Näin eilen karhun

tieko

Pitäisikö minun pelätä karhua?ajelin autolla pyhänkosken suunnalla peltotietä ja metsän reunassa karhu taisi kyttäillä muutaman sadan metrin päässä ollutta hirveä,minun ja karhun väli oli n.200m ja kun lähdin kokeilemaan karhua päin niin se kyllä lähti pötkimään mettään.VOISIKO SE MISSÄÄN TAPAUKSESSA HYÖKÄTÄ,ja kuinka nopeasti se tuon matkan juoksisi????

12

2492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa varmistaa ettei satu olemaan emä pentuin kans,saattaa ensin poistua näkyvistä mutta voi yllättää ja hyökätä.Toisessa tapauksessa jos on kaatanut evästä saattaa vartioida omaansa ja hyökätä.Luultavasti suorittaa valehyökkäyksen,muttei kannata kokeilla kumpi on kyseessä.Oli kumpi hyvänsä luulisin että pahanhajuinen ruskea vana valuu lahkeesta,elikkä pyykkipäivä tulee.Muuten hajun saatuaan pötkivät pakoon.Juoksemalla ei karkuun pääse,eikä puuhun nousemalla.

• jospaw

se hirvi ja karhu kyttäs sinua! Hirvi ois tappana ja karhu tullut haaskalle!

Vitsi vitsi... Tottakai olit vaarassa. Karhu olisi halutessaan juossut 200m 1,5sek.

• jäänyt

sinulla ilmeisesti ottamatta kun noin lämpimiä puhelet!!

• takerruta
        jäänyt kirjoitti:

sinulla ilmeisesti ottamatta kun noin lämpimiä puhelet!!

pikkuseikkoihin. Pysy asiassa...

• takerruta kirjoitti:

pikkuseikkoihin. Pysy asiassa...

Onnittelut kun selvisit ilman housupyykkiä,vai selvisitkö sittenkään.Tarkista ensikerralla mitä mahtaa nalle touhuta ennenkuin menet kohti.

• killer-loop

karhun näkemisestä.. siihen ei tule jokaisella mahdollisuutta koko elämänsä aikana.

• jtyddjytk

hetikun tulee vastaan joku kissaa isompi peto niin on heti äitiä ikävä

• Anonyymi

Kerran kävelin metsässä ja yhtäkkiä rupes kusettaan ihan hirveesti. No mitäpä muutakaan ku äkkiä housut pois ja kyykkyyn. Sitten kohta ilmesty karhu ja aattelin että nyt tuli loppu mutta karhu säikähtikin mua ja lähti karkuun tuhatta ja sataa. Ei kai ollu ennen nähny kusevaa ihmistä. Voisko olla täydellisempää ajotusta kusihädälle.

• Anonyymi

Karhujuttuja on kiva lukee Otso-nimisenä.

• Anonyymi

8 vuotta asuin niin että karhun pesä oli muutaman sadan metrin päässä, karhu kävi pihamaalla syömässä omenoita. Iltapäivisin näin sen pellon laidassa hyvin monta kertaa, muutaman kerran niitä oli kaksikin. Matkaa oli 150m. Ketä pitkin tallustelivat. Itse kävelin koiran kanssa samoja teitä ja metsiä enkä koskaan törmännyt karhujen kanssa silmätysten.
      Ei pelottanut lainkaan.

• Anonyymi

Onpas hyviä marjoja! Omnomnomnom... no voi perkele! Mikä siellä perseessä kutiaa niin perkeleesti! Aah, en kestä, nyt pitää raapia! Mutta ei tassut ylety. No sitten kiehnätään maata vasten! No niin, johan rupee helpottaan! Aah, aah, kun helpottaa. Vielä vähän! Noin nyt loppu! Ja sitten taas marjoja suuhun! Omnomnomnom!
      https://www.youtube.com/watch?v=hJ78lGrR4hc

• Anonyymi

Van jos läpyttelet räpylöitäsi yhteen ja tuohaat kepin kanssa karhua, niin sitten on syytä alkaa pelekäämään, kun se lähtee tallustamaan kohti. Uteliashan se on. Tulee tutustumaan ja saattaa paiskata kämmentä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      484
      3766
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2816
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      279
      2158
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      449
      2013
    5. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1354
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      1271
    7. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1138
    8. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      80
      1048
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      1019
    10. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      1018
    Aihe