Ikuinen häirikkö ,eli nimimerkki Owashi, on ilmeisesti herännyt talviunestaan.
Nyt se taas rupeaa kiusaamaan ihmisiä jatkuvilla
hävyttömyyksillään.
Hyvät ihmiset, ÄLKÄÄ VASTATKO sille, niin päästään ehkä siitä eroon.
Owashi heräsi
8
571
Vastaukset
- 309jf3
Joo, tehdäänkin heti sitten 100 aihetta aiheesta "owashi avasi suun" tai "owashi laittoi suunsa kiinni" ja puhutaan ikuisesti siitä, että owashille ei sitten vastata mitään. Ja siitä tietysti kannattaa mainita owashille, että hänelle ei sitten vastata, ja jos hän vastaa siihen, niin tehdään heti selväksi, että ensikerralla ei muuten sanota yhtään mitään hänelle. Hyvä idea.
Että näitä hyviä aiheita vaan lisää... Voi hitsi tuota owashia....- Owashin Wihaaja
Owashi onkin jo minun mustalla listallani.
No ei se minun syyni ole että se on sinne joutunut, se on sen oma syy. - jokuvainn
Tällä hetkellä palannut owa taitaa olla kirjoittanut 2 viestiä, joista kumpikin ainakin tätä avausta asiallisempia. Ihme sekoilua tämäkin....
- Jussi
jokuvainn kirjoitti:
Tällä hetkellä palannut owa taitaa olla kirjoittanut 2 viestiä, joista kumpikin ainakin tätä avausta asiallisempia. Ihme sekoilua tämäkin....
lukemaan viestit otsikon ' Viranomaisvideo nro 2'
alla niin saat hajua siitä mistä on kysymys. - str_1
Jussi kirjoitti:
lukemaan viestit otsikon ' Viranomaisvideo nro 2'
alla niin saat hajua siitä mistä on kysymys.Kävimpä lukemassa nyt niitä viestejä otsikon 'Viranomaisvideo nro 2' alta ja täytyy sanoa, että ymmärrän edelleen yhtä hyvin kuin ennenkin mistä on kysymys. Eli jotkut vain jaksavat takertua johonkin pieneen lauseeseen tai sanaan (minkä minä otan huumorilla), josta alkaa sitten vuosikausia kestävä väittely, joka ei liity aiheeseen millään lailla.
Kun edelleen niihin samoihin lauseisiin vielä tarjoillaan hymiöitä, niin luulisi tuon nyt olevan jo selvää mistä on kysymys... Liekö sitten niin, että jotkut vain haluavat ottaa kaiken tosissaan ja väitellä tyhjänpäiväisistä asioista, kuten owashin sanavalinnoista?
Eli sen mitä itse olen owashin viestejä lukenut, niin eipä minulla ole juurikaan mitään vastaansanomista hänelle, vaikka olenkin hänen kanssaan monissa asioissa eri mieltä.
- serse
Hyviä juttujahan tolla on ollut,asiallista kritiikkiä,kaikkia tarvitaan ,jotta keskustelua syntyy.Tervetuloa vaan takas,muilla keskustelupalstoilla on ihan asiasta erillään olevia kirjoittajia,jotka esim.kirjoit.yht'äkkiä runoja,naisseikkailuja,ym...palstalle kuulumatonta,ainahan sitä ylilyöntejä sattuu ja kaikkia ei voi miellyttää,et sersekin sinne mustallelistalle siis?
- mutta kun aina
tältä, odotahan vain mitä on tulossa.
Taasko se on täällä! Voi ältsy, meizi ei ainakaan kirjoita sille mitään, vaikken usko että se niin lähteekään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624