sopiiko? kokemuksia?
kala mies+kauris nainen
10
3431
Vastaukset
- kaurisvaimo
Olemme olleet naimisissa jo yli 20v ja juttu on vakaalla pohjalla...ilman tunnemyllerryksiä...ja intohimoa...Sitä se on ollut aina. Luotettavaa ja uskollista yhdessäoloa. Molemmat rakastaa luontoa ja inhoavat suuria väkimassoja...takkatuli houkuttaakin siksi molempia..lämmöllään:)
- kalatyttö
Tasaista yhdessäolemista on meilläkin kaurismiehen kanssa.Jos oottaa intohimoo,tää suhde ei sitä varmaankaan anna..:(...mut varmuutta...:))
- jouskarinainen
ja intohimoisempaa miestä en oo koskaan tavannut !
- heinh-5r
jouskarinainen kirjoitti:
ja intohimoisempaa miestä en oo koskaan tavannut !
meille tuli ero kun kala oli kun kylmä kala,ja minun suunnitelmani eivät sopineet hänelle,esim osakkeen osto,raittius,painonhallinta ym ym
- capricorn74
Moi,
Yhdessä 12v. ja sujuu mukavasti. Miehen luonne on joskus tasaiselle kauriille haasteellinen mutta tuo suhteeseen uudistumisen tuulia jatkuvasti, en siis pääse urautumaan. Kalamies on herkkä ja tunteellinen, jos voi kokea että tulee hyväksytyksi omana itsenään. Hän haluaa vaihtelua ja erilaisia kokemuksia. Kalat on myös hyvin empaattinen merkki.
Joten go for it, jos tilaisuus on suotu kohdallesi tehdä tuttavuutta kalan kanssa :)- jenssku
seurustelen kalamiehen kanssa ja sovitaan hyvin yhteen!=) Into himoa on,sexi on upeaa!=) Joskus välillä tulee riitoja ihan pikkuasioista mutta sovitaan heti=)
- miten sen sitten ottaa
Mulla on ollu pari kalaa joista olen ollut kiinnostunut ja kumpikaan ei halunnu mitään. Tai ainakaan myöntäny mitään, koskaan. Et se siitä..
Ei enää koskaan kaloja.. :( - kaurisnainen
Meillä oli tosi upea suhde,luulenainakin niin...
Molemminpuolista intohimoa ja rakkaudenosoituksia.... Riitojakin oli, mutta päästiin yhteisymmärrykseen.Sovittiin melkeinpä heti...? Kalat on tunteellinen ja herkkä,Kalat saa kauriin tunteet esille....ne piilotetut...
Kauris on uskollinen ja rakastava,ja antaa kaikensa,jos saa tunteilleen vastakaikua. - seurustelee kalamiehen kanssa
Sopii. Parempaa miestä kaurisnaiselle ei varmaankaan löydy. Suosittelen lämpimästi kaikille kaurisnaisille ;)
- Anonyymi
Ei onnaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785168
- 764129
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2723885- 1363277
- 482984
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3912926- 232678
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192276- 492079
- 1111959