puhelinosake

puhelin puhelin

hei,

tietääkö kukaan mikä on Oulun puhelinosakkeen hinta ja kenelle se kannattaa myydä

23

29529

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HOj

Hei
      www.eq.fi ja sieltä voi katsoa listaamattomien osakkeiden hinnat.

• voisi olla tämä....

http://www.eqonline.fi/ .....ja siellä osioon listaamattomat,
      osakkeen hinta on tällä hetkellä 2,16 euroa, eli jos sinulla on yksi vanha B-osake niin silloin laskutoimitus on seuraava 240x2,16=518,4 ostajia löytyy kalevan sivuilta ja sitten panttihuijariliike.

• dffff

Mistähän johtuu, se että minun pankkini näytää joka päivä huomattavasti alempaa hintaa tuolle puhelinosakkeelle. Pörssiosakkeet kyllä muuttuvat joka päivä, mutta se puhelinosake on ollut samana jo kohta kaksi vuotta. 1,50 euroa väittävät sen hinnaksi.

• sammon asiakas
        dffff kirjoitti:

Mistähän johtuu, se että minun pankkini näytää joka päivä huomattavasti alempaa hintaa tuolle puhelinosakkeelle. Pörssiosakkeet kyllä muuttuvat joka päivä, mutta se puhelinosake on ollut samana jo kohta kaksi vuotta. 1,50 euroa väittävät sen hinnaksi.

...siinä pankissa atk-työläiset sekoilevat tosissaan eli pankki ei edes noteraa opoyta

• jukkapoika...
        sammon asiakas kirjoitti:

...siinä pankissa atk-työläiset sekoilevat tosissaan eli pankki ei edes noteraa opoyta

osakkeeni panttilaina konttorille 510e ja olen ihan tyytyväinen saamaani hintaan

• Tyytyväinen....
        jukkapoika... kirjoitti:

osakkeeni panttilaina konttorille 510e ja olen ihan tyytyväinen saamaani hintaan

Niin, kaikki on ok.Hinnaksi osakkeelle tuli 240/510= 2,125

• myynyt
        dffff kirjoitti:

Hinta.

• puhelin.puhelin

Mikäs juttu se oli, kun ihmiset sai kirjeitä, että oulun puhelinosakkeesta maksetaan 800€

• En myy "ikinä"

Se puh. osake yritetään nyt ostaa "ilmaiseksi".

Oikea hinta sille mielestäni olisi 2000 (kaksituhattaeuroa) euroa ,eikä se mitä kirjeitse jokin -taisi olla Hki:läinen - as.ajotsto tarjoaa. Meilläkin on 2 osaketta, eikä ne lähde alle 4000 euron yhteishintaan.

Niille tulee jonain pvä:nä melkoinen arvo -ja jos ei tule, niin ei tuolla muutaman satasen euron tarjotulla hinnalla ole mitään merkitystä.

Itse e n m y y ! En vaikka lankaliittymät eivät ole edes enää toiminnassa. Ne osakkeet ovat pääomaa - . Sivumennen sanottuna maksoivat aikoinaan markka-aikana liki 5000 mk, eli yli 800 nykyeuroa - ja niille on otettava huomioon ajan tuoma arvon nousu -ei ne voi "halventua".

Tähän tietysti joku vastaa "täysin päinvastoin" - mutta onneksi omistajalla on oikeus määrätä osakkeistansa.

• asiat samalla mallilla
        En myy "ikinä" kirjoitti:

Se puh. osake yritetään nyt ostaa "ilmaiseksi".

Oikea hinta sille mielestäni olisi 2000 (kaksituhattaeuroa) euroa ,eikä se mitä kirjeitse jokin -taisi olla Hki:läinen - as.ajotsto tarjoaa. Meilläkin on 2 osaketta, eikä ne lähde alle 4000 euron yhteishintaan.

Niille tulee jonain pvä:nä melkoinen arvo -ja jos ei tule, niin ei tuolla muutaman satasen euron tarjotulla hinnalla ole mitään merkitystä.

Itse e n m y y ! En vaikka lankaliittymät eivät ole edes enää toiminnassa. Ne osakkeet ovat pääomaa - . Sivumennen sanottuna maksoivat aikoinaan markka-aikana liki 5000 mk, eli yli 800 nykyeuroa - ja niille on otettava huomioon ajan tuoma arvon nousu -ei ne voi "halventua".

Tähän tietysti joku vastaa "täysin päinvastoin" - mutta onneksi omistajalla on oikeus määrätä osakkeistansa.

en myy mistään hinnasta, päin vastoin saattaisin muutamia satoja ostaa lisää. Moikka kaikille!

• Mielipide; Ei kannata myydä

Se puh. osake yritetään nyt ostaa "ilmaiseksi". Kirjeitä on tullet minullekin -ja kun näin tarjotun hinnan- pistin sen pitis sauan sytykkeeksi.

Oikea hinta sille mielestäni olisi 2000 (kaksituhattaeuroa) euroa ,eikä se mitä kirjeitse jokin -taisi olla Hki:läinen - as.ajotsto tarjoaa. Muutama satanen € / osake.

Meilläkin on 2 osaketta, eikä ne lähde alle 4000 euron yhteishintaan.

• tarjoaa

Lakiasiantoimisto Asiakasturva OY tarjoaa nyt 250 kappaleesta 475e, siis 1,9e / kpl.
      Ja taas mummoja viedään......

• Tuli kirje kans

mun kyllä oli 456€ ja tässä mietin et onks järkee myydä?

• Tuli kirje kans
        Tuli kirje kans kirjoitti:

mun kyllä oli 456€ ja tässä mietin et onks järkee myydä?

tuo olikin 240 osakkeesta

• Hutkija
        Tuli kirje kans kirjoitti:

tuo olikin 240 osakkeesta

Oulun Puhelin jakaa taasen osinkoja roimalla kädellä, joten uusin noteeraus ei ole yhtään hullumpi. Ostona teoreettinen maksimihinta B-osakkeella tällä hetkellä 3,20 euroa x 240= 768 euroa.

Itse voisin jo tuohon 700 euroon myydä pois.

• Vili
        Hutkija kirjoitti:

Oulun Puhelin jakaa taasen osinkoja roimalla kädellä, joten uusin noteeraus ei ole yhtään hullumpi. Ostona teoreettinen maksimihinta B-osakkeella tällä hetkellä 3,20 euroa x 240= 768 euroa.

Itse voisin jo tuohon 700 euroon myydä pois.

Hei

Luin Suomi 24 keskustelut hinnoista ja kiinostuin.
        On pari osakekirjaa mapissa ja olen ajatellut,että ne vanhenevat.
        En ole muuttanut aikanaan miksikään arvo-osuuksiksi.
        Mitä mieltä olet olisiko vanhanaikaiset punaiset paperit syytä muuttaa joksikin tai myydä jollekin .

Terv. Vili

• himpuli
        Vili kirjoitti:

Hei

Luin Suomi 24 keskustelut hinnoista ja kiinostuin.
        On pari osakekirjaa mapissa ja olen ajatellut,että ne vanhenevat.
        En ole muuttanut aikanaan miksikään arvo-osuuksiksi.
        Mitä mieltä olet olisiko vanhanaikaiset punaiset paperit syytä muuttaa joksikin tai myydä jollekin .

Terv. Vili

ymmärtääkseni sinulla on vielä vuosi 2008 aikaa muuttaa osakekirjat arvo-osuuksiksi, itse olen asian jo hoitanut, eihän niitä kannata myydä ellei ihan leipä ole loppumassa!

• tässä ainakin
        himpuli kirjoitti:

ymmärtääkseni sinulla on vielä vuosi 2008 aikaa muuttaa osakekirjat arvo-osuuksiksi, itse olen asian jo hoitanut, eihän niitä kannata myydä ellei ihan leipä ole loppumassa!

http://www.freewebs.com/puhelinosakkeita/

• oulun puhelin

Myy tälläiseen osoitteeseen maksavat ehdottomasti parhaimman hinnan: http://puhelinosake.50webs.com/ Muilta ei kannata kysellä, ovat yksityisiä ja usein myyvät eteenpäin

• Varastomiehen alku

Taitaa olla nyt piirakat jaettu Oulussakin, kun Oulun kaupunki Oulun Puhelimen suurimpana omistajana luopui DNA:n palveluiden käytöstä siirryttyään Elisan palveluiden käyttäjäksi.
        Jos olet myymässä, niin kannattaa kysyä puolueettomalta asiantuntijalta, hän tietää paljon
        myös sähköyhtiöistä jne..

Ostin tuolta laatukaapelia edulliseen hintaan..

http://osake.suntuubi.com

• Ei myyjä vielä

koska silloin kun näitä osakejärjestelyjä tehtiin niin 12000mk....16000mk oli oikea hinta arvio näillä jotka tiesivät hinnan ja osasivat vaatia ja sen he saikin siinä lunastusmenettelyssä jonka silloinen "Oulun Puhelin" joutui tekemään, joten nykyisin oikea hinta euroissa on n. 2000€....3000€ välillä kun huomioidaan osingotkin.

Mutta tietysti itse kukin saa myydä millä hintaa vain ja siksihän nuo"veijarit" niitä kyselee ja tarjoaa olemattomia hintoja ja vielä hämäävät ihmisiä tuolla veronmaksu maininnallaan jotta he maksaa veronkin, tietysti he maksaa koska se kuuluu lain mukaan ostajan maksettavaksi.

• veromies
        Ei myyjä vielä kirjoitti:

koska silloin kun näitä osakejärjestelyjä tehtiin niin 12000mk....16000mk oli oikea hinta arvio näillä jotka tiesivät hinnan ja osasivat vaatia ja sen he saikin siinä lunastusmenettelyssä jonka silloinen "Oulun Puhelin" joutui tekemään, joten nykyisin oikea hinta euroissa on n. 2000€....3000€ välillä kun huomioidaan osingotkin.

Mutta tietysti itse kukin saa myydä millä hintaa vain ja siksihän nuo"veijarit" niitä kyselee ja tarjoaa olemattomia hintoja ja vielä hämäävät ihmisiä tuolla veronmaksu maininnallaan jotta he maksaa veronkin, tietysti he maksaa koska se kuuluu lain mukaan ostajan maksettavaksi.

Hei!

Mutta Oulun kaupunki otti itselleen A-osakkeiden tiimoilta äänivallan ja omistaa 46 prosenttia yhtiöstä.
        Varainsiirtoveron maksaa se jolle varallisuus siirtyy, veron suuruun on 1,6% ja alle 10 euron veroa ei peritä.
        Pääomaveron maksaa MYYJÄ ja alle yhteensä 1000 euron pääomatulot vuodessa ovat verottomia.
        Lunastushinta oli 6,2 eur/osake ja "vanha" osakekirja sisälsi 250 kpl osakkeita.
        Joten pysytään lapset asiassa.

• perilliset

Millä hinnalla kannattaa myydä Oulu Puhelin osake, joka on arvo-osuustillä?
      mikä on osakkeen tulevaisuuden näkymä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33