Ikuinen häirikkö ,eli nimimerkki Owashi, on ilmeisesti herännyt talviunestaan.
Nyt se taas rupeaa kiusaamaan ihmisiä jatkuvilla
hävyttömyyksillään.
Hyvät ihmiset, ÄLKÄÄ VASTATKO sille, niin päästään ehkä siitä eroon.
Owashi heräsi
8
571
Vastaukset
- 309jf3
Joo, tehdäänkin heti sitten 100 aihetta aiheesta "owashi avasi suun" tai "owashi laittoi suunsa kiinni" ja puhutaan ikuisesti siitä, että owashille ei sitten vastata mitään. Ja siitä tietysti kannattaa mainita owashille, että hänelle ei sitten vastata, ja jos hän vastaa siihen, niin tehdään heti selväksi, että ensikerralla ei muuten sanota yhtään mitään hänelle. Hyvä idea.
Että näitä hyviä aiheita vaan lisää... Voi hitsi tuota owashia....- Owashin Wihaaja
Owashi onkin jo minun mustalla listallani.
No ei se minun syyni ole että se on sinne joutunut, se on sen oma syy. - jokuvainn
Tällä hetkellä palannut owa taitaa olla kirjoittanut 2 viestiä, joista kumpikin ainakin tätä avausta asiallisempia. Ihme sekoilua tämäkin....
- Jussi
jokuvainn kirjoitti:
Tällä hetkellä palannut owa taitaa olla kirjoittanut 2 viestiä, joista kumpikin ainakin tätä avausta asiallisempia. Ihme sekoilua tämäkin....
lukemaan viestit otsikon ' Viranomaisvideo nro 2'
alla niin saat hajua siitä mistä on kysymys. - str_1
Jussi kirjoitti:
lukemaan viestit otsikon ' Viranomaisvideo nro 2'
alla niin saat hajua siitä mistä on kysymys.Kävimpä lukemassa nyt niitä viestejä otsikon 'Viranomaisvideo nro 2' alta ja täytyy sanoa, että ymmärrän edelleen yhtä hyvin kuin ennenkin mistä on kysymys. Eli jotkut vain jaksavat takertua johonkin pieneen lauseeseen tai sanaan (minkä minä otan huumorilla), josta alkaa sitten vuosikausia kestävä väittely, joka ei liity aiheeseen millään lailla.
Kun edelleen niihin samoihin lauseisiin vielä tarjoillaan hymiöitä, niin luulisi tuon nyt olevan jo selvää mistä on kysymys... Liekö sitten niin, että jotkut vain haluavat ottaa kaiken tosissaan ja väitellä tyhjänpäiväisistä asioista, kuten owashin sanavalinnoista?
Eli sen mitä itse olen owashin viestejä lukenut, niin eipä minulla ole juurikaan mitään vastaansanomista hänelle, vaikka olenkin hänen kanssaan monissa asioissa eri mieltä.
- serse
Hyviä juttujahan tolla on ollut,asiallista kritiikkiä,kaikkia tarvitaan ,jotta keskustelua syntyy.Tervetuloa vaan takas,muilla keskustelupalstoilla on ihan asiasta erillään olevia kirjoittajia,jotka esim.kirjoit.yht'äkkiä runoja,naisseikkailuja,ym...palstalle kuulumatonta,ainahan sitä ylilyöntejä sattuu ja kaikkia ei voi miellyttää,et sersekin sinne mustallelistalle siis?
- mutta kun aina
tältä, odotahan vain mitä on tulossa.
Taasko se on täällä! Voi ältsy, meizi ei ainakaan kirjoita sille mitään, vaikken usko että se niin lähteekään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381