Vastaus mellakointikysymykseen

Prekaari

"asiaa syvemmin
Kirjoittanut: pohtimatta 2.5.2006 klo 15.00
   Minä en ainakaan haluaisi yritykseeni töihin yksilöä jolta löytyy taustalta väkivaltaa, myymälävarkauksia, julkisten tilojen maalailua ja hajottamista ja ties mitä vielä.."

Omalta kannaltani näen asian täysin päinvastoin:
Koska sinunkaltaisesi ei ole halunnut minua yritykseesi töihin vaikka minulla on moitteeton historia, hyvät työtodistukset ja koulutusta ha orjatöitä monen vuoden ajalta, niin minä en voi menettää mitään mellakoimalla enkä varastamalla.

13

796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä jätä

      Jotenkin nuo älyttömyydet pitää itselleen perustella, mutta tuo viestisi kertonee samalla jotain (toivottavasti ei kaikkien) ajatuksenjuoksusta.

      • ....asiaa!

        Meidän kaikkien on lopetettava työnteko, ja elettävä varastamalla ja matkustettava pummilla ratikassa. Jos mahdollista, myös paikallisjunassa.

        Lentomatkat kansainvälisiin mellakoihin maksaa isi ja äiti. Tai Helsingin nuorison ympäristökeskus.

        Kukaan ei tee töitä, kaikille perustulo, ja valtio maksaa verot!

        Yx meinas jäädä:
        RAJAT AUKI!


    • humanrespect

      aika suurella osalla aikuisista ihmisistä on pätkätöitä, velkaa, lapsia, liian vähän rahaa ja vapaa- aikaa...

      siitä huolimatta...he käsittävät sen tosiasian, ETTÄ rikkomalla paikkoja sekä varastamalla ko. yksilö saa ennemin tai myöhemmin paskaa niskaansa lisää...

      Lisäksi väkivallalla saat pelkoa ja epävarmuutta aikaan..lähimmäisissäsi

      • =)!

        ja muuten ensimmäinen suht selväjärkinen kommentti sulta! =) todella hyviä mielipiteitä! jätä vain se maanisia vaikutteita saanut pelottelu yms pois =)


      • humanrespect
        =)! kirjoitti:

        ja muuten ensimmäinen suht selväjärkinen kommentti sulta! =) todella hyviä mielipiteitä! jätä vain se maanisia vaikutteita saanut pelottelu yms pois =)

        kiitos palutteesta. ymmärrät varmaan, että useat kommenttini olivat provokatiivisia.
        ja myös todennäköisesti käsität, kuinka paljon vielä eilen vitutti...


      • Pirjok.
        =)! kirjoitti:

        ja muuten ensimmäinen suht selväjärkinen kommentti sulta! =) todella hyviä mielipiteitä! jätä vain se maanisia vaikutteita saanut pelottelu yms pois =)

        Me suuret ikäpolvet olemme yrittäneet jo yli 15 vuoden ajan vaikuttaa asioihin asiallisella tavalla. Tuloksetta. On käynyt niin että jos julkisesti tuo ongelmat esiin, saa "valittajan maineen".
        Kas kummaa - kuitenkin nämä "valittajia" syyttävät valittavat itse oikeusistuimiin vaatien itselleen vahingonkorvauksia. Jopa siitä, jos väsynyt ja ylipitkää työvuoroa tehnyt lääkäri ei jaksa hymyillä ja olla kiinnostunut asiakkaasta itsestään - ei vain sairaudesta. Näitä ymmärtämättömiä Suomen maassa riittää. Heidän mielestään viat löytyvät aina muualta ja he itse ovat maailman parhaita ihmisiä. Omaa suvaitsemattomuutta ei nähdä. Eli "ei nähdä malkaa omassa silmässä vaan toisen silmässä".


    • tyhmä olet

      Riehumalla menetät sen vähän mitä sulla on.
      Et ikinä tule saamaan kunnon työpaikkaa, jos tulee tietoon, että olet varas.

      • Seminaarinmäen Miesriehuja

      • Pirjok.

        Kuka se varastaakaan köyhiltä pienituloisilta? Viimeisen 15 vuoden aikana ainoastaan pienituloisilta köyhiltä yksinhuoltajilta sekä muilta puolustuskyvyttömiltä on viety ne viimeisetkin ansiot - jopa siten, että ei ole ollut rahaa edes ruokaan!
        Hyväosaiset ovat pahimpia varkaita. He eivät halua antaa toiselle ihmiselle mitään arvoa. Vain itsellä on oikeus saada kaikki "hyvä", mitä tarjolla on.

        Varastamisen lisääntyminen paljastaa sen tosiseikan, miten taantumus eli riisto kukoistavat. Silloin kysymys on jo oman reviirin taistelun oikeudesta. Ei kenenkään tarvitse antaa toisen alistaa itseään, ellei siihen anna lupaa.
        Köyhä ei ole synnyttänyt taantumusta. Sen ovat synnyttäneet itse "taantumukselliset" eli riistäjäluontoiset, vallanhaluiset ja jollakin tavalla kieroon kasvaneet tai sairaat yksilöt.


    • Piia H

      Täsmälleen! Yhteiskunta korostaa ettei mielenosoituksilla saisi saada mitään aikaan demokraattisessa valtiossa, mutta kun kaduille on jo niin monta kertaa lähdetty rauhallisin mielin kertomaan nuorison huolista mitään kuitenkaan saavuttamatta, käyvät keinot vähiin.

      • humanrespect

        kui palomieheltä konstit.
        Piia!!!
        opiskele,opiskele,valmistu,hanki valtaa ja VAIKUTA!

        pusuja


    • Pirjok.

      ...suurin surminkaan menisi enää töihin sellaiselle työnantajalle, joka kiristää ja uhkailee työntekijöitä pelottemalla irtisanomisilla ja kolmansiin maihin muuttamisilla, jos työntekijä ei alistu työnantajan diktatuurin alaiseksi. Se on korruptiota ja pahemmanlaatuista henkistä väkivaltaa, jonka seurauksena konfliktit tulevat lisääntymään ihmisten sietokyvyn lopulla pettäessä ja raivostuessa.

    • humanrespect

      niin osaat olla ja toimia, kuten ajatteleva ihminen.

      yleensä tietämättömillä on näköjään oikeus tuoda perustelemattomilla ajatuksilla ja ideologioilla itsensä julki..

      helppo on huudella ja kirjoitella, jos ei mistään mitään tiedä.
      silloin, kun yksilö ottaa kirjan käteen ja lukee (lue ymmärtää )ja miettii sekä kyseenalaistaa, niin lukeneen ihmisen ajatteluprosessi käynnistyy...
      vanhan tiedon kyseenalaistaminen on älykkään ihmisen normaali toimintamalli...

      yvää viikonloppua kaikille!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      3016
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2761
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe