Kokemuksia kannabiksesta

-Dod

Ajattelin tehdä tähän uuden ketjun kun huomasin ettei täällä kannabista ihmettelevät välttämättä tajua miksi jotkut sitä polttelevat. Syitä varmaan on yhtä monta kuin polttelijaa niin ajattelin että laitetaan tähän niitä. Koska ne helposti hukkuvat tuonne muiden asioiden ketjujen väliin.

Aloitan tällä omallani jonka kirjoitin tuonne hetki sitten. Voitte sitten haukkua kilvan narkkariksi tms. Ei haittaa. Kerron vain miksi minä siitä tykkään. Muuten, ennen kuin ruvetaan sitä narkkileimaa kostuttamaan musteeseen muistutan että polttelen vain sen ehkä 10 kertaa vuodessa.

____________________________________________________

Minä kun polttelen, olen mielummin yksin, tyttöystäväni kanssa tai tosi hyvien ystävien seurassa.

Yksinään ollessa mietin syntyjä syviä, kuuntelen musiikkia tai katson elokuvia tms. Mielummin luon jotain, esim. maalaan tai piirrän ja kuuntelen musiikkia. Tuo tv vie kaiken huomion niin helposti. Noh sitten jotkin asiat vaikuttavat äärimmäisen selviltä ja "ymmärtää" vaikka mikä tässä universumissa mitäkin liikuttaa tms. Ei näitä selvinpäin samalla tavalla ajattele, mutta se tuntuu silloin oikealta ja mukamas fiksulta. Ja tämä rauhallinen olo, jossa luon ja mietiskelen on se mitä minä haen.

Kavereiden kanssa se menee helposti kikatukseen mitä ihmeellisimmistä asiosta, mainoksista lähtien vaikka mihin. Ja se ei ole ehkä niin avartava tai rauhallinen mutta mukavaa kylläkin.

Eihän näitä pilvi ajatuksia kukaan väitä fiksuiksi eikä "oikeiksi" ja selvittyään niitä ehkä miettii ja naureskelee typerille ideoille.

Seksi pilvipäissään on kyllä uskomaton kokemus. Mutta se ei välttämättä toimi kunnolla enää 20 x kerran jälkeen. Siihen jotenkin tottuu tms. Itse en nyt enää ole huomannut ihmeitä, mutta ensimmäisellä kerralla jäin "jumiin" orgasmiin ja se oli oikeasti uskomaton tunne. Kesti puoli tuntia nousta edes jotenkin tolpilleen =)

Nämä siis minun näkökannasta. Jotkut taas ahdistuvat jne. Eikä tämä sovi kaikille. Minä taas olen kohta 30 vuotias ja nyt vasta päässyt oikeasti nauttimaan kannabiksesta. Kun sitä nuorempana poltteli, se oli vähän kuin nakkikioski ruokaa. Kaikki-tänne-heti-mulle-polla tukkoon, nykyään se on parhaimmillaan todella upea ja hieno tunne.

Mutta olen myös kuullut että iän mukana jotkut alkavat ahdistumaan polttelusta ja lopettavat sen. En usko itselleni sitä tapahtuvan aivan heti kun poltan niin vähän, mutta ei sekään haittaisi. Aikansa kutakin.

36

12328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .aiheuta

      ..pössyttely päivittäin käytettynä aiheuta impotenssia?

      • -Dod

        Mutta en minä ole päivittäisestä polttelusta puhunutkaan. Ei se kanki seiso jos päivittäin vaikka viinaa vetäisi.

        Kohtuu kaikessa, hyvät ihmiset.


      • helvetistä sä tän tiedon revit? lol
        Mulla se menee ainakin aivan toisinpäin ;)


      • tietoa--
        darkgnome kirjoitti:

        helvetistä sä tän tiedon revit? lol
        Mulla se menee ainakin aivan toisinpäin ;)

        Suunnilleen jokaisessa julkaisussa. Ja ei tuota vaikeuksia kuvitella paskalta haisevaa vanhaa hippiä jonka housuissa on löysä nysä.


      • Hitler Jude
        tietoa-- kirjoitti:

        Suunnilleen jokaisessa julkaisussa. Ja ei tuota vaikeuksia kuvitella paskalta haisevaa vanhaa hippiä jonka housuissa on löysä nysä.

        "Suunnilleen jokaisessa julkaisussa. Ja ei tuota vaikeuksia kuvitella paskalta haisevaa vanhaa hippiä jonka housuissa on löysä nysä."

        Oi tietäjä, lähdetietoja, eipä ole vielä tullut tätä "tietoa" vastaan.


      • tietoa-- kirjoitti:

        Suunnilleen jokaisessa julkaisussa. Ja ei tuota vaikeuksia kuvitella paskalta haisevaa vanhaa hippiä jonka housuissa on löysä nysä.

        oletko lukenut "huumevalistusta" vaiko nähnyt unia tälläisesta tilanteesta? Ei ole myöskään vaikea kuvitella vanhaa spurgua jolla on housuissa löysä nysä ja tästä kun vielä sitä tietoa löytyy jopa terveyskeskuksen seinältä :D


      • pössyttelijät simppeleitä
        darkgnome kirjoitti:

        oletko lukenut "huumevalistusta" vaiko nähnyt unia tälläisesta tilanteesta? Ei ole myöskään vaikea kuvitella vanhaa spurgua jolla on housuissa löysä nysä ja tästä kun vielä sitä tietoa löytyy jopa terveyskeskuksen seinältä :D

        Miksi pössyttelijät aina mussuttavat "alkoholi sitä alkoholi tätä" kun heidän paskaansa arvostellaan? Heikkoa itsetuntoa paikkaavat sillä että ovat olevinaan kapinallisia kun vähän rikkovat lakia. Oikeita tseekuevaaroja. Pössyttelijöillä ei kuitenkaan ole yleensä munaa tehdä kunnon rikoksia tai tarttua aseeseen.


      • -Dod
        pössyttelijät simppeleitä kirjoitti:

        Miksi pössyttelijät aina mussuttavat "alkoholi sitä alkoholi tätä" kun heidän paskaansa arvostellaan? Heikkoa itsetuntoa paikkaavat sillä että ovat olevinaan kapinallisia kun vähän rikkovat lakia. Oikeita tseekuevaaroja. Pössyttelijöillä ei kuitenkaan ole yleensä munaa tehdä kunnon rikoksia tai tarttua aseeseen.

        Ettei mene sodaksi tässä. Sitä on jo noissa muissa ketuissa ihan riittämiin. Kun ei tästä muuten ole mitään iloa kenellekkään.


      • pössyttelijät simppeleitä kirjoitti:

        Miksi pössyttelijät aina mussuttavat "alkoholi sitä alkoholi tätä" kun heidän paskaansa arvostellaan? Heikkoa itsetuntoa paikkaavat sillä että ovat olevinaan kapinallisia kun vähän rikkovat lakia. Oikeita tseekuevaaroja. Pössyttelijöillä ei kuitenkaan ole yleensä munaa tehdä kunnon rikoksia tai tarttua aseeseen.

        Mitähän tämä liittyi mihinkään? Ja mitä vittu "Pössyttelijöillä ei kuitenkaan ole yleensä munaa tehdä kunnon rikoksia tai tarttua aseeseen." :D Onko susta hienoa tehdä suuria rikoksia ja ampua ihmisiä vai?


      • kanjabis
        pössyttelijät simppeleitä kirjoitti:

        Miksi pössyttelijät aina mussuttavat "alkoholi sitä alkoholi tätä" kun heidän paskaansa arvostellaan? Heikkoa itsetuntoa paikkaavat sillä että ovat olevinaan kapinallisia kun vähän rikkovat lakia. Oikeita tseekuevaaroja. Pössyttelijöillä ei kuitenkaan ole yleensä munaa tehdä kunnon rikoksia tai tarttua aseeseen.

        Koston kierrettä on vaikea katkaista.
        Ei ne mitään hyödytä, jos ajattelet toisin niin paikkasi ei ole yhteiskunta.
        Mene vaikka jonnekkin sisällissotaan Afrikkaan.
        Siellä huomaat että voi tulla takaisinkin, ja ei tunnukkaan enää niin kovalle se ase kädessä.
        Alistaja muuttuu alistettavaksi.
        9-vuotias lapsi ampuu sarjan kalashnikovilla ja sinua ei ole enää, vaan verinen möykky.
        Onko sitten munaa?
        Ja ei tässä mitään kapinallisia haluta olla, jos osaat lukea niin laillistamista tässä ollaan vaille ja sinun kaltaiset tekevät sen lähes mahdottomaksi.


      • Anonyymi
        -Dod kirjoitti:

        Mutta en minä ole päivittäisestä polttelusta puhunutkaan. Ei se kanki seiso jos päivittäin vaikka viinaa vetäisi.

        Kohtuu kaikessa, hyvät ihmiset.

        Ukkon 60v. On aina pössytellyt. Ei ole vaikuttanut kyseiseen toimintanaan. Melkeimpä sanoisin et päin vastoin.


      • Anonyymi
        pössyttelijät simppeleitä kirjoitti:

        Miksi pössyttelijät aina mussuttavat "alkoholi sitä alkoholi tätä" kun heidän paskaansa arvostellaan? Heikkoa itsetuntoa paikkaavat sillä että ovat olevinaan kapinallisia kun vähän rikkovat lakia. Oikeita tseekuevaaroja. Pössyttelijöillä ei kuitenkaan ole yleensä munaa tehdä kunnon rikoksia tai tarttua aseeseen.

        ALKOHOLI ja pössyttely sopii hyvin yhteen. Tosin vain kokeneilla käyttäjillä. Onko se jotenkin hienoa että uskaltaa tarttua aseeseen? Mielestäni on upeeta että ei tartut?
        Töissä käynti onnistuu normaalisti. Jos joka päivä joisinen en pystyisì käymään töissä Pössyttelee vaa ja on rauhallinen ja kokee elämän ihanana JOKA PÄIVÄ! EI MITÄÄN AKRESSIOITA. LEKENDA -RAUHAA RAKKAUTTA JA YMMÄRRYSTÄ .


      • Anonyymi
        darkgnome kirjoitti:

        Mitähän tämä liittyi mihinkään? Ja mitä vittu "Pössyttelijöillä ei kuitenkaan ole yleensä munaa tehdä kunnon rikoksia tai tarttua aseeseen." :D Onko susta hienoa tehdä suuria rikoksia ja ampua ihmisiä vai?

        Asiaaaaa


    • Poppari kutsui paikalle vai...

      Poppari kutsui paikalle vain tietyt, hänen itse tarkkaan valitsemansa median ja levy-yhtiön edustajat. Kutsussakaan ei paljastettu tilaisuuden aiheitta. Yhdysvalloissa veikataan nyt, että Britney julkistaa siellä toisen raskautensa tai avioeron Kevin Federlinestä.

      - Britney ei ole järjestänyt lehdistötilaisuutta pitkään aikaan, joten jotain suurta on tulossa. Mekään emme tiedä mitä, Sony-levy-yhtiön Karen Phillips päivitteli.

      Britney ja Kevin ovat olleet viime viikkoina paljon erossa, ja Britney jätti saapumatta myös Kevinin taannoiselle keikalle Las Vegasissa. Keikkaa edelsi äänekäs riitely paikallisessa ruokaravintolassa, josta Britney poistui paikalta kyyneleet silmissä.

      Spearsin tiedottajan mukaan Britney Spears aikoo julkaista seuraavan albuminsa vielä tämän vuoden aikana. Seuraava levy tulee kauppoihin suunnitelmien mukaan marraskuussa. Seuraava maailmankiertue käynnistyy ensi vuoden puolella.

    • Hanumann

      Mulle tulee siitä sellainen älyttömän rauhallinen fiilis. Kaikki hidastuu, murheet unohtuu, voi vaan oleskella.

      Sit ne ajatukset joita pulpahtelee välillä päähän... ovat niin hemmetin hauskoja. Ihan toisenlainen ajatustapa pilvessä kuin selvinpäin...

      Ja tietynlaiset leffat paukuissa pistää ajatukset laukkaamaan. Niitä kattoo ihan eritavalla. Samoin musiikkia... tietynlainen rauhallinen musa on sellaista joka ottaa aivot ja tuudittaa niitä hellästi. Se on ihana tunne :)

      Itse en saa kannabiksesta aineena paljoakaan irti mutta se kuinka pilvessä asiat kokee toisin on hemmetin hienoa. Jos mulla olis tyhjässä kopissa pilveä niin en polttais sitä sen takia että olis parempi olla. Ilman virikkeitä mulle ei tule siitä "hyvä olo" tai oikeastaan paljon minkäänlainen erilainen olo. Kenties jotain omia juttujaan tulis pohdittua mutta ei sekään kiinnostais.

      Luonnossa liikkuminen on myös nastaa pilvessä. Joskus seurailin tunnin murkkujen toimia kalliolla ja annoin niille karkkia ja sitten tarkastelin miten sinne tulee lisää murkkuja makean houkuttelemana etc...

    • mimmipoksi

      POltan yleensä pikaystävän kanssa, yksin tosi harvoin.
      Ajatuksen juoksu on varsin hullua, pikku juttu naurattaa ja paljon. Ollaan käyty aivan uskomattomia keskusteluja :-)
      Sit vaan loikoillaan ja lepäillään, katotaan jotain "valmiiks naurettuja" sarjoja tms.
      Hyväilyt ja seksi tuntuu upeelta, jos ei ole liian rentoutunu :-)
      Humalassa jos polttaa niin sit saa virtaa, liianki.
      että semmosta...
      Harmi vaan ku kohta muutan takas Suomeen, jää varmaan pössyttely vähemmälle.

      • pentti500

        Mikä helvetti on poikaystävä?


      • pentti500
        pentti500 kirjoitti:

        Mikä helvetti on poikaystävä?

        Pikaystävä siis


      • Joijkiji

        Pikaystävä on näitä nykyajan termejä. Pikaystävän kanssa seurustellaan 3 päivää ja sen jälkeen vietetään hetki railakasta sinkkuelämää kunnes taas aletaan "seurustella"


    • Paukkupate

      Meikä bludaa smuuteja spliffejä ja olotila on niihin iihanaa oon nytkin niin vitun kuoseiss et jumantsuikka panin äsken muijaani kolmeen orgasmiin asti.

    • Anonyymi

      Testasin kerran ja vihasin sitä. Odotin sellaista rauhallista ja luovaa tunnetta, mutta mulla oli just päinvastanen. Parin minuutin päästä kun aine alko tökkimään, tuntui siltä kuin en olisi oikeassa maailmassa sekä tuntoaisti ja havaintokyky heikkeni pahasti. Menin tästä heti paniikkiin ja aloin sanomaan kavereille että musta tuntuu aivan kauhealle. Mietin tosi paljon kuolemaa. Halusin sen vain loppua, olisin saattanut oikeasti tehdä jotain jos kaveri ei olisi sanonut että se johtuu vain kukasta ja se tunne lähtee pois. Tuntui, että olisin katsonut elämääni kankaalta ja mun elämä on ainut asia minkä tiedän. Tunnetta on vaikea kuvailla. Minua nolotti, että muut kaverit olivat täysin tyynejä ja nauroivat, mutta itse panikoin. En varmasti ota uudestaan.

      • Anonyymi

        Olet ollut jo valmiiksi epävarma, jokin pelko päällä, että teet rikosta, voit jäädä kiinni, ympäristö ehkä levoton, turvaton, itsensä tarkkailua ja kun kukka stimuloi aisteja, se on saattanut tehostaa juuri edellä mainittuja tuntemuksia. Siihen päälle vielä mahdollinen yliannostus, niin ei ihme, että kokematon hätääntyy ja kokee paniikin, kun on kaikki mahdolliset virheet tehty.


    • Anonyymi

      Tiedän ja tunnistan kaikki nuo tunteet. Ja mikäs siinä, anna mennä kerran tekstistäsi päätellen et ole lopettamassakaan. Muista kuitenkin että kun vuodet kuluvat, nuo asiat häviävät ja tilalle tulee pöhnä (säännöllisesti tai semi-säännöllisesti polttaessa), joka ei vie sua eteenpäin elämässä.

      Pidä kannabis tyylii neljä kertaa vuodessa sun elämässä. Kerron kokemuksesta, että se tuo hymyn sulle, sen aidon hymyn. Teetpä niin tai näin, niin pidä myssyssä veli. Itse kävin kovan koulun kovista aineista myssyyn ja takaisin. Nyt kuivilla kaikesta kolomatta vuotta. Selvinpäin saa parhaat kiksit.

    • Anonyymi

      munäkin pössyttelen ja naapuri tykkää.
      mikko.

    • Anonyymi

      Ihminen voi nukkua ja nukkua. Ja sit se jumi voi laukaista psykoosin. Sit on leffoja. Ja varsinkin, jos joku nuorena jää kannabiaelämtapakoukkuun (huom. niitäkin on eriasteisia), niin voi jäädä osa tavoitteellista elämää elämättä.
      Sit on vielä se seksuaali-identiteetti juttu, et jos on gay, niin voi käyttää myös kompensaatioon. Mut sekään ei toki ole kaikkien juttu.

    • Anonyymi

      Muutaman kerran polttanut ja eräs kerta laukaisi psykoosin. Siihen kuului sitten sellainen hauska juttu , että sen jälkeen tuli psykooseja ilman kannabista. Nyt sitten olen syönyt jo vuosia psykoosinesto lääkitystä. Kyllä vituttaa suomeksi sanottuna , että koko fucking pilveen sotkeuduin . Niin että jos olet nuori ja luet tätä, mieti kannattaako kokeilla kannabista !

      • Anonyymi

        Kaikille ei sovi jos on skitsofreniaa suvussa. Itse olen polttanut 2 vuotta ja kummakseni olen huomannut että olen ollut huomattavasti terveempi. Ei flunssan flunssaa edes koko aikana. Aluksi voi tulla ns. Kannabis psykoosi, mikä menee aina ohi kuitenkin kun aine poistuu verestä. Kun käyttö yleistyy hyötyvaikutukset kokee kunnolla ja kannabis psykoosit häviää. Uni paranee huomattavasti illalla indicaa poltettaessa. Aamulla herää virkeänä, hyvällä mielellä ja palautuneena. Lihakset ei ole kipeät vaikka olisi ollut kova fyysinen päivä edellisenä päivänä. Ilokseni olen huomannut että avopuolisoni jolla on astma ja joka ennen käytti piippua koko ajan, on voinut luopua piipun käytöstä kokonaan. Vaikeassa auto onnettomuudessa puolisoni saama hermovaurio joka muutoin tarvisi opiaatteja, pysyy täysin kurissa. Ihmisellä on oma endokannabinoidi järjestelmä ja samanlaisia aineita tuottaa keho omasta takaa. Kannabista järjestelmään lisäämällä ehkäistään monet sairaudet. Oman terveyden tilan ja hyvinvoinnin perusteella voin sanoa että kannabis edistää terveyttä isosti ja on lääke moneen vaivaan. Kannabista on demonisoitu ennaltaehkäisevän valheeseen perustuvan huumevalistuksen muodossa. Mitkä ne vaikuttimet siellä takana on ni sitä voi kukin itse miettiä. Muutama mahdollinen vaikutin kannabiksen demonisointiin ja dissaamiseen: 1.Poliisin työt vähenee kun moni pääsee väkivaltaa aiheuttavasta alkoholista eroon. Järjestäytynyt rikollisuus kannabiksen ympärillä vähenee. 2. Valtion eläketaakka kasvaa kun ihmiset elää pidempään ja saa eläkettä pidempään. 3. Sairaudet vähenee ja lääkkeitten myynti vähenee.


      • Anonyymi

        Paistaa läpi että oli keksitty juttu.


      • Anonyymi

        On keksitty juttu, kuten yleensäkin tuollaiset. Ei ole sellaista lääkettä kuin "psykoosinesto lääkitys". Jos joku oikeasti jotain lääkettä söisi, kertoisi varmasti mitä.


      • Anonyymi

        Mitähän tuo psykoosi tarkoittaa?


    • Anonyymi

      Huumeidenkäyttö lähtee hallinnasta. Paljon pahuutta viattomille on seuraus ennen kuolemaa. Se on kannabiksen vain pikku käyttö.

      • Anonyymi

        Kannabis on huomattavasti terveellisempi päihde kun alkoholi, eikä kannabiksesta tulee minkäänlaista krapulaa. Paskapuhetta on että jos joku polttaa kannabista ni hän hyppää koviin vaarallisiin huumeisiin sen myötä. Sen sijaan tiedän monia jotka on lopettanut kovien huumeiden käytön ja päässyt alkoholismista kannabiksen avulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannabis on huomattavasti terveellisempi päihde kun alkoholi, eikä kannabiksesta tulee minkäänlaista krapulaa. Paskapuhetta on että jos joku polttaa kannabista ni hän hyppää koviin vaarallisiin huumeisiin sen myötä. Sen sijaan tiedän monia jotka on lopettanut kovien huumeiden käytön ja päässyt alkoholismista kannabiksen avulla.

        Suomen valtion ennaltaehkäisevää huumevalistusta vois verrata tässä kannabisasiassa Trumpiin. Sekin valehteli koko ajan ja puolet kansasta uskoi. Varmaan puolet suurinpiirtein suomalaisistakin tosiaan vieläkin uskoo että kannabis on vaarallista. Voin kertoa tuutte pettymään. Se ei ole niin vaarallista kun kaikenmaailman ekspertit on eri paikoissa kertonu. Täyttä sumutusta koko homma.


    • Anonyymi

      Itse ajattelin harjoitella rentoutumista ja muistaa minkälaista on olla pilvessä, niin yritän replikoida vaikutuksia selvinpäin, niin ei tarvi käyttää sitten mitään.

      Se on aivan naurettavaa pitää kannabista vaarallisena kun täällä on muita huumeita kuin piri, koksu jne sen sellaiset jotka aiheuttaa väkivaltaisuutta alkoholin tavoin. Vittu tää maa on perseestä.

      • Anonyymi

        Hieno homma. Selvinpäin on aina kivempaa. Liikunta on terveellisin huume :)


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe