MIstä näitä Anna-Reettoja löytyy? Eihän tuolla ollut mitään sanottavaa. Tuota tasoa jos nämä "huolestuneet keskustelun avaajat" ovat niin keskustelu kyllä jää lyhyeksi. Hohhoijaa.
Ajankohtainen kakkonen kertoo...
3
454
Vastaukset
- ymmärsi kaikkea
On se kumma, että kaikki kulkueen järjestäjät vain levittää käsiään "ei me voitu mitään".
"Joku, jota en tuntenut on käyttäynyt vähän huonosti"
Yksikään telkassa ja lehdissä haastateltu kulkueen organisoija ei ole tuominnut väkivaltaa.
Hävyttömästi valehtevat "Poliisi provosoi meitä"
ja myhäilevät omahyväisesti kun ovat päässeet etusivulle.
Mitään muuta tavoitteita ei näytä olevan kuin hulinointi.- humanrespect
sitte mä aattelin ja olihan siellä muitakin...
Ei näillä terroristeilla ole niin kehittyneet pikkuaivot, että uskaltaisi ottaa vastuuta edes itsestään... - titityy
humanrespect kirjoitti:
sitte mä aattelin ja olihan siellä muitakin...
Ei näillä terroristeilla ole niin kehittyneet pikkuaivot, että uskaltaisi ottaa vastuuta edes itsestään...kyllä oli taas yks järjen jättiläinen löydetty telkkaan piipittämään.
Tää likka sanoi moneen kertaan "poliisi sammutti paloja",
kunnes huomasi "eiku palomiehet"
Ei ollut muuta sanottavaa kuin että
"Oli reteetä kun jotkut rikkoi ikkunoita"
ja lisäsi hymyillen "Minä en mitään huomannut".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1795012Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,204418Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993117Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532962Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432902- 522511
- 271929
- 221767
- 351760
- 681751