Miten olisi järkevin tapa saada nurmikko hiekka maalle? Kyseinen tontti on siis ihan pelkkää hiekkaa ja siihen täytyis saada nurmikko. Paljonko laitetaan(cm) multaa/savea tai mikä onkaan paras ja edullisin ratkaisu..?
Mitä maksaa noin kuorma/kuutio savea tai joutumaata?
Hiekkamaalle nurmikko
kipe
2
1945
Vastaukset 2
- epäpuutarhuri
ainakaan savea hiekan päälle ala kärräämään! Pilaat hyvän nurmikon. Meille tehtiin hiekkanurmi yksinkertaisesti niin että kärrättiin n. 5cm kerros MULTAA päälle ja siihen siemenet. Hieno on ja ei kasva mitään muuta kuin nurmikkoa. Eikä liejuunnu keväisin niinkuin entisen kotimme nurmikko.
- luotan puutarhaoppaisiin
Kyllä mielestäni savea kannattaa laittaa niin maa ei läpäise vettä niin helposti. Mutta paras kun katsoo ohjeita kirjoista tai kysyy puutarhurilta--- täällä kun saa välillä monenlaisia ohjeita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711492
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88698Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 125518
- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479