Kirjoitan tämän tänne jotta et Lontoon hotellia etsiessäsi mene vain varaamaan huonetta ko. hotellista. Sijainti ja hinta on kyllä varsin ok, mutta siihen se sitten jääkin. Itse arvostan sellaista "pikku asiaa" kuin peseytymismahdollisuutta. Hotellissa on ns. yhteissuihku, mutta sumutinpullollakin saa aikaan paremman suihkun kuin mitä tuon hotellin suihkut ovat. Lisäksi naisille on vain 1 suihku /30 huonetta (=1 kerros) eli kuuma vesi on aina loppu ja jonoa yötä myöden...siis jos haluaa sumuttamaan itseään sillä peseytyä siinä ei voi. Aamiainen on ihan ok, joskin aika vaatimaton, mutta parempi kuin ei mitään. Kaikkein karmeinta suihkujen lisäksi on WC:iden yleiskunto= hirvittävät.
Jos siis etsitte edullista hotellia hyvällä paikalla, unohtakaa tuo hotelli.
Huomasin muuten juuri, että tammikuun jälkeen on hotellin luokituksesta tippunut 1 tähti pois: tammikuussa se oli 2 tähteä, nyt enää yksi...itse en antaisi edes tuota yhtä tähteä.
Hotel Wellington Lontoossa
3
437
Vastaukset
- Ny Lon City
Onko tämä siirtolaisille tarkoittu ensi asuminen Lontoossa ?
- Minä vielä lisään
Tuolla hotellissa on matkailijoita aivan ympäri maailmaa. Omistaja tosin on aasialaista (Pakistanilainen??, epäilen) syntyperää ja samoin lähes koko hotellin henkilökunta. Itse asiassa en nähnyt yhtään ns. vähemmistökansalaista hotellissa vaan kaikki olivat aikuisia matkailijoita, ei siis mitään reppumatkailijoita sieltä nuoremmasta päästä.
- Hotelli Leinster
Sijainti ja hinta hyvät mutta yhtä huonoa tasoa kuin tuo Wellington, talvella vielä hirveän kylmä ja kostea ja samat yhteisvessat ja suihkut kylmällä vedellä.Homeen haju kruunasi vielä koko komeuden :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976028Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442837- 442307
- 932059
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382011Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291405- 771382
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2981362Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131307Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61236