Owashi heräsi

Matti

Ikuinen häirikkö ,eli nimimerkki Owashi, on ilmeisesti herännyt talviunestaan.
Nyt se taas rupeaa kiusaamaan ihmisiä jatkuvilla
hävyttömyyksillään.
Hyvät ihmiset, ÄLKÄÄ VASTATKO sille, niin päästään ehkä siitä eroon.

8

571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 309jf3

      Joo, tehdäänkin heti sitten 100 aihetta aiheesta "owashi avasi suun" tai "owashi laittoi suunsa kiinni" ja puhutaan ikuisesti siitä, että owashille ei sitten vastata mitään. Ja siitä tietysti kannattaa mainita owashille, että hänelle ei sitten vastata, ja jos hän vastaa siihen, niin tehdään heti selväksi, että ensikerralla ei muuten sanota yhtään mitään hänelle. Hyvä idea.

      Että näitä hyviä aiheita vaan lisää... Voi hitsi tuota owashia....

      • Owashin Wihaaja

        Owashi onkin jo minun mustalla listallani.
        No ei se minun syyni ole että se on sinne joutunut, se on sen oma syy.


      • jokuvainn

        Tällä hetkellä palannut owa taitaa olla kirjoittanut 2 viestiä, joista kumpikin ainakin tätä avausta asiallisempia. Ihme sekoilua tämäkin....


      • Jussi
        jokuvainn kirjoitti:

        Tällä hetkellä palannut owa taitaa olla kirjoittanut 2 viestiä, joista kumpikin ainakin tätä avausta asiallisempia. Ihme sekoilua tämäkin....

        lukemaan viestit otsikon ' Viranomaisvideo nro 2'
        alla niin saat hajua siitä mistä on kysymys.


      • str_1
        Jussi kirjoitti:

        lukemaan viestit otsikon ' Viranomaisvideo nro 2'
        alla niin saat hajua siitä mistä on kysymys.

        Kävimpä lukemassa nyt niitä viestejä otsikon 'Viranomaisvideo nro 2' alta ja täytyy sanoa, että ymmärrän edelleen yhtä hyvin kuin ennenkin mistä on kysymys. Eli jotkut vain jaksavat takertua johonkin pieneen lauseeseen tai sanaan (minkä minä otan huumorilla), josta alkaa sitten vuosikausia kestävä väittely, joka ei liity aiheeseen millään lailla.

        Kun edelleen niihin samoihin lauseisiin vielä tarjoillaan hymiöitä, niin luulisi tuon nyt olevan jo selvää mistä on kysymys... Liekö sitten niin, että jotkut vain haluavat ottaa kaiken tosissaan ja väitellä tyhjänpäiväisistä asioista, kuten owashin sanavalinnoista?

        Eli sen mitä itse olen owashin viestejä lukenut, niin eipä minulla ole juurikaan mitään vastaansanomista hänelle, vaikka olenkin hänen kanssaan monissa asioissa eri mieltä.


    • serse

      Hyviä juttujahan tolla on ollut,asiallista kritiikkiä,kaikkia tarvitaan ,jotta keskustelua syntyy.Tervetuloa vaan takas,muilla keskustelupalstoilla on ihan asiasta erillään olevia kirjoittajia,jotka esim.kirjoit.yht'äkkiä runoja,naisseikkailuja,ym...palstalle kuulumatonta,ainahan sitä ylilyöntejä sattuu ja kaikkia ei voi miellyttää,et sersekin sinne mustallelistalle siis?

      • mutta kun aina

        tältä, odotahan vain mitä on tulossa.


    • Taasko se on täällä! Voi ältsy, meizi ei ainakaan kirjoita sille mitään, vaikken usko että se niin lähteekään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe