Ens kausi on huippu!!!

Hyde

Joo, heitetääs duunin lomassa pitkäst aikaa kommenttia tänne.
Eix oo mahtavaa kun ens kaudella on vahva nippu taistelemassa mestaruudesta. Nyt kun muutaman välivuoden jälkeen mestaruudella on todellista arvoa niin huomaa jo tässä vaiheessa mikä jengi on vahvin ehdokas voittajaxi...siis JOKERIT!!!

6

603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sivusta seuraaja

      Sinua tullaan jälleen ensi keväänä kyykyttämään kyseisellä viestillä kun pääset taas itkemään ettei mestaruudella ole arvoa ja on välivuosi kun mestaruus ei tule narreille. Sinut kyykytettiin samalla tavalla tänä keväänä. Miltä se tuntuu? Oikeastaan sinua ei voi kuin sääliä..

      • Kiekkoa seuraava

        Mitä minä seurailin keskustelua Hyden ja ainakin erään Tyypin kanssa niin Hyde vei 100-0.
        Muistaakseni Hyde puhui esimerkiksi paljon puhutusta "pelikirjasta" jo ennen Sihvosia ja muita anlyytikkoja.
        Taitaa vaan mennä täällä monelta yli asiantuntevat kommentit.
        Jatka vaan Hyde kommenttejasi!


      • .........................
        Kiekkoa seuraava kirjoitti:

        Mitä minä seurailin keskustelua Hyden ja ainakin erään Tyypin kanssa niin Hyde vei 100-0.
        Muistaakseni Hyde puhui esimerkiksi paljon puhutusta "pelikirjasta" jo ennen Sihvosia ja muita anlyytikkoja.
        Taitaa vaan mennä täällä monelta yli asiantuntevat kommentit.
        Jatka vaan Hyde kommenttejasi!

        voinut laittaa nimmariksi Hyde, kun kaikki tietävät että Hyde tuon viestin lähetti.


    • Ensi kausi ei siis ole mikään välikausi, vaan kaikki jengit yrittää parhaansa menestyäkseen?

      Mielestäni Jokereilla on erittäin hyvä nippu, mutta sanoisin, että löytyy ainakin kaksi muuta joukkuetta, joita pidän vielä parempina. Kerhon ja Kärppien kokoonpanot ovat ainakin tässä vaiheessa kovemmat kuin mitä Jokereilla. Jokerit sai maalivahtiosastonsa kuntoon ja pelkästään se takaa paljon paremman sarjasijoituksen kuin mitä viime kaudella. Silti Kerholla ja Kärpillä on vastata tähän. Samoin Kerho ja Kärpät pystyy vastaamaan Jokereiden puolustuskalustoon sekä sentteriosastoon. Veikkaisin Jokereita näillä näkymin neljän sakkiin, mikä jo sinänsä on kova petraus viime kaudesta.

    • ONKS NÄI

      ONKS NÄI ETTÄ JOKERIT ON 2006-2007 MESTARI...KAUTTA EI OLE VIELÄ PELATTU

    • rumpparum

      ikijokeri Hirschovitsin palaamisesta juurilleen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      715
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      697
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      681
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      90
      618
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      41
      534
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      17
      480
    Aihe