Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Seksiä nukkuessa.

GunsXX

Hain tyttöystäväni iltatöistä ja menimme hänen luokseen. Olimme molemmat väsyneitä, ja ilta teen ja tavallisen lätisemisen jälkeen päätimme mennä nukkumaan. .."ei sitä näin väsyneenä jaksa harrastaa", oli yhteinen toteamus.

Ennen nukahtamista keskustelu ajautui kuitenkin siihen tavalliseen ja molemmille mieluisaan aiheeseen, seksiin. Pohdimme fantasioitamme, ja tyttöni antoikin minulle vapaat kädet toteuttaa hänen fantasiansa yöisestä "yllätys" seksistä. Häntä kiihotti ajatus heräämisestä kunnon panoon. Eipä minullakaan ollut mitään valittamista...

Tavallisten "rakastan sinua" toivotusten jälkeen nukahdinkin varsin äkkiä, vaikka mielessä pyörikin vielä monia asioita, ehkä kuitenkin seksi päällimäisenä... Mutta niin se pyörii muutenkin.

Heräsin aamuyöllä hieman viiden jälkeen syksyiseen vesisateeseen joka piiskasi ikkunaa ulkona. Raotin kaihtimia ja katselin hetken lohdutonta kerrostalomaisemaa. Kaihtimien välistä pääsi huoneeseen sen verran valoa, että pytyin hyvin katselemaan nukkuvaa tyttöystävääni.

Hän makasi vieressäni oikealla kyljellään selkä minuun päin. Peitto oli valunut rintojen alle ja siten myös hänen pienehköt rintansa olivat varsin mukavasti tajolla yöpaidan alla. Mieleeni välähti samassa illalla käymämme keskustelu. Siirsin oikean käteni peiton alle, ja silitin kämmenelläni tyttöni kylkeä ja vatsaa. Käteni siirtyessä lantiolle ja kohti reisiä huomasin jotakin yllättävää - yöpuvun läpi ei tuntunut stringien narun pullistumaa.

Tarkistin asian edelleen häntä hyväillen, ja totta se oli, ei pikkuhousuja ollenkaan... Virnistin pimeässä itsekseni, aika laskelmoivaa käytöstä niin kiltiltä tytöltä. Kävin pitkäkseni tyttöni selän taakse ja jatkoin hyväilyjä molemmin käsin, toinen käsi silitti välillä niskaa ja hartoita, toinen ala vatsaa ja reisiä.

Hyväilyt tuottivat selvästi tulosta, tyttöystäväni rinnat reagoivat hellään kosketukseen selvästi, muös tyttöni hengitys oli käynyt epätasaisemmaksi ja syvemmäksi. Oma kaluni oli jäykistynyt jo pelkästä seksin ajattelusta ja lepäsi nyt mukavasti tyttöystäväni pakaroiden tuntumassa sykähdellen itsekseen boksereissani.

Hitaasti ja varovaisesti siirsin oikeankäteni hänen jalkojensa väliin ja aloitin tasaisen edestakaisen liikkeen painetta vaihdellen. Tyttöni päästi rytmiin päästyäni jo tasaisia huokauksia. Annoin sormieni vaeltaa häpyhuulien väliin, yhä jatkaen edestakaista liikettä. Lopulta työnsin keskisormeni hänen sisäänsä ja sitä koukistellen hieroin hänen kosteaa pilluaan sisäpuolelta.

Jatkoin tätä askartelua tarkkaillen tyttöni käytöstä, hän oli yhä unessa, mutta pystyin näkemään ettei hänellä ollut juurikaan valittamista toimistani.. Itse aloin olemaan hieman kärsimätön pääsemään mukaan leikkiin toden teolla. Käänsin tyttöystäväni varovaisesti mahalleen ja levitin hänen jalkojaan hiukan.

Heitin ylimääräiset peitot sun mut yli laidan ja kuoriuduin boksereistani. Vehkeeni ponnahti heti asentoon erektiossa joka alkoi olla jo lähes kivulias. Menin kontilleni tyttöystäväni taakse ja suutelin hänen emätintään. Pyöritin kieltäni reiässä ja runkkasin sitä vielä hetken kahdella sormella.

Lopulta en enää kestänyt odotusta, ja asetin kyrpäni hänen pillunsa huulille. Aloin hitaasti työntämään sitä sisään. Meillä on aina ollut hieman hankaluuksia tässä vaiheessa, joko sen takia että tyttöni on erittäin tiukka, tai siksi että vehkeeni on sen verran paksu... Hitaasti ja varovaisesti koko elimeni upposi tyttöni sisään... Panin häntä hitaasti, pitkillä työnnöillä ottaen kyrpäni lähes huulille asti ja sitten upottamalla sen lähes pohjaan asti.

Siirryin lopulta nopeampaan rytmiin samalla hyväillen tyttöni rintoja. Katselin hänen kauniita kasvojaan ja huomasin lopulta hänen suupielessään lievän hymyn.. "Päätit sitten herätä"- kysyin.. "Joo, mutta älä lopeta" hän vastasi, ja siirsi toisen kätensä jalkojensa väliin. Hän alkoi hyväillä klitoristaan samalla kun panin häntä. Samalla painoin tyttöni jalat yhteen, saaden tiukan tuntuman entistäkin tiukemmaksi.

Tunne oli uskomaton tyttöni kaikkien lihasten välillä jännittyessä ja sitten rentotutuessa, samalla kun hänen pillunsa puristui kaluni ympärille estäen kaikki liikkeeni.

Tyttöni pitkä orgasmi teki keskittymiselleni tepposet, ja vaikka olin aikonut pidätellä vielä pitkään, oli minunkin pakko tulla. Pitkään huokaisten survoin elimeni syvempään kuin koskaan ennen ja laukaisin lastini... Samalla tunsin kuinka maailma ympärillä vaimeni, ja minua alkoi huimaamaan.

Liikutin kyrpääni vielä muutaman kerran kunnes minun oli pakko vetää se ulos kostean lämpimästä piilostaan. Rojahdin selälleni tyttöystäväni viereen, joka yritti myös tasata hengitystään. Makailimme vielä hetken hiljaisuudessa, jonka jälkeen päätimme siirtyä yhdessä suihkun alle arvioimaan tapahtunutta....

10

6392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minsku

      ...miten ihmeessä onnistut hyväilemään tytön rintoja jos se on mahallaan??? hiukan vaikeaa pysyä tasapainossa? myös se kasvojen ihailu jäi vähän hämäräksi samasta syystä...

      • GunsXX

        Hei, kiitos kommentistasi!

        Pää on kiinni kropassa niskan välityksellä, se siis kääntyy, voit itsekin varovaisesti kokeilla käännellä päätäsi sivulta toiselle. On muuten aika epämiellyttävää pitää nenua patjaa vasten, mieluummin sitä kääntää pään sivulle. Siinä takana olevalla onkin sitten varsin helppoa katsella niitä kasvoja.

        Seuraava tyhmä kommentti, kiitos.

        Toisekseen, hyvin ne kädet mahtuu sinne patjan ja rintojen väliin.

        Ja siinä se tulikin.

        Jos on muita anatomiaan liittyviä kysymyksiä, voit niitä mielihyvin esittää.


      • Sepi
        GunsXX kirjoitti:

        Hei, kiitos kommentistasi!

        Pää on kiinni kropassa niskan välityksellä, se siis kääntyy, voit itsekin varovaisesti kokeilla käännellä päätäsi sivulta toiselle. On muuten aika epämiellyttävää pitää nenua patjaa vasten, mieluummin sitä kääntää pään sivulle. Siinä takana olevalla onkin sitten varsin helppoa katsella niitä kasvoja.

        Seuraava tyhmä kommentti, kiitos.

        Toisekseen, hyvin ne kädet mahtuu sinne patjan ja rintojen väliin.

        Ja siinä se tulikin.

        Jos on muita anatomiaan liittyviä kysymyksiä, voit niitä mielihyvin esittää.

        Tuossa kirjoitelmassa lukee aivan SELVÄSTI, että nainen makasi KYLJELLÄÄN selkä mieheen päin. MAHA ja KYLKI eivät ole sama asia...

        Hyvä teksti! :)


      • Jopi
        Sepi kirjoitti:

        Tuossa kirjoitelmassa lukee aivan SELVÄSTI, että nainen makasi KYLJELLÄÄN selkä mieheen päin. MAHA ja KYLKI eivät ole sama asia...

        Hyvä teksti! :)

        ...kannata saivarrella, ei tää oo nii vakavaa!


      • GunsXX
        Jopi kirjoitti:

        ...kannata saivarrella, ei tää oo nii vakavaa!

        Näinpä ;)

        Mutta mukavaa että joku on tarkkana ;)


    • huomasin tämän

      "Käänsin tyttöystäväni varovaisesti mahalleen" kyllä se oli mahallaan eikä kyljellään itse panon aikana.

    • Tyttö

      Siis parastahan tässä novellissa on se, että se voisi hyvinkin olla totta. Toivottavasti pian...

    • minni

      niin tarina oli hyvä !!! :)

    • Anonyymi

      Heräsin yöllä kuin joku kiristäisi kalua, tyttären kaveri istui vieressä ja puristi kalusta katsoin sievästi, tyttö katsoi läheltä lopetti puristamisen ja liikutti kättään katsoi välillä nukunko, mietin ei helvetti niin nuori rinnat kuin sitruunat pienet mutta nännit näkyi paidan alta käsi liikkui sievästi suu siirtyi kalun päälle laski sylkeä käsi liukastui heti laski lisää sylkeä runkkasi kaksin käsin katsoi minua kasvoihin ja jatkoi maisteli sievästi lipoi kielellä tunsin että kalu jännittyy, tyttö katsoi ja runkkasi spermaa lensi korkealle tyttö puristi kalua liikutti sievästi käsiä, katseli ympärilleen otti paperia pyyhki sievästi vatsalta ja rinnalta poistui sievästi.
      Aamulla tyttö katseli minua olinko huomannut, näin että nännit oli väljän paidan alla kovina.
      Tytöt oli ulkona kun oli loma, laittoivat pihalle keksiä ja juomaa päällä pienet bikinit,
      Makoitin aika lähellä , tytär lähti kauppaan Senja jäi pihalle, tuli heti viereen istumaan katsoi pieniä uimahousuja kalu oli kaarella, Senja kysyi saako olla vielä yhden yön sanoin käy se minulle mutta lähteekö Marja äidin kanssa mummolaan voivat olla yötä siellä, Senja sanoi tulen katsomaan.
      Olin illalla yksin mietin lähdenkö mihinkään on rauhallista olla yksin.
      Kello oli kahdeksan kun ovikello soi katsoin ovisilmästä Senja. Avasin oven, noi tule sisään, olin menossa saunaan Marja kyllä lähti vaimon mukaan, Senja oli allapäin sanoin kotona jään yöksi, sanoin voit jäädä.
      Senja kävi Merjan huoneessa, tuli taas ohut paita päällä ja punamusta hame päällä.
      Kävelin varsin alushousuissa Senja istui jalat ristissä, näin koko ajan pienet mustat housut joista näkyi läpi, Senja istui vastapäätä. Sanoin menen saunaan Senja sanoi olis kiva käydä kuumassa, sanoin voit käydä.
      Saunassa oli sopiva löyly makoilin lauteilla, ovi narahti Senja kysyi saako tulla huusin tule vaan. Nousin ylös kun Senja tuli, katsoin Senjaa luulin että laitat uimapuvun Senja oli kääntyä sanoin anna olla jos et kerro.
      Senja istui lauteiden päässä taas jalat ristissä, katsoin välillä Senjaa katsoi koko ajan minua. puhutin Senjaa samalla näin pillun kirkkaana pienet huulet auki, Nousin pesemään kalu kaarella, Senja kysyi tulenko takaisin sanoin tulen käyn vain ulkona istuin puiselle tuolille, kalu seisoi kuin kanki pyyhkeen alla, Senja tuli pyyhe päällä vasta päähän tuoliin, katseli kalua ja istui taas pillu auki. Nousin ja menin saunaan istuin kalu pystyssä kun Senja tuli katsoi kalua sanoin haittaako puisti päätään ja istui viereen.
      Senja kuiskas saako koskea nauroin jos minä saan tarttui heti kiinni liikutti kättään kysyi miten pitää tehdä sanoin olet liian nuori.
      Senja sanoi äiti osti pilerit kun täytin neljätoista. Kosketin pillua kysyin onko joku jo koskenut nyökkäsi kaksi kertaa.
      Pillu oli kuin sentin reikä. Nousin ja levitin jalkoja vedin lauteen reunalle ja maistelin Senjaa nuolin sievästi Senja katsoi koko ajan hyväilin rintoja nyt pää meni taakse saat nuolla nuolet ihanasti paremmin kuin Merja ja huomasi mitä sanoi..
      Sanoin ei haittaa pitäähän teidän oppia, Senja huokaili tuntuu hyvältä naitko minua naithan sanoin nain ja kovaa Senja nytkytti pilluaan kiivaana ja kiljaisi pidin jaloista kiinni ja jatkoin vaikeroi ja painoi päätä nousin seisomaan ja nousin lauteille Senja katsoi kalua, sanoin ime Senja pyörähti heti imemään sanoi isällä on pienempi,näin kun nai äitiä takaapäin katsoin oven raosta. Senja imi työnnin pois laitoin Senjan lauteelle kastelin kalun syljellä ja laitoin aukolle jalat oli ylhäällä mietin miten sopii työnnin sievästi sisään ja ulos pilllu aukeni ja leveni Senja kuiskas pillussa tuntuu että haluan lisää kuiskas olen oikeasti neitsyt , älä ota pois.käytän pillerejä ja piti tiukasti kiinni painoin sisään, Senja katsoi ,on hyvä että se olet sinä.
      Katsoi kun kalu liikkui painoi kovaa nyt on pohjassa. Tunnen kalunpään tunnetko Senja puristi pillulla liikuin vain pikkusen Senja haukkoi henkeään luoja tee noin tunnen että haluat minua haluan hulluna Senja vapisi liiku liiku liikuin vain vähän.
      Senja kiljui oikeasti kuiski anna mulle kalu paisui ja sperma lensi, laskin pitkään Senja katsoi silmiin ihanin ihanin orgasmi koskaan.
      Vedin pois Senja hyväili kalua kuiskas ihana että se olit sinä puristi jalkoja yhteen nauroi pillu on tuvonnut ja valuu verta olen nainen suudeltiin ensi kerran.
      Pestiin ja mentiin makuuhuoneeseen Senja sammutteli valot sanoi en halua että kukaan tulee. Senja makasi vieressä pullea pillu näkyi kosketin pillua Senja huokasi tuntuu vieläkin ihanalta siirryin ja maistelin pllua Senja värähti levitin jalkoja Senja huokasi sinä osaat, voi luoja että osaat Senja tuli heti lantio hyppi suun edessä, .

      • Anonyymi

        Senja huokasi tulin ihanasti menin viereen käänsin päälle Senja tuli haarat levällää painoi kalun kokonaan sisään kuiskas olen täynnä haluan lisää aina vaan lisää naithan koko yön, sanoin ei mies pysty ehkä neljästi. Senja nai, miten noin nuoreen voi sopia kalua, kuiskas ihanasti melkein jään kiinni olis ihanaa jos mies voisi ampua paljon sisään nai nopeaan työnnin pois . MIKSI sanoi pidetään taukoa saat kalua enenmmän. Nuolin ja hyväilin senja kiljui ja sai orgasmia täristen nousin ja panin sisään kiljui onnesta, kuiskas olen kuvitellut että minut otetaan väkisin pidin käsistä kinni panin voimalla Senja kiljui iso kyrpä raiskaa pillu valui muuta kuin verta työnnin ja työnnin lakin sisään Senja kiljuessa. Makoiltiin ja noustiin ylös, katsoin miten vasta naitu pylly osaa kiertaa kävellessä, Senja nauroi olen kuin kiimanen narttu pillu turvoksissa.
        Rakasteltiin vielä kahdesti ennen aamua. Vaimo soitti pärjäänkö, Senja kuunteli ja imi kalua ja nauroi kun puhelu loppui panin Senjan vatsalleen ja panin pienen pyllyn välistä näkyi turvonnut pillu avonaisena Senja kiljui työntöjen tahdissa ja liikkui eteen päin. kun laukesin sanoin pitää siistiä paikat ennen kuin vaimo tulee.
        Senja käveli erilailla nauroi en saa varmaan koskaan näin, kysyin etkö käy enää hyppäsi kaluaan ja imin sievästi kaulaa, varmaan käyn.

        Meni aikaa kun Merja käyttäyty eri lailla, käveli pikkuhousuissa edessä ja paituli päällä useana iltana. Kun vaimo oli iltavuorossa ja olin saunassa, tuli kysymättä saunaan katsoin isoja rintoja kun tuli viereen,sanoi panit Senjaa se vahingossa sanoi vannotti että en sano sulle. Mitä te teittä en kerro äidille. Sanoin Senja halusi päästä neitsyydestä, tuli saunaan, siellä alkoi hyväily ja pantiin ensi kerran sitten sängyssä opetin kaikkea imemistä, nuolemista rakastelua. Senja oli aamulla niin naitu kuin voi olla kertoi että pillu ei oikein sovi haaroihin.
        Nakkasin löylyä ja istuttiin, Merja kuiskas kunpa minäkin saisin noin, sanoin tulisit raskaaksi, Merja otti käsivarresta äiti osti pillerit kun kerroin että Senjallakin on. Merja siveli kalua, iskä sulla on iso ja kasvaa voi luoja tuotako Senja sai, Merja katsoi silmiin eie haittaa vaikka olet isä. Katsoin Merjan rintoja sanoin on kauniit täydemmät kuin äidilläsi, Merja nauroi täydemmät, niin saanko maistaa Merja kääntyi suutelin rintoja, Merja kuiskas et sitten lopeta, nännit oli isot näykin niitä Merja kuiskas aivan ri tuntuista kuin Senja imee minä en kans kohta sovi haaroihin tuntuu että haluaisin spermaa sisään koko ajan kosketin pillua jalat leveni heti, kuiskas koske ja syvältä Merja kiljahteli ethän lopeta ethän, laskeuduin alas ja maistelin, Merja piti päätä tiukasti pillussa alkoi kuulua iskäää nyt en ... voi hitto tulen nuolin nestettä pillusta Merja tarrautu päähn pillu supisteli voimakkaasti Merja jäi huokailemaan aloin pestä itseäni. Merja tuli viereen kuiskas en ole ikinä nähnyt livenä näin isoa ja laskeutu otti suuhun huokasi tätä pitää pitää kaksin käsin suukotti ja nuoli ,iskä opeta näytin päätä ohjailemalla miten tehdään, Merja oli kyykyllään kuiskas pakko saada vähän heti nousi lauteelle, pidin jalkoja liikuttelin huulilla sanoin älä jännitä Merja oli silmät kiinni kun sain terskan sisään huokasi ja katsoi kalua kiljaisi vähän satuu otin takaiin hätäänty älä työnnin uudelleen alkoi mennä kuiskas varovasti pillu oli tiukasti ympärillä odottelin ja liikuin vain vähän Merja sanoi ei äidin dildo ole näin hyvää olet lämmin ja kivan tuntuinen liikuin hiljaa Merja sanoi mieletön halu saada kokonaan painoin ja painoin Merja pidätteli lantiosta jännittelin kalua Merja sanoi kuin se nuolis minä kuolen pukin sievästi Merja tuli hurjaksi tarrautu olkapäihin pusi ja imi huusi ja vapisi laukesin sisään imi kaluaa ja suuteli kunnolla kuiskas ihaninta ikinä vedin sievästi pois kalu oli veressä Merja pesi sauna vedellä. Seisoi jalat leviällä, halasi kuiskas tuntuu että on vielä sisällä.
        Pestiin ja mentii laittamaan kaakaot, Merja istui sylissä piti toisella kädellä kaulasta kuiskas en kerro tästä kellekkään, iskä haluttaa vielä ja kääntyi vasten, katsoi alas on tuo ihana katso kuinka kiiltää. Merja kierti pöydän nauroi tiedätkö isi olen monesti varsin katsonut pöydän alla kalua kun tulitte saunasta ja konttasi pöydän alle pyyhe nousi kun pää meni sinne, alkoi kunnon imutus nuoli ja imi opastin nuoelealta siitä äisi tykkää Merja teki työtä käskettyä, nousi hitaasti syliin, kuiskas tekikö äiti näin ja asetti kalua pilluun, mä en kinä anna tätä äidille kalusta näkyi vain vähän, Merja kuiskas haluan olla se pikku tyttö ja nousi jäin kalu pystyssä ostumaan, Merja tuli pikku paidassa ja lyhyt mekko päällä hypähteli lattialla ja kumartui pöydälle katsomaan puhelinta. Mein taakse ja nuolin pidin jalkoja leviällä kuiski isi mitä sinä teet, pillu valui kivasti huuliin, ei iskä äitikin huutaa kun teet noin nousin ja työnnin sisään kerralla Merja huusi isi tekee kipeää panin voimalla tunsin tuli heti laukesin tuntui että kalu vaan ruikkii.
        Merja juoksi ovelle,


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe