niin, kysyisin, miten tämä yhdistelmä toimii.. varsinkin kun kaksosnainen haluaisi hurmata tuon kalamiehen..
kalamies ja kaksosnainen
10
2558
Vastaukset
- KaksnainenMukavaa siihen asti kunnes kaksonen kyllästyy ja haluaa flirttailla jonkun muun miehen kanssa, silloin herää outomies kala syvistä synkistä vesistään ja karmea mustasukkaisuus kohtaus on valmis. Kannattaa kokeilla mutta sinua on varoitettu. Verta, hikeä ja kyyneleitä. 
 PS. Sängyssä kaikkipaikat toimivat.
- anemoneei, vaikka rautalangasta vääntäisi!Kalamies on itseensä sulkeutunut ja umpimielinen, kun taas kaksonen on vilkas ja sosiaalinen.Puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä. Kaksosnaisen kannattaa etsiä itselleen oinas, vesimies, vaaka tai jousimies. 
- KupliaNo toimiihn se suhde. Kalat-mies haluaa tuntea itsensä turvalliseksi. Kaksoset- merkin tulisi lopettaa turha pölötys ja keskittyä olennaiseen niin johan toimii. Jos kalat-mies on henkisyyteen ja romantiikan pauloihin menevä niin kaksoset- naisen täytyy olla valmis sitoutua ja rakastua. Kala ui pois jos riittävää runnollista rakkautta ei synny. Kalan on helppo erottaa rakkaus ja seksi toisistaan. Tuntemani kalat-mies on tällainen. Olen itse kaksoset-nainen. Mutta eikös se näin ole vähän joka suhteessa. Jos ei kemiat pelaa niin ne ei pelaa. 
- fisumanEi toimi. Kahta kaksostyttöä olen deittaillut ja molemmat ovat päättyneet mustasukkaisuuteen ja omistushaluisuuteen kaksosten taholta. Mutta ihmiset ovat horoskoopeista huolimatta yksilöitä ;) 
- NimetönTäällä ollaan kyllä sitämieltä että Homma Toimii... on toiminut jo 4vuotta ilman "suurempia pulmia" ja tulee toimimaan... Sängyssä menee aivan MAHTAVASTI!!!! ja vauvakin tulossa ;) 
- loistavastiei muuta kun kaikki peliin...ihmiset on kuitenkin yksilöitä...hurmaa kalamies, näytä hänelle todelliset tunteesi:) - LadygeminiKyllähän kaksosnainen helposti sen kalamiehen hurmaa. Mutta sitten... =/ 

- KaksosNSex was GREAT but "race" was bad... 
 Näin.
- aivan hyvinOlen itse kalat -mies, avoliitossa olin kaksosen kanssa 21v, joten mikä etti sopisi yhteen, vaikka se loppukin aikanaan tuli!! 
- Anonyymiei kestä 
 Kaksonen on aina turpa auki kälä kälä kälä
 Kalat hurmataan ja pidetään muilla taidoilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset615171
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut343779
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti723523
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1052877
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral942752
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302710
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131961
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161736
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2211583
- 1561384