Joo, heitetääs duunin lomassa pitkäst aikaa kommenttia tänne.
Eix oo mahtavaa kun ens kaudella on vahva nippu taistelemassa mestaruudesta. Nyt kun muutaman välivuoden jälkeen mestaruudella on todellista arvoa niin huomaa jo tässä vaiheessa mikä jengi on vahvin ehdokas voittajaxi...siis JOKERIT!!!
Ens kausi on huippu!!!
6
603
Vastaukset
- Sivusta seuraaja
Sinua tullaan jälleen ensi keväänä kyykyttämään kyseisellä viestillä kun pääset taas itkemään ettei mestaruudella ole arvoa ja on välivuosi kun mestaruus ei tule narreille. Sinut kyykytettiin samalla tavalla tänä keväänä. Miltä se tuntuu? Oikeastaan sinua ei voi kuin sääliä..
- Kiekkoa seuraava
Mitä minä seurailin keskustelua Hyden ja ainakin erään Tyypin kanssa niin Hyde vei 100-0.
Muistaakseni Hyde puhui esimerkiksi paljon puhutusta "pelikirjasta" jo ennen Sihvosia ja muita anlyytikkoja.
Taitaa vaan mennä täällä monelta yli asiantuntevat kommentit.
Jatka vaan Hyde kommenttejasi! - .........................
Kiekkoa seuraava kirjoitti:
Mitä minä seurailin keskustelua Hyden ja ainakin erään Tyypin kanssa niin Hyde vei 100-0.
Muistaakseni Hyde puhui esimerkiksi paljon puhutusta "pelikirjasta" jo ennen Sihvosia ja muita anlyytikkoja.
Taitaa vaan mennä täällä monelta yli asiantuntevat kommentit.
Jatka vaan Hyde kommenttejasi!voinut laittaa nimmariksi Hyde, kun kaikki tietävät että Hyde tuon viestin lähetti.
Ensi kausi ei siis ole mikään välikausi, vaan kaikki jengit yrittää parhaansa menestyäkseen?
Mielestäni Jokereilla on erittäin hyvä nippu, mutta sanoisin, että löytyy ainakin kaksi muuta joukkuetta, joita pidän vielä parempina. Kerhon ja Kärppien kokoonpanot ovat ainakin tässä vaiheessa kovemmat kuin mitä Jokereilla. Jokerit sai maalivahtiosastonsa kuntoon ja pelkästään se takaa paljon paremman sarjasijoituksen kuin mitä viime kaudella. Silti Kerholla ja Kärpillä on vastata tähän. Samoin Kerho ja Kärpät pystyy vastaamaan Jokereiden puolustuskalustoon sekä sentteriosastoon. Veikkaisin Jokereita näillä näkymin neljän sakkiin, mikä jo sinänsä on kova petraus viime kaudesta.- ONKS NÄI
ONKS NÄI ETTÄ JOKERIT ON 2006-2007 MESTARI...KAUTTA EI OLE VIELÄ PELATTU
- rumpparum
ikijokeri Hirschovitsin palaamisesta juurilleen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
- 119724
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81715Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm64697- 42681
- 90618
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 41534
- 41498
- 17480