Naiset miten saatte?

-tyttöinen-

Miten saavutatte orgasmin, mitä teette sormilla, miten teitä pitää nuolla jne? Itse en saa vaikka jätkäni sormettaisi tai nuolisi, en myöskään itse tekemällä... Kertokaa omista tavoistanne jos sattuisi vaikka olemaan apua.

12

3486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

"Nytpä tässä runkkaan/nuoletan itseäni niin kauan että tulee orgasmi". TÄYSIN VÄÄRÄ ASENNE. Jos sitä pakolla vaan haluaa, niin ei tapahdu muuta kuin turhautuu ja väsyy. Orgasmi vaatii oikean mielentilan, paikan ja ajan. Se ei ole pelkkää suorittamista, se on henkinen tapahtuma.

Rentoudu. Ajattele jotain seksikästä. Tunne kosketus ihollasi. Älä keskity mihinkään muuhun kuin tuntemuksiisi (sammuta kaikki häiriötä aiheuttavat laitteet kuten radio ja tv). Opi tuntemaan mikä tuntuu hyvälle. Älä ajattele orgasmia, vaan nauti kaikesta tapahtuvasta. Keskity.

ps. jos ei oma käsi tai naapurin käsi auta, ota avuksi vaikkapa suihku. Varovaisella paineella suuntaat sen oikeaan kohtaan (klitorikseen) ja keskityt kuuntelemaan miten kroppasi reagoi.

• ........

tätä naispuolinen ollut vastaamassa? Hmm... itselläni ei ainakaan toimi tuo "suuntaa suihku klitorikseen´" juttu.

• .......

"varovaisella paineella"?? Hyvä, jos etusormikaan auttaa sitä hieroessa mitään... enemmänkin vain kutittaa, ei muuta.

• ---
        ....... kirjoitti:

"varovaisella paineella"?? Hyvä, jos etusormikaan auttaa sitä hieroessa mitään... enemmänkin vain kutittaa, ei muuta.

Suihkustahan saa tarvittaessa helvetin kovan paineen kun pistää hanan täysille. Siitä ei saa mitään kiihotusta, ainoastaan kipua. Sama homma sormien kanssa. Pitää osata painaa oikealla voimakkuudella. Ei hipelöidä, muttei myöskään painaa kaikella voimalla.

• ---
        ........ kirjoitti:

tätä naispuolinen ollut vastaamassa? Hmm... itselläni ei ainakaan toimi tuo "suuntaa suihku klitorikseen´" juttu.

Tyttöjän tänne pyydettiin vastaamaan. Ja itsellä toimii aina suihku. Siihenkin vaan on (ainakin) 3 mahdollista tapaa, joista yksi on ylitse muiden. Oletko kokeillut kaikkia?

• .......
        --- kirjoitti:

Suihkustahan saa tarvittaessa helvetin kovan paineen kun pistää hanan täysille. Siitä ei saa mitään kiihotusta, ainoastaan kipua. Sama homma sormien kanssa. Pitää osata painaa oikealla voimakkuudella. Ei hipelöidä, muttei myöskään painaa kaikella voimalla.

Kyllä jokainen naispuolinen osaa masturboidessaan koskea itseensä "sopivalla voimakkuudella", sillä eihän kukaan ryhdy satuttamaan itseään :D Älä naurata.

• .........
        --- kirjoitti:

Tyttöjän tänne pyydettiin vastaamaan. Ja itsellä toimii aina suihku. Siihenkin vaan on (ainakin) 3 mahdollista tapaa, joista yksi on ylitse muiden. Oletko kokeillut kaikkia?

on vain yksi, mutta miespuoliset saattavat luulla että niitä on jopa kolme... ;)

No ei.. kolmehan niitä on. Joko rintoihin, klitorikseen tai sitten emättimen aukkoon vesisuihku.... Olen tainnut kokeilla, mikään ei tunnu kivalta :/

• ---
        ......... kirjoitti:

on vain yksi, mutta miespuoliset saattavat luulla että niitä on jopa kolme... ;)

No ei.. kolmehan niitä on. Joko rintoihin, klitorikseen tai sitten emättimen aukkoon vesisuihku.... Olen tainnut kokeilla, mikään ei tunnu kivalta :/

En kyllä miehistä tiedä. Mitä ihmeen kiksejä saa rintojen tai emättimen aukon suihkuttamisesta?

Eli kaikesta päätellen et ole kokeillut kuin yhtä tapaa ja tiedät vain sen.

Tapa 1. Suihku päälle niinkuin normaalisti ja suihku kohti klitorista. Ei toimi hyvin.

Tapa 2. Suihkun sijasta vain pelkkä hana päälle ja klitoriksen kohdistus sen alle. Toimii hyvin, mutta asento on hankala. Ei onnistu kaikissa suihkuissa ja kylppärin lattialla makaaminen ei tunnu välttämättä mukavalta.

Tapa 3. Suihkun suuttiminen kun ruuvaa irti saa käteensä pelkän letkun, jota on hyvin helppo liikutella juuri sinne minne haluaa. Veden painetta voi säädellä hanasta ja se on syytä pitää kohtuullisena. Paras tapa.

Nyt voit mennä ja kokeilla, mikä on parasta.

• ---
        ....... kirjoitti:

Kyllä jokainen naispuolinen osaa masturboidessaan koskea itseensä "sopivalla voimakkuudella", sillä eihän kukaan ryhdy satuttamaan itseään :D Älä naurata.

En kyllä tainnut väittääkään etteivätkö osaisi. Tosin tämänkin ketjun aloittaja tuntuu olevan hukassa, joten voinemme kyseenalaistaa tämän väitöksen.

Kaikki miehet vaan eivät tunnu tietävän, eivätkä tule tietämään, jos niille ei kerro mikä tuntuu hyvälle ja mikä ei.

Ja siitä suihkustakin on säädettävä oikea paine. Se joka itsestä tuntuu hyvälle.

• on kaiken

perusta. Ne asiat, joista seksuaalisesti viehätyt (olisivatpa ne mitä hyvänsä), auttavat sinua kiihottumaan. Orgasmin nainen voi saada ensimmäisen kerran vasta silloin, kun on ollut sukupuoliyhteydessä tai joko omatoimisesti tunkenut jotain esinettä emättimensä sisään.

Kannattaisko kokeilla muutama vuosi itsetyydytystä ennenkuin hyppää kenenkään kanssa samaan petiin? Itsetyydytys on oiva tapa tutustua omaan kehoonsa... sitähän on jo toitotettu ala-asteen lopulta lähtien :)

• eipääs

"Orgasmin nainen voi saada ensimmäisen kerran vasta silloin, kun on ollut sukupuoliyhteydessä tai joko omatoimisesti tunkenut jotain esinettä emättimensä sisään. "

EI pidä paikkaansa! minä ainakin olen saanut orgasmin ilman että olisin sitä ennen tunkenut mitään sisälleni.

• Nimimerkki

"Orgasmin nainen voi saada ensimmäisen kerran vasta silloin, kun on ollut sukupuoliyhteydessä tai joko omatoimisesti tunkenut jotain esinettä emättimensä sisään."

Mikä väite! Tiedätkö edes, mistä puhut?!

Minäkin olen saanut ensimmäisen orgasmin kauan ennen ensimmäistä sukupuoliyhteyttä, enkä edes tunkenut mitään sisälleni.
        Tiedätkö että klitorisorgasmi on naisen orgasmin yleisin muoto, ja sen saa stimuloimalla klitorista, joka sijaitsee emättimen ulkopuolella. Tiesitkös sitäkään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      225
      1588
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      37
      1449
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      62
      1288
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1280
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1189
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      1008
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      992
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      179
      883
    Aihe