Aivan, kysymys oli sitten siinä...
Elikkäs; Miten sä tanssit hitaita?
Jokaisella on erilaisia tyylejä, kerro omasi...=)
Miten SINÄ tanssit hitaita?
17
1192
Vastaukset
- Pete
tanssimiseni näyttää kaapin siirtelyltä...
- Mirrim*
niin...elikkä mun tyylilleni on tyypillistä tanssia hitaaseen tahtiin ja mahdollisimman lähekkäin (riippu nyt tietenkin ihan siitä kenen kanssa sitä tanssii kuinka lähelle haluaa mennä) poski poskea vasten...=D
- Pete
...kysyä erästä asiaa joka on vähän vaivannut...
Tuo lähekkäin tanssiminenhan on hieman eroottista ja me kaikki varmaankin tiedämme miten miehen ruumis reagoi eroottisessa tilanteessa.
Mitä tuumaavat tytöt lähekkäin hitaita tanssiessa ylimääräisistä ulokkeista jalkojensa välissä? - Firewalk
Pete kirjoitti:
Tuo lähekkäin tanssiminenhan on hieman eroottista ja me kaikki varmaankin tiedämme miten miehen ruumis reagoi eroottisessa tilanteessa.
Mitä tuumaavat tytöt lähekkäin hitaita tanssiessa ylimääräisistä ulokkeista jalkojensa välissä?joo, ei mitään =)
- Pete
Firewalk kirjoitti:
joo, ei mitään =)
...vastasi kysymykseeni todella hyvin. =/
- Mirrim*
Pete kirjoitti:
Mitä tuumaavat tytöt lähekkäin hitaita tanssiessa ylimääräisistä ulokkeista jalkojensa välissä?niin...onhan siinä muutaman kerran niinkin "päässyt" käymään =)
molemmilla kerroilla kysessä oli onneksi kuitenkin tuttu mies, ja tilanne korjattiin pienellä naureskelulla..
jos nyt tuntemattomamman kanssa jotain tollasta tapahtuis, niin tietenkin se hiukan häiritsisi, mutta kunhan ei mies ala turhan paljon lähentelemään tollasessa tilanteessa (ja muutenkaan) niin ei toi nyt niin kuolemanvakava asia ole...ei siis häiritse liikaa ! =D - Firewalk
Pete kirjoitti:
...vastasi kysymykseeni todella hyvin. =/
mä en tienny että sä kysyit tota tosissas. siis oikeasti tuo on aika säälittävää... =/
- Pete
Firewalk kirjoitti:
mä en tienny että sä kysyit tota tosissas. siis oikeasti tuo on aika säälittävää... =/
...säälittävää siinä on, että kysyy asiaa joka sattuu mieltä askarruttamaan?
Kuitenkin. Sain jo useita hyviä vastauksia. Kiitän jokaista joka vaivautui vastaamaan.
- Firewalk
Se riippuu tytöstä... eli jos tanssin jonkun kanssa ihan vaan kiltteyttäni, niin pysyttelen vähän kauempana. Mutta jos taas oikeasti tykkään tytöstä, niin tietysti mahdollisimman lähellä =)
Niin ja koskaan en halua nolata tyttöä esim. alkamalla hiplaamaan siinä tanssilattialla, tai näytteleen jotain merkkejä kavereille. Noista kyllä kannattaa pysyä erossa, ihan tytön vuoksi. - bilehile
mahd. lähellä toista ja kädet pitää olla jätkän käsien päällä...pää olkapäällä ja kädet perseellä...eiköhä toi oo tarpeeks hyvi kuvailtu;)
petelle vaa et ois se aika häiritsevää jos jätkäl alkais seisoo keske hitaan...:)- Pete
...ajatella miltä se tuntuu jätkästä. ;)
- Nipa86
jätkä pitää kyl sen käsii perseel eikä tytzy... vai tarkotix sä sitä..? ja siis tytzy pitää jätkän pääntakana/hartioil....
Näin mä sen oon ainaki tiedostanu... - Firewalk
Nipa86 kirjoitti:
jätkä pitää kyl sen käsii perseel eikä tytzy... vai tarkotix sä sitä..? ja siis tytzy pitää jätkän pääntakana/hartioil....
Näin mä sen oon ainaki tiedostanu...Jos oot oikeasti 86-syntynyt, niin jätä ne kirjaimet x ja z pois tekstistä... koska semmoinen kuuluu vain 10-14v tytöille. vähän uskottavuutta mies! ps. älä ota pahalla, tämä lisäisi vain uskottavuuttasi noin 100%.
- Maarianna
Pete kirjoitti:
...ajatella miltä se tuntuu jätkästä. ;)
Mun mielestä on vain imartelevaa jos kundil alkaa seistä kesken tanssin. Koska silloin se varmaankin pitää muo viehättävänä ja seksikkäänä. En mäkään mitään hinkutin hinkutin juttua nielis.=)
- Pete
Firewalk kirjoitti:
Jos oot oikeasti 86-syntynyt, niin jätä ne kirjaimet x ja z pois tekstistä... koska semmoinen kuuluu vain 10-14v tytöille. vähän uskottavuutta mies! ps. älä ota pahalla, tämä lisäisi vain uskottavuuttasi noin 100%.
...niin että 'teiniäxät' vähän pistävät silmään.
Mutta eiköhän niitä kestä jos asia on mielenkiintoista. - Nipa86
Firewalk kirjoitti:
Jos oot oikeasti 86-syntynyt, niin jätä ne kirjaimet x ja z pois tekstistä... koska semmoinen kuuluu vain 10-14v tytöille. vähän uskottavuutta mies! ps. älä ota pahalla, tämä lisäisi vain uskottavuuttasi noin 100%.
En ottanu pahalla mut oli ihan pakko vähän kommentoida..=)
Nii oon oikeesti 86:ne ja ne on vaan jääny mulle (siis x ja z) ku kirjottelen aika paljon tekstareita ja niis on hyvä käyttää ni tulee vähän halvemmaks ku ei tarvii lähettää montaa tekstarii..Tapa tottumus..=>
- -angel-
painaudun jätkää vasten, pidän päätäni hänen olkapäällä....kädet kaulan ympäri, hänen kädet lanteillani....;)
Ja jos ois jätkäkamuni, niin suutelisin, samalla ku olen kietoutunut häneen;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311031
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452483- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6956Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952