiko jollain omakohtaista kokemusta sanyan hotelleista ladscape beach hotel / pearl river garden hotel ? Suunnittelen matkaa kesäkuulle ja haluaisin varata hotellin etukäteen mielellään dadonghain (meniköhän kirjoitus oikein)rannalta. Netistä varattuna hinnat olisi n. 50 e yö / 2hh. Vaikkakin olen kuullut että paikan päältä hintaa saattaisi saada tingittyä, ei tuo 25 e per pää tunnu liian paljolta jos ollaan 5-7 yötä. Hotellit vaikutti netistä ihan siistiltä, mutta totuushan voi olla ihan jotain muuta.

Jos jollakin on tiedossa joku suht tasokas, mutta kohtuuhintainen rantahotelli kyseiseltä beachiltä, jossa olisi uima-allas niin ehdotuksia kuulisin mielelläni. Kiitos jo etukäteen!

8

1989

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rod Pokes

      Tämä Landscape Beach hotel oli oman hotellini välittömässä läheisyydessä. Sen sijainti on hyvä ja vaikuttaa tasokkaalta. Kävin myös kysymässä huonetta, mutta silloin ei ollut tilaa.
      Voin suositella Sanya Pearl Seaview hotellia, jossa majoituin. Myös aivan rannassa ja neljän tähden hotelli. Molemmat sijaitsevat Dadonghaissa, joka lienee mielekkäin alue turistille Sanyassa. En suosittele nettivarausta kiinalaisten lomakausien ulkopuolella. Ota taksi lentokentältä, sovi hinta (enintään 50 juania) ja aja jompaan kumpaan hotelliin. Jos näistä ei löydy huonetta, hotelleja löytyy lähistöltä kymmenittäin. Kohtuuhinta kahden hengen huoneesta neljän tähden hotellista on n. 350 juania.
      Mikäli teet varauksen netistä saatat päätyä Sanyan pääkadun hotelliin. Liikenne on kuin Mannerheimintiellä, lämpöä 40 astetta eikä merinäköalasta tietoakaan.

    • kinkki

      Pari kuukautta sitten olin tuossa Landscape beach hotellissa. Allasosasto ihan hyvä ja samoin sijainti, muuten aika keskinkertainen. En menisi uudestaan.
      Itse menisin Resort Intime Sanya nimiseen hotelliin. Varaus on hyvä tehdä esim. www.elong.net.
      Tuolla n. 50Eurolla pääset varmasti parempaan hotelliin kuin Landscape. Itse olen varannut hotelleja, lentoja yms. tuon elongin kautta ja ikinä ei ole ollut ongelmia.
      Kiinassa 4 tähden hotelli tarkoittaa 2-3 tähden hotellia euroopassa, eli 5 tähteä ei ole yhtään liikaa, jos haluaa siistin huoneen jne.

      • Nimetön

        Hotelli on todella keskinkertainen, aamupala on kehno ja palvelu aika olematonta. Allasosasto taas on hieno. Suosittelen valitseman jonkun toisen hotellin, itse ainakin petyin. Suosittelen myöskin käyttämään elong.net palvelua, on toiminut minulla moitteettomasti. ps! kannattaa sitten varoa rottia kun kulkee illalla


      • Hainan
        Nimetön kirjoitti:

        Hotelli on todella keskinkertainen, aamupala on kehno ja palvelu aika olematonta. Allasosasto taas on hieno. Suosittelen valitseman jonkun toisen hotellin, itse ainakin petyin. Suosittelen myöskin käyttämään elong.net palvelua, on toiminut minulla moitteettomasti. ps! kannattaa sitten varoa rottia kun kulkee illalla

        Onkohan kellään kokemusta Dadonghailla sijaitsevasta hotelli Royal garden resortista? Lähinnä kiinnostaisi tietää, minkälainen on allasosasto, aamiainen jne.


      • ---
        Hainan kirjoitti:

        Onkohan kellään kokemusta Dadonghailla sijaitsevasta hotelli Royal garden resortista? Lähinnä kiinnostaisi tietää, minkälainen on allasosasto, aamiainen jne.

        Royal Garden Resort oli ainakin tälläiselle budjettimatkailijalle täyttä luksusta. Varattiin hotelli etukäteen Travelchinaguiden kautta, 2 hengen sea view -huone 258 Rmb/yö (n.27 euroa).
        Oma terassi ja upea näköala Dadonghain lahdelle ja kerrankin juuri niin kivat huoneet kuin nettisivujen kuvat lupasi, puhdasta, siistiä ja upouutta.
        Palvelu peruskiinalaista, ihan ystävällistä, kukaan ei vaan osaa kahta sanaa enempää englantia. Aamupala kiinalainen käsitys ”länsimaalaisesta aamupalasta” eli aika outo, joten kannattaa syödä muualla kuin hotellilla.
        Uima-allas on hotellin puutarhassa jyrkässä rinteessä, joten se on ihan pikkuruinen, tosin siellä saatin aina lötkötellä kaverini kanssa kahdestaan.

        Eli jos haluaa hotellinsa olevan ”pala Eurooppaa” Kiinassa, ei ehkä oikea paikka, mutta meille muille aivan ihana pikkurahalla!


      • pasi

        jos Resort Intimeen menet se on aika täynnä Venäläisiä.


      • Rod Pokes
        Hainan kirjoitti:

        Onkohan kellään kokemusta Dadonghailla sijaitsevasta hotelli Royal garden resortista? Lähinnä kiinnostaisi tietää, minkälainen on allasosasto, aamiainen jne.

        Mortonki!

        Olin tässä Royal Garden hotellissa kolme ensimmäistä päivää reissustani. Huoneesta hienot merinäköalat, mutta ilmastointi ei toiminut. Hotelli on jyrkässä rinteessä loitommalla rannasta. Vaihdoin sitten Sanya Seaview Pearl hotelliin aivan rannlla. Suosittelen nimenomaan tätä hotellia. Varaus suoraan tiskiltä tulee edullisimmaksi. 300 juania yhden hengen (= kahden hengen)huone aamiaisella vrk.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe