MIstä näitä Anna-Reettoja löytyy? Eihän tuolla ollut mitään sanottavaa. Tuota tasoa jos nämä "huolestuneet keskustelun avaajat" ovat niin keskustelu kyllä jää lyhyeksi. Hohhoijaa.
Ajankohtainen kakkonen kertoo...
3
442
Vastaukset
- ymmärsi kaikkea
On se kumma, että kaikki kulkueen järjestäjät vain levittää käsiään "ei me voitu mitään".
"Joku, jota en tuntenut on käyttäynyt vähän huonosti"
Yksikään telkassa ja lehdissä haastateltu kulkueen organisoija ei ole tuominnut väkivaltaa.
Hävyttömästi valehtevat "Poliisi provosoi meitä"
ja myhäilevät omahyväisesti kun ovat päässeet etusivulle.
Mitään muuta tavoitteita ei näytä olevan kuin hulinointi.- humanrespect
sitte mä aattelin ja olihan siellä muitakin...
Ei näillä terroristeilla ole niin kehittyneet pikkuaivot, että uskaltaisi ottaa vastuuta edes itsestään... - titityy
humanrespect kirjoitti:
sitte mä aattelin ja olihan siellä muitakin...
Ei näillä terroristeilla ole niin kehittyneet pikkuaivot, että uskaltaisi ottaa vastuuta edes itsestään...kyllä oli taas yks järjen jättiläinen löydetty telkkaan piipittämään.
Tää likka sanoi moneen kertaan "poliisi sammutti paloja",
kunnes huomasi "eiku palomiehet"
Ei ollut muuta sanottavaa kuin että
"Oli reteetä kun jotkut rikkoi ikkunoita"
ja lisäsi hymyillen "Minä en mitään huomannut".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544696
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1684265- 673882
- 1263845
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans483665Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793488- 983041
- 542885
- 252716
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p152450