Minulla on 124-koppanen 230E -92 MB ja siinä on moottoritilan alla oleva pohjapanssari muovi/lasikuitua olevaa materiaalia..??Kannattako hommata teräksinen pohjapanssari moottoritilan alle ? (ajelen kesällä metsä auto teitä pitkin ).
Mistä saisi edullisesti terästä olevan pohjapanssarin ?
pohjapanssari
5
900
Vastaukset
- löytyis
Mulla ois ylimääräinen pohjapanssari. Tosin ollut 300d:ssä, joten en osaa sanoa meneekö heittämällä paikoilleen. http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=31165447
- vek
Yleensä muovisuoja on riittävä. Aikoinaan minullakin oli metallinen panssari, kyllähän se suojaa jos liikut muualla kuin maanteillä. Tai ei minulla ollut, vaan autossani. Sillä saa lähinnä hyvän mielen.
- hanki...
Tuon ikäluokan autoon ei kannata enää pohjapanssaria investoida. Nykyinen lasikuitusuojuskin kestää kauemmin kuin auton pellit.
- tuc
Paremmin nuo 90-luvun alun 124-koppaiset kestää ruostetta vastaan kuin väykyt tai oikeastaan mitkään autot miltään merkiltä... enpäs tiedä mistä olet saanut päähäsi, että 124 ruostuisi helposti.
Epäilen, että ainoat ruosteet tässä löytyy sinun suomi-kalsongeistasi jotka sinne tulivat kun naapuri ajoi pihaan kiiltävän Mersun :)
- panssari kannattaa
tehdä/teettää alumiinista. 8 - 10 mm alulevystä vahva ja kevyt.
Jokaisessa ralli- ja crossiautossa koettu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264657
- 282661
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241360- 151306