Miten SINÄ tanssit hitaita?

dance

Aivan, kysymys oli sitten siinä...

Elikkäs; Miten sä tanssit hitaita?
Jokaisella on erilaisia tyylejä, kerro omasi...=)

17

1192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pete

tanssimiseni näyttää kaapin siirtelyltä...

• Mirrim*

niin...elikkä mun tyylilleni on tyypillistä tanssia hitaaseen tahtiin ja mahdollisimman lähekkäin (riippu nyt tietenkin ihan siitä kenen kanssa sitä tanssii kuinka lähelle haluaa mennä) poski poskea vasten...=D

• Pete

...kysyä erästä asiaa joka on vähän vaivannut...

Tuo lähekkäin tanssiminenhan on hieman eroottista ja me kaikki varmaankin tiedämme miten miehen ruumis reagoi eroottisessa tilanteessa.

Mitä tuumaavat tytöt lähekkäin hitaita tanssiessa ylimääräisistä ulokkeista jalkojensa välissä?

• Firewalk
        Pete kirjoitti:

Tuo lähekkäin tanssiminenhan on hieman eroottista ja me kaikki varmaankin tiedämme miten miehen ruumis reagoi eroottisessa tilanteessa.

Mitä tuumaavat tytöt lähekkäin hitaita tanssiessa ylimääräisistä ulokkeista jalkojensa välissä?

joo, ei mitään =)

• Pete
        Firewalk kirjoitti:

joo, ei mitään =)

...vastasi kysymykseeni todella hyvin. =/

• Mirrim*
        Pete kirjoitti:

niin...onhan siinä muutaman kerran niinkin "päässyt" käymään =)
        molemmilla kerroilla kysessä oli onneksi kuitenkin tuttu mies, ja tilanne korjattiin pienellä naureskelulla..
        jos nyt tuntemattomamman kanssa jotain tollasta tapahtuis, niin tietenkin se hiukan häiritsisi, mutta kunhan ei mies ala turhan paljon lähentelemään tollasessa tilanteessa (ja muutenkaan) niin ei toi nyt niin kuolemanvakava asia ole...ei siis häiritse liikaa ! =D

• Firewalk
        Pete kirjoitti:

...vastasi kysymykseeni todella hyvin. =/

mä en tienny että sä kysyit tota tosissas. siis oikeasti tuo on aika säälittävää... =/

• Pete
        Firewalk kirjoitti:

mä en tienny että sä kysyit tota tosissas. siis oikeasti tuo on aika säälittävää... =/

...säälittävää siinä on, että kysyy asiaa joka sattuu mieltä askarruttamaan?

Kuitenkin. Sain jo useita hyviä vastauksia. Kiitän jokaista joka vaivautui vastaamaan.

• Firewalk

Se riippuu tytöstä... eli jos tanssin jonkun kanssa ihan vaan kiltteyttäni, niin pysyttelen vähän kauempana. Mutta jos taas oikeasti tykkään tytöstä, niin tietysti mahdollisimman lähellä =)

Niin ja koskaan en halua nolata tyttöä esim. alkamalla hiplaamaan siinä tanssilattialla, tai näytteleen jotain merkkejä kavereille. Noista kyllä kannattaa pysyä erossa, ihan tytön vuoksi.

• bilehile

mahd. lähellä toista ja kädet pitää olla jätkän käsien päällä...pää olkapäällä ja kädet perseellä...eiköhä toi oo tarpeeks hyvi kuvailtu;)

petelle vaa et ois se aika häiritsevää jos jätkäl alkais seisoo keske hitaan...:)

• Pete

...ajatella miltä se tuntuu jätkästä. ;)

• Nipa86

jätkä pitää kyl sen käsii perseel eikä tytzy... vai tarkotix sä sitä..? ja siis tytzy pitää jätkän pääntakana/hartioil....
        Näin mä sen oon ainaki tiedostanu...

• Firewalk
        Nipa86 kirjoitti:

jätkä pitää kyl sen käsii perseel eikä tytzy... vai tarkotix sä sitä..? ja siis tytzy pitää jätkän pääntakana/hartioil....
        Näin mä sen oon ainaki tiedostanu...

Jos oot oikeasti 86-syntynyt, niin jätä ne kirjaimet x ja z pois tekstistä... koska semmoinen kuuluu vain 10-14v tytöille. vähän uskottavuutta mies! ps. älä ota pahalla, tämä lisäisi vain uskottavuuttasi noin 100%.

• Maarianna
        Pete kirjoitti:

...ajatella miltä se tuntuu jätkästä. ;)

Mun mielestä on vain imartelevaa jos kundil alkaa seistä kesken tanssin. Koska silloin se varmaankin pitää muo viehättävänä ja seksikkäänä. En mäkään mitään hinkutin hinkutin juttua nielis.=)

• Pete
        Firewalk kirjoitti:

Jos oot oikeasti 86-syntynyt, niin jätä ne kirjaimet x ja z pois tekstistä... koska semmoinen kuuluu vain 10-14v tytöille. vähän uskottavuutta mies! ps. älä ota pahalla, tämä lisäisi vain uskottavuuttasi noin 100%.

...niin että 'teiniäxät' vähän pistävät silmään.

Mutta eiköhän niitä kestä jos asia on mielenkiintoista.

• Nipa86
        Firewalk kirjoitti:

En ottanu pahalla mut oli ihan pakko vähän kommentoida..=)
        Nii oon oikeesti 86:ne ja ne on vaan jääny mulle (siis x ja z) ku kirjottelen aika paljon tekstareita ja niis on hyvä käyttää ni tulee vähän halvemmaks ku ei tarvii lähettää montaa tekstarii..Tapa tottumus..=>

• -angel-

painaudun jätkää vasten, pidän päätäni hänen olkapäällä....kädet kaulan ympäri, hänen kädet lanteillani....;)
      Ja jos ois jätkäkamuni, niin suutelisin, samalla ku olen kietoutunut häneen;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      153
      11031
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      53
      5269
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2483
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2169
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1731
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1594
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1206
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      956
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      98
      952
    Aihe