Kyselisin, että millaisia tuulisuojia teillä on Pegasoissanne. Omassa -99:ni on korkea suoja, joka kaartuu vielä ylöspäin noin 15 cm ennen yläreunaa. Merkkiä enkä mallia siitä löydä. Suoja ohjaa ilmat liian reilusti yli sillä seurauksella, että rupee pyörteileen rajusti pään kohdalla ja pitää melkoista möykkää kypärässä. Asia korjaantuu, kun nousee seisomaan puoli-seisovaan asentoon noin 20 cm korkeammalle.
Googlella kattelin kuvia Pegasoista, ja huomasin niitä olevan monenlaisia. Itse olen 180cm pitkä.
PEGASO 650:n TUULISUOJA
6
1564
Vastaukset
- peg
Givin noin 40 cm touring-plexi oli liian korkea. Aiheutti hirveää pyörteilyä (pit. 184 cm). Leikkasin yläreunasta vannesahalla 4 cm pois. Nyt on hyvä :)
- Arska
...kai mullakin on - en löydä siitä mitään merkintää. Se kuitenkin kaareutuu vielä noin 5 cm ennen yläpäätä eteenpäin!!!
Leikkasitko rautasahalla vai? - peg
Arska kirjoitti:
...kai mullakin on - en löydä siitä mitään merkintää. Se kuitenkin kaareutuu vielä noin 5 cm ennen yläpäätä eteenpäin!!!
Leikkasitko rautasahalla vai?Vannesahalla leikkasin, sellaisella joka löytyy koulujen puutyöluokasta. Piirsin tussilla merkit ja eikun sahaamaan. Hiontakoneella tasoitin leikkausjäljen.
Leikkasin pois juurin sen 5 cm lipan joka kaareutui eteenpäin ja aiheutti voimakasta pyörteilyä nopeudella yli 100 km/h.
Stormista saa ostettua matalemman tarvikeplexin - mutta se maksaa. - Arska
peg kirjoitti:
Vannesahalla leikkasin, sellaisella joka löytyy koulujen puutyöluokasta. Piirsin tussilla merkit ja eikun sahaamaan. Hiontakoneella tasoitin leikkausjäljen.
Leikkasin pois juurin sen 5 cm lipan joka kaareutui eteenpäin ja aiheutti voimakasta pyörteilyä nopeudella yli 100 km/h.
Stormista saa ostettua matalemman tarvikeplexin - mutta se maksaa....viisi senttimetriä. Otin sen verran ja kävin tänään testaamassa. kun aikaisemmin pyöteilyt lakkasivat noin 20 cm kohoasennossa, niin nyt teki sen non 10 cm:n kohoasennossa. Pitänee ottaa vielä toiset viisi senttiä pois.
- Pegsu
Moi. Minulla on tarpeettomaksi jääneenä Pegsun taka?jarrupalat ja Puigin korkeampi pleksi. Halvalla saisi nurkissa pyörimästä.
Sastamalassa ovat. ino-9390$kopteri.net
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762534Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2852237Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1441194Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 76830
- 71815
- 106808
- 65807