Rapunainen..

Vaaka65

..on kylmäkiskoinen, laskelmoiva ja tunteeton.

26

3034

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taas yleistää ; )

      Huhhuh eipä vois enempää pieleen mennä. Nyt oot kyllä törmänny johonkin ihme-epeliin. Jätä moinen ja heti. Terv. rapunainen

    • ravun ystävä

      Rapunainen on lämmin, spontaani ja tunteellinen.

      • Nimetön

        ...ja itsekäs ja pitkävihainen.


    • romantika

      ainaki nuo pitää paikkansa rapumiehessä johon yritän tutustua, eli kylmä, tunteeton ja itsekäs. Ja itse olen erittäin välittävä ja huomioin kaiken aikaa sitä toista, niin kohta en varmaan enää jaksa tämän miehen itsekkyyttä. Mutta samat pätee myös sekä mies että naiskauriisiin, ei kylmempiä, tunteettomimpia ja välinpitämättömimpiä ookkaan olemassa, on nimittäin kokemusta

    • ***

      samoin rapumiehet ovat kylmiä, laskelmoivia ja omasta mielestään voittamattomia/kuolemattomia...

      • romantika

        edellä juuri sitä painotin että nämä "tunnusmerkit" sopii ainaki erittäin hyvin rapumieheen, kylmä, välinpitämätön, aika tunteeton, muitten jutut eivät oo mitään, vaan hänen


      • krapu rapu
        romantika kirjoitti:

        edellä juuri sitä painotin että nämä "tunnusmerkit" sopii ainaki erittäin hyvin rapumieheen, kylmä, välinpitämätön, aika tunteeton, muitten jutut eivät oo mitään, vaan hänen

        No jopas on puheet! Pisti kyllä ihan vihaksi. Rapu-miestä en ole muuten koskaan tavannut. Ehkä ei sovi horoskoopin mukaan arvotella ketään....


    • voihyvääpäivää

      eikö tämä romantika ole saanut munaa vai hä, mikä sapettaa pikkupoloista? Hyvä haukkua kaikki ravut jos ei yksi halunnut suhdetta jatkaa kaltaisesi idiootin kanssa.

      • romantika

        sekaan mahtuu aina kaltaisiasi ääliöitä. On se kumma kun täällä sadat ja taas sadat ovat saaneet kertoa henkilökohtaisista kokemuksista rapuihin, kauriisiin ja vaikka keneen ja sitten juuri se mitä minä olen kirjottanut saa sinut noin raivopäiseksi. Lukisit vaan mitä täällä muut ovat kirjottaneet, niin sun raivosanat eivät varmaan riitäisi enää kommentoimaan.
        Jos jollakulla on ollut positiivisia kohtaamisia rapujen kanssa niin sehän on hyvä asia, itselläni ei ole ollut. Ja minä kerroin kuten muutki täällä että nuo piirteet on niitä yleispiirteitä mitkä sopivat rapuun. Lueppas tämä aloitusviesti, niin tiedät mistä on aloitettu puhumaan tämän otsikon alla!
        Joten koitahan hillitä raivos jatkossa, eikös?


      • munamies79

        juuri näin.


      • voihyvääpäivää

        On se varmaan saanut..mikähän tää viesti on oonkohan mä laittanut tms ?!


      • Derpastor79
        voihyvääpäivää kirjoitti:

        On se varmaan saanut..mikähän tää viesti on oonkohan mä laittanut tms ?!

        mä laitoin.. ja on se saanut


      • kekkinen
        voihyvääpäivää kirjoitti:

        On se varmaan saanut..mikähän tää viesti on oonkohan mä laittanut tms ?!

        Mitä !!
        Jees tämä lienee ihan selvä juttu..


    • Nimetön

      Olen rapu kaikessa sanan merkityksessä, enkä todellakaan ole kylmä, välinpitämätön...Ehei!
      Olen lämmin sydämmelinen, toisia kunnioittava, hellä, iloinen, reipas ja huolehtivainen rapu!!
      Ystävät ovat tärkeitä, kuuntelen heitä aina, olen olkapää johon voi tukeutua milloin, missä vain!! Antaisin vaikka puseron päältäni sille joka sitä eniten tarvitsee!
      Kun kohtaa rapun..näet ihmisen johon voit aina luottaa ja hänen olemuksensa jo sen viestittää!!
      Tällainen olen minä, rapu nainen!!!!!!!!!!!!!

      • fdfdfd

        Sama juttu täällä! Olen vain ollut liian vaativa ystävien suhteen ja tulos on tässä : yksin.
        Onneksi on lemmikkieläimet.


    • Rapurapurallaa

      Olin aviossa vaakamiehen kanssa, hän oli tunteeton tyyppi, mut muuten ihana ja rauhaa rakastava. Monet kerrat sain nolostua, kun kaulaan kapsahdin ja hellyyttä halusin, hän ei pitänyt siitä, sain aina yhtä ihmettelevän katseen. Läheisyyden hetket oli vaan , milloin hän ne määräsi..Rapunainen on hellyydelle aina valmis, itse te Vaa'at meidät kylmäätte ja tyrmäätte..

    • Rrrapunainen

      Harmittelen puolestasi. Ihanko totta, että rapunainen on saanut sinut ajattelemaan noin. Hmmm..oletko ihan varma, että hän on rapunainen? Kuulostaa nimittäin aika hullulta, kuvauksesi sopisi kyllä aivan johonkin muuhun merkkiin. Rapunaisesta ei yleensä löydy kuvailemiasi piirteitä, tai sitten olet törmännyt poikkeusyksilöön : ))).

    • JJ

      EIKÄ OLE

    • Vaaka nainen

      Kylläpä annat meistä vaa`oista erittäin huonon kuvan, yleensä olemme ystävällisiä emmekä puhu pahaa kenestäkään tai tuomitse ketään syyttä suotta. Yleensä tapaamani ravut ovat olleet ystävällisiä, herkkiä ja sydämellisiä ihmisiä. Ei todellakaan tuollaisia kuin väitä heidän olevan. Kaikkia rapu -merkkisiä ihmisiä ei kannata tuomita sen yhden inhottavan ihmisen takia. Nuo kuvailemasi adjektiivit eivät sovi ainakaan rapuun.

    • KaurisM

      En usko, ennen kun itte nään :)

      • Vaaka nainen

        Vastasitko aloittajan vai minun viestiin?


      • KaurisM
        Vaaka nainen kirjoitti:

        Vastasitko aloittajan vai minun viestiin?

        Aloittajan. Sori.


    • Vaaka nainen

      Juu, ei mitään :) Aloittajan kuvaukset eivät kyllä rapuun sovi, ei sitten millään.

      • Ikä joo on

        Tässä myös rapunainen. Luonne vaikeaa. Herkkä pitkävihainen. Antaa kaiken mitä voi muille. Liian kiltti helppo käyttää hyväksen.Mutta ei enään.


    • eipäs vaan...

      Vain ravun "kuori" on kylmä, laskelmoiva ja tunteeton, kun yrittää pitää sinua etäällä. Hän ei halua päästää lähelleen ketään, joka voisi häntä myöhemmin satuttaa. Oikealle ihmiselle lämmetessään onkin sitten kaikkea muuta.

    • omat kokemukset...

      tuttavapiirissäni kaksi rapua..naispuoleista :) toinen sympaattinen,iloinen,hyvä kuuntelija,hauskaa seuraa..hieman herkkä ja takertuu helposti asioihin :)
      toinen..narsisti,minä itse tyyppi,kaikkien pitäisi häntä palvoa,manipuloi ihmisiä,hyvin hyvin pelottava persoona...elää parisuhteessa mutta se ei riitä..haaremia on aina hyvä kasvattaa yhdellä miehellä lisää..brrrrrrr puistattava.
      mutta tässä on kaksi ihan erilaista persoonaa vaikkakin rapuja molemmat :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3115
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2502
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      368
      2326
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2035
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1857
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1265
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1111
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe