Nämä kappaleet haluaisin samalle levylle (ei ole missään paremmuus järjestyksessä):
Big Gun
Thunderstruck
Back in black
That´s the way I wanna rocken roll
Hard as a rock
Harmi kun noita kappaleita ei ole samalla levyllä. Itse ainakin pidän kyseisistä biiseistä.
Nämä kappaleet samalle levylle!
5
738
Vastaukset
- Down payment
big gun on surkeahko.ite laittasin nämä jos 5 kipaletta pitäs vaan laittaa:
1. Shoot to Thril
2. Mistress for Christmas
3. Let There Be Rock
4. Go Down
5. Down Payment Blues - mutta
eikun kauppaan tyhjän cdn ostoon ja poltat itselles muilta levyiltä aaseedeesee the parhaat-epn :)
- pöljä ukkeli
Tämä oli hei paras viesti pitkiin aikoihin. Sulla on otetta! Ja ihan oikeesti siis!
t: 40-vuotias ukko
:-) - -::-
pöljä ukkeli kirjoitti:
Tämä oli hei paras viesti pitkiin aikoihin. Sulla on otetta! Ja ihan oikeesti siis!
t: 40-vuotias ukko
:-)Itse ainakin teen autoon useinkin kokoelmalevyjä, joskus yhdestä bändistä ja suosikkeja kaikista levyistä.. Ei sitä aina jaksa samoja kappaleita kuunnella ja usein levyillä on joitain kappaleita mitä todella jaksaisi kuunnella mutta muihin jo kyllästynyt. AC/DC on aika unelmabändi omiin kokoelmalevyihin, paljon hyviä kappaleita ja osaan kyllästyttyä taas jotkut muut vaihteeks kuullostaa mahtavilta
- kilk
-::- kirjoitti:
Itse ainakin teen autoon useinkin kokoelmalevyjä, joskus yhdestä bändistä ja suosikkeja kaikista levyistä.. Ei sitä aina jaksa samoja kappaleita kuunnella ja usein levyillä on joitain kappaleita mitä todella jaksaisi kuunnella mutta muihin jo kyllästynyt. AC/DC on aika unelmabändi omiin kokoelmalevyihin, paljon hyviä kappaleita ja osaan kyllästyttyä taas jotkut muut vaihteeks kuullostaa mahtavilta
...siksi koska malcolm on sitä ideaa vastaa. en tiiä miks mutta hän on sitä mieltä. ja eikä ne vois kyllä tehä kokoelma levyy koska niillä on liikaa hyviä biisejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624479KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1593368Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582687Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492594- 1352537
- 241903
- 241731
- 301636
- 1741600
- 391297