niin että mikä kuva siinä kannessa on? heartagrammi vai sellanen kuva missä ville laulaa?
ja sitten vielä toinen juttu.. onko himin logo heartgram vai heartagram?
himin love metal levystä...
5
745
Vastaukset
- tyttö
Heartagrammi siinä on.Juu,HEARTAGRAM.
- jeejee
... siinä kannessa on Heartagram. Ja Heartagram on Heartagram, eikä heartgram :)
- pelle,.,.,.
mikä pelle!
- älä nyt
viitsi... Mun yks kaveri luuli heartagrammiä vaikka miten kauan funeral of heartsiksi. Siitä kyllä repesi mulle monet naurut. Kerrankin hän möläytti kaupungilla: "Mistäköhän toi tyttö on löytänyt noi funeral of hearts -korvikset?"
- ...
älä nyt kirjoitti:
viitsi... Mun yks kaveri luuli heartagrammiä vaikka miten kauan funeral of heartsiksi. Siitä kyllä repesi mulle monet naurut. Kerrankin hän möläytti kaupungilla: "Mistäköhän toi tyttö on löytänyt noi funeral of hearts -korvikset?"
:DD hauskaa. mut eihän sitä voi aina kaikkee tietää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947663- 374057
- 483610
- 2433064
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402722- 452572
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212554- 1362512
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as312464Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292449