Musta vyö

okinawan Karateka

Hei! Olen aloittanut Okinawan karatetyylin ja viidessä vuodessa pitäisi saavuttaa musta vyö, Okinawan karate on yksi kovimmista tyyleistä, onko 1. danin mustalla vyöllä valmiudet puolustaa itseään joka tilanteessa, veitsiä vastaan, usemapia vastustajia vastaan ym ja jos saavutan Okinawan mustan vyön, voinko saada heti opetusluvat esim. jujutsuun tai Krav magaan?

Okonawan karate on kaikkien lajien alkumuoto ja tekniikat ovat kehittyneet huippuunsa, opettaja näytti kuinka yhdellä lyönnillä voi murskata paksun laudan tai tiiliskiven, tämänkaltaiset taidot ovat pelottavia, mutta varmasti mustan vyön saavutettuaan on henkiseti niin kehittynyt, että taitoja käytetään vain äärimmäisessä hädässä ja on olemassa lukuisia kipupistetekniikoita, joilla vastustaja puudutetaan vaarattomasti.

Hieno laji Okinawan Karate!

5

1664

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jussi k

ensinnäkin ensimmäinen taistelulaji on kung-fu(tarkemmin shaolin chuan/quan/kung fu) ja mielestäni viisi vuotta on kohtalaisen vähän mustan vyön saamiseen.ja sillä vyöllä sinä et itseäsi puolusta.ja kunhan olet vuoden kaksi harrastanut niin huomaat että vöillä ei ole enää mitään virkaa kun pitää takki kiinni.vyö ei välttämättä kerro harrastajan taidoista mitään.ja miksi saisit opetusluvat km tai jujutsuun kun et niitä ole harjoitellut päivääkään.eli et saa heti vain vasta sitten ku olet päässyt opettajatasolle kyseisissä lajeissa.ja tuo murskaaminen perustuu enemmän fysiikkaan eikä tämänkaltaiset taidot mitään supervoimia ole ja kipupisteetkin saattavat olla vaikeita tositilanteessa löytää. eli harjoittelet vain ahkerasti ja löydät kamppailulajien tarkoituksen.

• minävaan2

Ei näihin trolleihin juuri kannattaisi vastailla..

• pudomiäs

Sitten kun olet erittäin henkisellä asteella voit saada okinapa silkkihatun. Vain erittäin kuolettaville tyypeille.

• toni

Taito ei tule siitä mitä sulla on lantiolla.
      Mustaa vyötä ei pidä ajatella minään saavutuksena.

• MarkiisiDeFuckingÅmÅl

ihmeessä sitä täältä kysyt, eikö olisi parempi kysyä opettajaltasi/valmentajaltasi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1356
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1246
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      96
      987
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      833
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      733
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      609
    7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      538
    8. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    9. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      516
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      498
    Aihe