Hei! Mistäpäin Helsinkiä voisi löytää sinisen tai valkoisen päivänsinen siemeniä? Punaisia ja violetteja olen löytänyt, mutta sinisiä en mistään. Onko Helsingin keskustan alueella jotain puutarhakauppaa josta voisi ostaa valmiina vaikka SINISEN tai VALKOISEN päivänsinen köynnöksiä, kun siemeniä ei vaan löydy.
Päivänsinen siemenet
4
1078
Vastaukset
- Köynnös-
Haloo??? Eikö kukaan osaa auttaa???
- on täällä joku
muttei taida osata auttaa...
Mulla on sinistä päivänsineä kasvamassa, mutta ne kasvaa Turussa. Kaupasta sain siemeniä, ihan puutarhakaupasta.
Ja viime kesänä kerättyjä omia siemeniä on kans..
- opossum
Hei,
Olen myös etsinyt päivänsineä tavallsista kaupoista. Löysin sen alku ja juuren sivuilta
Alku ja juuri/ Mechelininkatu 15
http://www.hyotykasviyhdistys.fi/alkujuuri.shtml
Myös postimyynti
Päivänsini pitäsi istuttaa viimestään huhtikuussa,
joten olemme hieman myöhässä. Toisaalta lämmmin jos lämmin syksy, niin ehkä ennättää kukkia. Valmiita taimia saattaa saada torilta.
Siemet on jotenkin myrkyllisiä, eli siksi kai myydään niin harvoissa paikoissa.- juurikaan
Nimittäin jotkut käyttävät siemeniä huumeena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492013Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051707- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001190Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761182- 671140
- 221027
- 48997
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73946- 45927