Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Variaattorin prikka

jörmä

Mikä ja missä se prikka oikein on ja sijaitsee! Kaikki puhuu siitä, että sen kun ottaa pois niin jo kulkee vähän kovempaa. Antaisko joku vinkkejä tästä prikan poistosta! Itselläni on Keeway Matrix.

31

23299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hemil

      www.skootterit.tk siellä on kuvien kanssa miten se poistetaan ja yleensä se on joka merkissä aika samanlainen. Ja se prikka on variaattorissa.

      • Fudeisti

        Otat variaattorin kotelon pois ja siinä missä remmi kulkee niin siinä on etummainen ja takimmainen variaattori. Purat etummaisen variaattorin sen sisällä on holkki jossa yleensä prikka, joka ei päästä variaattorin lautasia menemään tarpeeksi kiinni. Otat prikan pois niin variaattorin lautaset pääsee tarpeeksi lähelle ja näin ollen saat nopeuden kasvamaan. PS: Vaihda samalla kevyemmät rullat kun variaattori on kerran purettuna niin saat samalla kiihtyvyyttä.


      • KHALE
        Fudeisti kirjoitti:

        Otat variaattorin kotelon pois ja siinä missä remmi kulkee niin siinä on etummainen ja takimmainen variaattori. Purat etummaisen variaattorin sen sisällä on holkki jossa yleensä prikka, joka ei päästä variaattorin lautasia menemään tarpeeksi kiinni. Otat prikan pois niin variaattorin lautaset pääsee tarpeeksi lähelle ja näin ollen saat nopeuden kasvamaan. PS: Vaihda samalla kevyemmät rullat kun variaattori on kerran purettuna niin saat samalla kiihtyvyyttä.

        http://www.motot.net/wiki/Kuva:Pprikka_kiinni.jpeg

        Tossa on kuva prikasta, mutta omassa BWSässä tämä prikka jatkuu sen seuraavan lautasen alle, joten sitä ei voi otta pois koska se lautanen alkaisi pomppia siellä? Mikä avuksi :S


    • weijo

      näitä virijuttuja. Onko porukka niin pässiä että aina pitää kysyy samat lorut uudestaan?? Ärsyttävää avuttomuutta! Nää kysyjät ei kyl saa prikkojakaan itse pois, tuntuvat niin tolloilta..

    • politi

      että teko on laiton ja voi tappaa ja ainakin johtaa isoihin maksuihin ( vuosimaksu moottoripyörän vakuutus) että siitä vaan prikkoja etsimään. Me kyllä se löydetään tai sitten ei, jihuu...

      • jan 79

        Jos pyörän laittaa kulkemaan n. 10km tunnissa lujempaa, niin ei kai siitä linnaan joudu!!!!


      • tottakai
        jan 79 kirjoitti:

        Jos pyörän laittaa kulkemaan n. 10km tunnissa lujempaa, niin ei kai siitä linnaan joudu!!!!

        siitä linnaan joutuu!!!!!!!!!!!!!!!


      • skootteri äijä
        tottakai kirjoitti:

        siitä linnaan joutuu!!!!!!!!!!!!!!!

        Siis ketä kiinnostaa niin paljon jotkut poliisit?
        Mulla kulkee satasen liian kovaa oma skootteri että pistäkää paremmaks, en oo kertaakaan ees jääny vielä kiinni, että harmittaako? :)

        Eli huiput: 145km/h


      • Mara123123
        tottakai kirjoitti:

        siitä linnaan joutuu!!!!!!!!!!!!!!!

        Eipäs vaan siitä joutuu helvettiin!!!


      • lälläripyörä
        Mara123123 kirjoitti:

        Eipäs vaan siitä joutuu helvettiin!!!

        ...kulkee 170 km/h. Mutta siinä onkin 250cc moottori. Kasvakaa aikuisiksi.


      • shelby "67
        lälläripyörä kirjoitti:

        ...kulkee 170 km/h. Mutta siinä onkin 250cc moottori. Kasvakaa aikuisiksi.

        niivarmmaa et pysty ajaa noin lujaa saatika kestääkö ja lähtee väpätäää hulluna jo 120 km vauhdilla asvaltilla vielä!


      • vähäootnolooo
        shelby "67 kirjoitti:

        niivarmmaa et pysty ajaa noin lujaa saatika kestääkö ja lähtee väpätäää hulluna jo 120 km vauhdilla asvaltilla vielä!

        250cc skootterit on tehty vähä paremmin ei ne rupia väpättämään hemmetin palikka, eihän moottoripyöräkää väpätä pahemmin ees 300km/h vauhis ja skootterin ja katupyörän ohjaus on melkeen samanlaiset


      • mikcu
        vähäootnolooo kirjoitti:

        250cc skootterit on tehty vähä paremmin ei ne rupia väpättämään hemmetin palikka, eihän moottoripyöräkää väpätä pahemmin ees 300km/h vauhis ja skootterin ja katupyörän ohjaus on melkeen samanlaiset

        joo voi vitun idiootti, skootterissa on 12'' renkaat, moottoripyöräs 18'' ja moottoripyöräs on kehittynyt etupää, kuin jossain skootterissa, mitä mää oon ajanu viri skodeil niin satasen vauhissa alkaa väpättää ja polttaa renkaat


      • LoLol
        mikcu kirjoitti:

        joo voi vitun idiootti, skootterissa on 12'' renkaat, moottoripyöräs 18'' ja moottoripyöräs on kehittynyt etupää, kuin jossain skootterissa, mitä mää oon ajanu viri skodeil niin satasen vauhissa alkaa väpättää ja polttaa renkaat

        Ei mopoo saa kulkee ku n. 100 jos ostaa teharit ja ym. moottoris ei vaa rittä siihe tehot ;)


      • VITUN TROLLIT

      • -SAMI-
        skootteri äijä kirjoitti:

        Siis ketä kiinnostaa niin paljon jotkut poliisit?
        Mulla kulkee satasen liian kovaa oma skootteri että pistäkää paremmaks, en oo kertaakaan ees jääny vielä kiinni, että harmittaako? :)

        Eli huiput: 145km/h

        PALJOLLA MYYT????


      • mo
        skootteri äijä kirjoitti:

        Siis ketä kiinnostaa niin paljon jotkut poliisit?
        Mulla kulkee satasen liian kovaa oma skootteri että pistäkää paremmaks, en oo kertaakaan ees jääny vielä kiinni, että harmittaako? :)

        Eli huiput: 145km/h

        haista vittu, mopos kulje 45km/h kovempaa


    • nahka esa

      se on variaattorissa, semmonen sormuksen mallinen esine

      • ut

        minun milan sport 50cc kulki 50 mutta nyt otin hiomallla kaasarista ja malossin ilmanputsari kulkee nyt 70km/H


    • pellet

      hyvii äijii

    • vitun amatöörit

      prikan poisto on helvetin helppo homma.

    • :fdf

      Prikan poisto vie n. 10 min ja nopeutta tuli itelläni 30km/h lisää.

    • jokin mursu

      saako prikan laitettua takaisin sitte kun on tarve?????

    • keeway ry6

      Miten sen variaattorin saa pysyy paikallaan jos ei oo ilmanpainet apuna?

      • zounaar

        mihin ilmanpaineita tarvitset ,itse tuin tuon käynnistysrattaan mensselillä maahan ja vasaralla napautin 17mm mutterin löysälle,
        Se holkki on hylsyn muotoinen ,,ei niinkää sormus..


    • ymmmäällääm

      Mistähän johtuu kun pistin prikan takaisin kun ostin teharin nii alkoi kuului hirveää ulinaa skootterista? Aiemmin kun prikka oli pois ei mitää sellaista ääntä kuulunut? Luistaakohan hihna tai hiertää?

    • virittelijä

      pistä takas

    • 45121112

      ei johdu prikasta :-}

    • viritt@äjä1

      mulla on prikka mustan värinen joka on muovia en tiedä onkose prikka tai auttaako se musta mihinkään nopeuteen mut siinä on sen päällä remmi onko se prikka

      • o

        Se on prikka


    • Mistä saa mbk ovetton rajoitin prikan?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2348
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2123
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      79
      1745
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1557
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1546
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1495
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1459
    8. 55
      1323
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      78
      1268
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe