Owashi heräsi

Matti

Ikuinen häirikkö ,eli nimimerkki Owashi, on ilmeisesti herännyt talviunestaan.
Nyt se taas rupeaa kiusaamaan ihmisiä jatkuvilla
hävyttömyyksillään.
Hyvät ihmiset, ÄLKÄÄ VASTATKO sille, niin päästään ehkä siitä eroon.

8

554

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 309jf3

Joo, tehdäänkin heti sitten 100 aihetta aiheesta "owashi avasi suun" tai "owashi laittoi suunsa kiinni" ja puhutaan ikuisesti siitä, että owashille ei sitten vastata mitään. Ja siitä tietysti kannattaa mainita owashille, että hänelle ei sitten vastata, ja jos hän vastaa siihen, niin tehdään heti selväksi, että ensikerralla ei muuten sanota yhtään mitään hänelle. Hyvä idea.

Että näitä hyviä aiheita vaan lisää... Voi hitsi tuota owashia....

• Owashin Wihaaja

Owashi onkin jo minun mustalla listallani.
        No ei se minun syyni ole että se on sinne joutunut, se on sen oma syy.

• jokuvainn

Tällä hetkellä palannut owa taitaa olla kirjoittanut 2 viestiä, joista kumpikin ainakin tätä avausta asiallisempia. Ihme sekoilua tämäkin....

• Jussi
        jokuvainn kirjoitti:

Tällä hetkellä palannut owa taitaa olla kirjoittanut 2 viestiä, joista kumpikin ainakin tätä avausta asiallisempia. Ihme sekoilua tämäkin....

lukemaan viestit otsikon ' Viranomaisvideo nro 2'
        alla niin saat hajua siitä mistä on kysymys.

• str_1
        Jussi kirjoitti:

lukemaan viestit otsikon ' Viranomaisvideo nro 2'
        alla niin saat hajua siitä mistä on kysymys.

Kävimpä lukemassa nyt niitä viestejä otsikon 'Viranomaisvideo nro 2' alta ja täytyy sanoa, että ymmärrän edelleen yhtä hyvin kuin ennenkin mistä on kysymys. Eli jotkut vain jaksavat takertua johonkin pieneen lauseeseen tai sanaan (minkä minä otan huumorilla), josta alkaa sitten vuosikausia kestävä väittely, joka ei liity aiheeseen millään lailla.

Kun edelleen niihin samoihin lauseisiin vielä tarjoillaan hymiöitä, niin luulisi tuon nyt olevan jo selvää mistä on kysymys... Liekö sitten niin, että jotkut vain haluavat ottaa kaiken tosissaan ja väitellä tyhjänpäiväisistä asioista, kuten owashin sanavalinnoista?

Eli sen mitä itse olen owashin viestejä lukenut, niin eipä minulla ole juurikaan mitään vastaansanomista hänelle, vaikka olenkin hänen kanssaan monissa asioissa eri mieltä.

• serse

Hyviä juttujahan tolla on ollut,asiallista kritiikkiä,kaikkia tarvitaan ,jotta keskustelua syntyy.Tervetuloa vaan takas,muilla keskustelupalstoilla on ihan asiasta erillään olevia kirjoittajia,jotka esim.kirjoit.yht'äkkiä runoja,naisseikkailuja,ym...palstalle kuulumatonta,ainahan sitä ylilyöntejä sattuu ja kaikkia ei voi miellyttää,et sersekin sinne mustallelistalle siis?

• mutta kun aina

tältä, odotahan vain mitä on tulossa.

• Taasko se on täällä! Voi ältsy, meizi ei ainakaan kirjoita sille mitään, vaikken usko että se niin lähteekään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      282
      6377
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      65
      3419
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      3001
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2547
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1862
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1602
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      199
      1582
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      163
      1491
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      112
      1438
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      88
      1353
    Aihe